Added reply in a thread bike for sale 1/13/2010 1:28 PM

The grandslams might be cut alittle not sure haven't rode in a while Ill have pics I have everything So tell me if you deff want anything then ill go take a picture

Added reply in a thread bike for sale 1/13/2010 11:36 AM

Adam coty i was gonna make a trade with this guy (forgothis name) bu i told him that i can not do it anymore and that he should go to the post ad get it back becasue e didnt belive me.... i never recived it so i didnt scam..... ive been called a scamer ... more »

Added reply in a thread bike for sale 1/13/2010 11:24 AM

il sell the framwith 19 and 22mm bb and fsa headset and black animal post for 130 shipped

Started new thread bike for sale 1/13/2010 11:23 AM

my names on the blacklist for some reason... ill tell you right now that i havent scammed anyone on here... ive made a deal with some guy on here and he didnt belive me and thought i was a scammer so i told him to get it back from the mail i never revcived ... more »

This forum thread has 10 replies

Added reply in a thread does anyone have a proper frame 1/13/2010 11:01 AM

yo man i still have that crank hit meup at my email adam5211@tmail.com

Added reply in a thread bike for sale or trade 12/10/2009 7:32 PM

what is your name i got one but never use it haha

Added reply in a thread bike for sale or trade 12/10/2009 7:30 PM

do you have aim or anything to talk easier?

Added reply in a thread bike for sale or trade 12/10/2009 7:20 PM

alright well you want to do this? i might be able to find one well you ship out the xbox? what games you got? would you help with that shippin like i stated before?

Added reply in a thread bike for sale or trade 12/10/2009 7:13 PM

no i dont i might be able to find one

Added reply in a thread bike for sale or trade 12/10/2009 7:09 PM

i sent them to your email thats prolly why

Added reply in a thread bike for sale or trade 12/10/2009 7:07 PM

really do you got txt? my numbers 14133580212 txt me

Added reply in a thread mutiny! 12/10/2009 7:03 PM

alright ill send em to ur email soon

Added reply in a thread mutiny! 12/10/2009 7:00 PM

can you get some too?

Added reply in a thread mutiny! 12/10/2009 6:57 PM

yeah i gotta snap some agian haha

Added reply in a thread mutiny! 12/10/2009 6:54 PM

haha fuckk i want shivs suppper bad haha

sad
Added reply in a thread 3514 eclats 12/10/2009 6:52 PM

you send me one first haha so i dont have to go threw the shit on my phone its adam5211@tmail.com

Added reply in a thread bike for sale or trade 12/10/2009 6:51 PM

ill let you no whats going on reall soon man

Added reply in a thread mutiny! 12/10/2009 6:50 PM

you got shivs? any ways youd get rid of them if you do? id give you my sundays and if it makes it better they use to bee

smile
Added reply in a thread mutiny! 12/10/2009 6:43 PM

everythin in the other thread plus a bunch of little shit like tires pegs and what not

Added reply in a thread mutiny! 12/10/2009 6:41 PM

idk bout the cranks with all that bad on my part seeing how they are brand new