Added a comment about photo flip1x 3/13/2010 10:14 AM
C138_91761830_1268373141

haha na, that sick tho kevin lookin good out there!

0 0 0

This photo has 6 comments.

Added a comment about video Ronnie Napolitan West Coast Trip Winter 2010 3/5/2010 8:32 PM
C138x104

had em off for a lil, but got scared...haha
killin it
lawn mowers need to come back
that ditch 270 was retarted
and i bet you could hard 3 off that wall...

0 0 0

This video has 22 comments.

Added a comment about video Deadline Miami 2/19/2010 8:26 PM
C138x104

sick seeing other people actually havin fun riding.

0 0 0

This video has 15 comments.

Added a comment about photo me invert 12/10/2009 1:09 PM
C138_88467650_1260240022

yea baby seth

0 0 0

This photo has 4 comments.

Added a comment about photo Joe Santa1 12/10/2009 1:06 PM
C138_91967470_1260421788

yea joe, made my day!

0 0 0

This photo has 13 comments.

Added a comment about video Ride with Rob Darden Contest 11/9/2009 2:21 PM
C138x104

i say give it to HH...

0 0 0

This video has 137 comments.

Added a comment about video Georgia Ninja Crew Summer Edit 10/11/2009 2:57 PM
C138x104

yeah jon bast! that 180 to backwards rail was ill...

0 0 0

This video has 30 comments.

Added a comment about video Levi's® Clip of the Week - Ronnie Napolitan Mix 9/30/2009 11:18 AM
C138x104

thats wats up napo killin it!

0 0 0

This video has 58 comments.

Added a comment about news blog Zack Warden Breaks an Ankle 12/23/2008 10:05 PM
C50_3513_45cbb74a5aad5

dang zack srry to hear get better soon.

0 0 0

This news blog has 7 comments.

Added a comment about news blog Alessandro Barbero Video 11/10/2008 5:41 PM
C50_3513_45cbb74a5aad5

YEA brader!

0 0 0

This news blog has 30 comments.

Became friends with Kaleb Retzer 5/29/2008 10:59 AM
Added a comment about news blog Craig Mast Rocks Out 5/29/2008 1:01 AM
C50_3513_45cbb74a5aad5

haha yeaa wookie, i didnt even knoe you could play guitar...

0 0 0

This news blog has 9 comments.

Added a comment about video Ricardo Laguna Vegas DIrt Session 3/31/2008 3:07 PM
C138x104

tripple bar was tits magee

0 0 0

This video has 40 comments.

Added a comment about video Mike Spinner & Friends Session 3/17/2008 11:42 AM
C138x104

MIA - paper planes

0 0 0

This video has 9 comments.

Added a comment about video Demarcus Paul edit 2/5/2008 8:10 AM
C138x104

dang dudes prety good at gettin rad

0 0 0

This video has 25 comments.

Became friends with bmxgv04 1/13/2008 4:00 PM
Added a comment about video Woodward Winter Session 1/9/2008 6:46 AM
C138x104

jeremiah kills it, and wooooow that ronnie nap dude just keeps getting better and better!

0 0 0

This video has 57 comments.

Added a comment about video Press List: Dennis Enarson 12/24/2007 8:14 AM
C138x104

man he was getting worked in thos fall flips.

0 0 0

This video has 38 comments.

Added a comment about video Dubai X Games 2007 12/16/2007 2:29 PM
C138x104

wow..just wow

0 0 0

This video has 56 comments.

Added a comment about video Ronnie Napolitan & Anthony Watkinson at The Flow 11/13/2007 5:49 AM
C138x104

hahaha that came out pretty good for using a regular digital camera, and i missed that decade that was sweet!

0 0 0

This video has 17 comments.