Started new thread Subrosa tiro 7/1/2019 5:47 PM

2018 subrosa tiro complete bike with odyssey 2.5 brakes, clear pads, Madera red cassette 9t, chrome big city rear wheel. Have shadow little pegs to go with. 200 plus shipping please text 813-509-1733. Local pick up is ok, Macon ga.

This forum thread has 1 reply

Added reply in a thread Overall awkward feeling 5/1/2019 12:12 PM

Interesting, I’m on 13.5 now. Kinda really a tough spot to be in in what to do. Haven’t been riding the past week or two. Gonna ride a bit more and make up my mind over time I guess

Added reply in a thread I'm looking for a beginner bmx bike, I need help 4/26/2019 4:13 PM

2017 was awhile ago gentleman, that’s all.

Added reply in a thread Overall awkward feeling 4/25/2019 4:13 PM

Def going with a bigger frame, I used to run kink. They still decent?

Added reply in a thread Overall awkward feeling 4/25/2019 9:46 AM

I think it was Tim with the bars but I’ll search out the T1 on sale threads

Added reply in a thread Overall awkward feeling 4/25/2019 9:45 AM

My knees are definitely torn up on the inside. I was looking at bars and a stem from him and changed my mind and started focusing on looking for bigger bars. But I do believe everyone about needing longer TT. I’m gonna reach back out to him and give ... more »

Added reply in a thread Overall awkward feeling 4/25/2019 9:33 AM

Lmao needed that laugh today lol

Added reply in a thread Overall awkward feeling 4/25/2019 5:06 AM

This morning I woke up thinking the same thing. I looked at the angle of my bars, there lined up with the forks. Definitely gonna push them forward just a tad before I make any big decisions parts wise.

Added reply in a thread Overall awkward feeling 4/25/2019 1:35 AM

No it is not, and yeah I should of. However as stated starting again after 10 plus years of not riding. Mistakes are gonna happen and that’s fine lol

Added reply in a thread Overall awkward feeling 4/24/2019 4:38 PM

Yeah it sucks lol, guess I’ll be looking into a 21 soon. Appreciate y’all help.

Added reply in a thread Overall awkward feeling 4/24/2019 4:33 PM

It’s a 20.5, I’m 5’11. I had a feeling I should of gotten the 21 tt honestly.

Started new thread Overall awkward feeling 4/24/2019 3:49 PM

Ok guys, so here it goes lol. Used to ride when younger, it’s been about 11 years but I’ve been riding about twice a week now for a month at a local park. Ordered a 2018 subrosa tiro. Day 1, taco rear rim doing 180 flats(I weigh 175🙄). Anyways, upgraded ... more »

This forum thread has 23 replies

Added reply in a thread Best rear cassette hub 2019 4/21/2019 9:45 AM

Just got a Madera, likenit quite a bit

Added reply in a thread Bars 4/21/2019 3:05 AM

Pegless, I was recently thinking about trying these bars. Would you say there worth the full Retail price? What stem you running with it?

Added reply in a thread Rant wheel for stem/bars. 4/19/2019 11:30 AM

Started new thread Rant wheel for stem/bars. 4/19/2019 8:06 AM

9 tooth rhd, red on a rant rim I believe. A month old, 3 slight scratches from grinds. Can text pics. This is very very new with light riding.

This forum thread has 3 replies

Added reply in a thread FS: 48H Profile SS Wheel, T1 Hickerson Frame, etc. 4/16/2019 7:38 PM

Bars and stem, will text you in the am!

Added reply in a thread Sold. Delete. 4/14/2019 8:48 PM

Message me I’ll tske the stem

Added reply in a thread GA? 4/12/2019 8:29 AM

Don’t use fb unfortunately, but I’ll remember that!

Added reply in a thread Macon, warner Robbins, atl ga 4/11/2019 4:19 PM

Yeah I’m learning that lol