Added reply in a thread le' bridge @ Latvia 7/21/2012 7:59 AM

legit!

Liked a comment on the item 2012 X-Games Street Highlights 7/1/2012 11:46 AM

almost everyone did a 360 wallride variation on the brick wall quarter

Added reply in a thread A Deathly Trap that causes Demolition 3/22/2012 6:55 PM

Bump.

Added reply in a thread What's Happening? :S 3/22/2012 6:48 PM

Yes

Added reply in a thread 2012 Trails Thread 3/22/2012 5:45 PM

I plan on it. I think imight already have an idea who did it because he's a quader and he's the only other person who knows about the trails, but today we went down to the quader and dirtbiker track and found a shovel from our old trails. The thing that ... more »

Added reply in a thread 2012 Trails Thread 3/22/2012 3:19 PM

Ugghhh. Idk if i'm gonna be diggin for a while now because some other people stole our shovels. I know it's our fault for leaving them out, but some people are just scums. :/

Added reply in a thread 2012 Trails Thread 3/21/2012 11:42 AM

What's the point of putting carpets on them?

Added reply in a thread A Deathly Trap that causes Demolition 3/1/2012 7:49 PM

Thanks.

Added reply in a thread A Deathly Trap that causes Demolition 3/1/2012 7:08 PM

I know man. I have like no money though. Haha.

Added reply in a thread A Deathly Trap that causes Demolition 3/1/2012 6:12 AM

Thank you.

Added reply in a thread A Deathly Trap that causes Demolition 2/29/2012 5:55 PM

Thanks.

Started new thread A Deathly Trap that causes Demolition 2/29/2012 5:48 PM

Photobucket
a href="http://s1138.photobucket.com/albums/n533/jakesmith830/My%20bike%20Check/?action=view&current=IMAG0252.jpg" target="_blank">Frame : Premium Deathtrap 20.5 Forks: Premium FYB forks ... more »

This forum thread has 11 replies

Added reply in a thread These get me pumped to ride! 10/29/2011 10:21 AM

i agree!

Added reply in a thread snow in october 10/29/2011 10:20 AM

ya i live in pa and i got it too

Added reply in a thread Idk know if you seen this 9/23/2011 2:09 PM

yep its been posted before but still great

Added reply in a thread what should i get... 9/19/2011 5:49 PM

i aint afraid to hurt a bitch

Added reply in a thread what should i get... 9/19/2011 5:40 PM

U THINK THIS IS A GAME NIQQUA!?!?!?!?!?!

Added reply in a thread what should i get... 9/19/2011 5:40 PM

got a couple for hunting

Added reply in a thread what should i get... 9/19/2011 5:35 PM

haha funnny but lets here some serious posts

Started new thread what should i get... 9/19/2011 4:29 PM

for my birthday, my parents say they will buy somethin for me but i dont know, i dont want anything bmx related since my bike is just fine

This forum thread has 11 replies