Added a new video Jeff Rogers 2015 edit 10/4/2015 3:06 PM

This edit took 420 hours to film and two bikes (which were both stolen at gas stations). fuck gas stations, fuck bikes, fuck you.

This video has no comments yet

Added a comment about video Dan's Comp Pro Team: Chad Kerley 10/15/2011 3:33 AM

hey max STFU lets see u flair a bank. super dialed edit hit em wit it

0 0 0

This video has 48 comments.

Added a comment about photo downsidewhip sequence 4/6/2011 1:09 PM

they're actually super easy.. but it took me forever to learn them on banks like this

0 0 0

This photo has 2 comments.

Added a comment about video Garrett bowers 2011 4/6/2011 1:06 PM

boner fucking soup

0 0 0

This video has 6 comments.

Updated photo album clicked times two's album 3/14/2011 8:49 PM

This photo album has 14 comments

Added a new video flyout decade 3/7/2011 6:10 PM

new trick. gonna film it better over something bigger soon.

This video has no comments yet

Added a comment about news blog Pro Q+A with Mark Webb 3/7/2011 6:09 PM

When are you going to do a backflip decade? Has that even been done yet? I don't think so.

0 0 0

This news blog has 208 comments.

Added a comment about video Federal BMX - San Diego 2/24/2011 5:38 PM

I'm almost positive bruno was trying to 360 that fence not a 540. But anyways this shit was epic the federal team is sooooo good

0 0 0

This video has 15 comments.

Added a comment about news blog Karl Poynter Off The Shadow Conspiracy 2/3/2011 7:17 PM

mattjmuldoon@hotmail.com first of all you're an idiot based on your display name honestly its your email address for no apparent reason lol & secondly why the hell is everyone coming up with these crazy ass assumptions that just because chadwick is now the TM of shadow hes entirely responsible for Karl Poynter leaving. Ryan even commented on this himself saying there was nothing shady about it! ahh

0 0 0

This news blog has 22 comments.

Added a comment about video Casey and Mast in Greenville, N.C. 1/9/2011 4:25 PM

met4l

0 0 0

This video has 7 comments.

Added a comment about video Happy New Year - 2011 1/6/2011 12:53 PM

Dugan is a badass

0 0 0

This video has 25 comments.

Added a comment about video RIDING BMX IN THE MIDWEST 1/6/2011 12:07 PM

the midwest has a good bmx scene primarily because theres so many legit indoor parks.. because the weather sucks so bad there hah. honestly i prefer living in AZ where i can ride in a sleeveless shirt any time of the year

0 0 0

This video has 9 comments.

Added a comment about video THE X LIFE TRAILER 1/5/2011 6:56 PM

god i hate mtv

0 0 0

This video has 13 comments.

Added a comment about news blog Seth Kimbrough off Lotek 1/5/2011 4:40 PM

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

0 0 0

This news blog has 10 comments.

Added a comment about video Power Hour: Dean Cueson 1/4/2011 1:37 PM

horrible filming from :50 to about 1:20. the riders head was cut off pretty much every time he went in the air lol.. other than the filming this dude shreds.

0 0 0

This video has 32 comments.

Added a comment about video CULT/The Berrics 1/3/2011 2:42 PM

idk what the hype was all about that park was lame

0 0 0

This video has 21 comments.

Added a comment about video Joe Battaglia at the Circus 1/2/2011 8:25 PM

edit of the year? lol.. it was good but dang thats a bit of an overstatement haha

0 0 0

This video has 9 comments.

Added a comment about video Osiris Shoes - Sean Burns 12/28/2010 9:23 PM

eh..

0 0 0

This video has 22 comments.

Added reply in a thread looking for a new frame. 12/28/2010 8:40 PM

federal lacey is sick... the day i bought it i learned hop whips and flairs

Added a comment about video Ondra Belohoubek - winter edit 12/25/2010 6:15 PM

thats flair invert was a great christmas present

0 0 0

This video has 6 comments.