Added reply in a thread vurt transitions? 7/29/2008 1:58 PM

can you do a spine transfer or a big box yet????

Added reply in a thread i need help 7/29/2008 1:56 PM

hell ya get the flys bro their hella nice!

Added reply in a thread FUCK THE POLICE!!!!! 7/29/2008 1:55 PM

ok proffessers lmao. sorry im like getting a history lesson here. its summer vacation. i dont wanna learn haha

Added reply in a thread Fly Pantera 2 Frame 7/29/2008 12:25 PM

are you a retard. all shadow interlock chains are halflink

Added reply in a thread Fly Pantera 2 Frame 7/29/2008 12:25 PM

are you a retard. all shadow interlock chains are halflink

Added reply in a thread FUCK THE POLICE!!!!! 7/29/2008 11:46 AM

hell ya. GO BMX DAY. DONT LET THE COPS STOP YOU. GO RIDE. GO HAVE FUN. Get all your friends and hit up every skate park you can find. every street spot. every dirt jump. if you go out in big numbers the cops cant stop you. just go. lol sorry for like ... more »

Added reply in a thread FUCK THE POLICE!!!!! 7/29/2008 11:42 AM

i guess but when you have proof on who has ur bike and proof that it is your bike dont you think they could at least check it out. most people are raised to respect cops but how the hell are we supposed to respect the people that decide to fuck with ... more »

Added reply in a thread FUCK THE POLICE!!!!! 7/29/2008 11:40 AM

for no brakes????!!? wtf did they explain why or just say they can do what they want??

Added reply in a thread FUCK THE POLICE!!!!! 7/29/2008 11:39 AM

that is pretty cool. your lucky as hell lol here they would take your bike and say your parents have to get it even if your over 18. they are so dumb haha

Added reply in a thread FUCK THE POLICE!!!!! 7/29/2008 11:37 AM

i never back down. but i cant be gettin in trouble right now i have been so good not gettin in trouble wit tha law for a couple months i was doin so good but now this. oh well shit happens i guess. but they really need to chill.

Added reply in a thread FUCK THE POLICE!!!!! 7/29/2008 11:32 AM

ya they do that shit every friday out here they park at street corners and will give you tickets just for lookin at them funny and when you argue they throw you in the back of the car. i hate vegas