sam_clemow's Forum Activity

Reply to Hubs 12/17/2016 10:25 PM

Idk 4 maybe 5 more

Reply to post pics of your Street Spots (Australians ONly!) 12/17/2016 5:07 AM

Where is this mate

Reply to Frames 12/13/2016 1:39 AM

Yeah I heard that they make manuals easier and hops higher but is it true, I got a decent hop for my age and height compared to mates but I wanna get the extra inch (give or take) to be able to grind hand rails

Reply to Rims 12/13/2016 1:36 AM

At the moment I'm leaning towards the NASA rim just because of price difference and the fact you don't exactly see many street riders with gsport which I figured there must be a reason as to why.

Reply to Frames 12/12/2016 1:35 AM

I'm about 5.8 and have ridden a 20.6 for the last few years

Reply to Frames 12/12/2016 12:21 AM

Any idea on the geometry?

Reply to Frames 12/11/2016 9:58 PM

Does your mate have Instagram or something I can contact him on just to get more info about the frame? Cheers

Reply to Wanna start riding 12/11/2016 5:24 PM

I'm about the same height and ride a fly bike neutron. It's an awesome starting bike and is about a 20.6 tt

Reply to Barspins 11/21/2016 12:05 PM

Yeah I'll give this a shot then hopefully it'll help. Thanks

Reply to TREBOL PARTS? (FLY) 11/21/2016 1:19 AM

I run them and they are good for their price

Reply to Rims 11/15/2016 2:58 AM

Yeah I considered but gsport and odyssey are a lot more expensive

Reply to Rims 11/15/2016 2:56 AM

Would you recommend?

Reply to Freecoasters 11/12/2016 1:01 PM

Oh yeah that's sick, does it feel any different and is it difficult to change the internals over?

Reply to Freecoasters 11/11/2016 3:02 PM

Do you know who makes the tougher axles for them and if you can get them online, I think I'll have the same problem with not being able to get it as I'm in Australia

Reply to Freecoasters 11/10/2016 1:16 PM

Yeah I heard that the odyssey doesn't have much slack even when you adjust it to maximum which I'm not really a fan of. I prefer a fair bit of slack. But with the Merritt was it only the axel and thread that had problems I'm kinda expecting to be taking ... more »

Reply to Free stickers 11/10/2016 1:16 AM

Primary threads does http://primarythreads.com also I think strictly does but I'm not sure, they definitely used to