Added reply in a thread How much did your first bmx bike cost 2/7/2013 9:08 AM

600 for a friggin colony endeavor (fuckin colony too overpriced n shit for their quality) and within a year i wrecked the rims, bars, cranks and frame -.-

Added reply in a thread What's your top 3 favorite brands and pros? 2/7/2013 9:05 AM

The Shadow Conspiracy FBM Odyssey Simone Barraco David Grant Dak Roche

Added reply in a thread Kink OTC!! 2/6/2013 10:30 PM

mmmmmmm! http://4.bp.blogspot.com/-4H9n0yLtbE4/TsasXBmFOQI/AAAAAAAAALo/osl7tQ9Zp98/s400/OMG_BLACK_GUY.gif

Added reply in a thread Kink OTC!! 2/6/2013 10:20 PM

it was sarcasm bruh

Added reply in a thread The enemy has crossed into our territory... 2/6/2013 10:19 PM

TCU all day, that real ganstaaaa shit

Added reply in a thread Kink OTC!! 2/6/2013 10:16 PM

OMG OMG OMG OMG I WAS WAITING SO LONG FOR THIS. ...

Added reply in a thread Rank these completes 1/30/2013 4:42 PM

keep up with it! haha my fault some ny slang, its equivalent to saying: for real; im serious; telling the truth.

Added reply in a thread Rank these completes 1/30/2013 4:22 PM

i was talkin bout sunny you fuckin estrogen injected fuck fairy

Started new thread Shadow Vultus bars 1/30/2013 2:00 PM

black, 8.25 rise 28 wide used for less than two months, only flaws are cosmetic scratches which are barely any! hmu!

... more »

This forum thread has 3 replies

Added reply in a thread Rank these completes 1/30/2013 10:56 AM

deadass^ not to be a dick sunny,but if you dedicated the time you do for posting on this forum to riding then youd be progressing somewhere

Added reply in a thread Lets talk about fat tires 1/17/2013 10:57 AM

2.4 chse hawks front and back and i love it

Added reply in a thread scratched bars 1/13/2013 12:11 PM

you huff the paint till you look like: http://img.medscape.com/pi/emed/ckb/neurology/1134815-1174630-639.jpg then you quickly apply it to your bars before it dries

Added reply in a thread 2012 craigslist retard thread. 12/11/2012 5:04 PM

dude thats one of the first things i noticed it had me dying hahaha

Added reply in a thread Anybody know of some good, decently big tires that fit in Odyssey Directors? 12/10/2012 3:09 PM

i have the director s2, so is that a yes? :D

Added reply in a thread bikes might get banned from park:( 12/9/2012 11:28 PM

fuck that shit. we hop the fence and go in after hours in the park that banned bikes around me. we had to pop some chains and move plastic blockers but it easy. Bring them da muthafuckin ruckus!

Added reply in a thread Anybody know of some good, decently big tires that fit in Odyssey Directors? 12/9/2012 11:18 PM

i just ordered the 2.4 hawks (actually 2.36 to be exact), do you guys think theyll fit the directors?

Added reply in a thread finally ordered it! 12/9/2012 11:15 PM

FBM is the shit son, i have a bellwitch and love it. good choice

Added reply in a thread 8.25 rise shadow vultus bars, red animal sprocky balboa 25t sprocket! 11/15/2012 6:46 AM

trades for what n what?

Added reply in a thread Minor Annoyance 11/15/2012 6:39 AM

evan: i was considering the, plus you no ones ever gone wrong with a 4:20 bake either ;p fader: yea for now since i dont got any funds im stickin with the 9inch rise, and if i get used to it then i guess i saved myself money element: yea for me its honestly ... more »

Added reply in a thread Minor Annoyance 11/14/2012 12:14 PM

thats exactly why i got em, but now im leanin towards the fbm headbangers or another pair of vultus in 8.5 haha