Primo Aneyerlator Stem FS

Related:
Create New Tag

6/15/2011 10:32 PM
Edited Date/Time: 6/18/2011 3:07 PM

TRADING WITH SCRAMHYPE

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 10:43 PM

DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE 2 days ago man.

|

6027839086

6/15/2011 10:45 PM

would you do trades on the anal hater stem?

|

A year ago, I was poor, somewhat
Now my future's brighter than Christopher's new haircut
Bruno Mars is still sucking dick and fucking male butts
In the same closet that Tyler Perry gets clothes from
I suck? Where the fuckin Ring Pops?
You got a better chance of getting a copy of Detox


Bike Check-http://s1198.photobucket./albums/aa445/Mandrewshopsatwalmart/Bike%20Check/

6/15/2011 10:46 PM

Scraper-Deals wrote:

would you do trades on the anal hater stem?

depends on what it is

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 10:47 PM

ScramHype wrote:

DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDE 2 days ago man.

damn did you already buy one?

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 10:47 PM

fit dlr? or the strike topload?

|

A year ago, I was poor, somewhat
Now my future's brighter than Christopher's new haircut
Bruno Mars is still sucking dick and fucking male butts
In the same closet that Tyler Perry gets clothes from
I suck? Where the fuckin Ring Pops?
You got a better chance of getting a copy of Detox


Bike Check-http://s1198.photobucket./albums/aa445/Mandrewshopsatwalmart/Bike%20Check/

6/15/2011 10:50 PM

TCbmx. wrote:

damn did you already buy one?

dude from another forum had a pretty much brand new alta that wasnt $40 so i got it. i wish i would have seen this because i want another aneyerlator.

|

6027839086

6/15/2011 10:51 PM

why dont you tell me about these things!

|

refs: moyboy5, Gucci Mane La Flurr, jbeaton13, tinybikerider33, Lee_Rager,TCbmx, ultra blade, TerrorCrew, ~Stolen Boy~, bstick, ScramHype, AO8, Austin_Read
Albe's nigglets..

6/15/2011 10:51 PM

Scraper-Deals wrote:

fit dlr? or the strike topload?

no thanks i dont need another stem

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 10:52 PM

ScramHype wrote:

dude from another forum had a pretty much brand new alta that wasnt $40 so i got it. i wish i would have seen this because i want another aneyerlator.

damn sell it and buy this haha

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 10:53 PM

Flocka Myers wrote:

why dont you tell me about these things!

never asked haha

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 10:55 PM

damn well too last i spent the rest of my money

|

refs: moyboy5, Gucci Mane La Flurr, jbeaton13, tinybikerider33, Lee_Rager,TCbmx, ultra blade, TerrorCrew, ~Stolen Boy~, bstick, ScramHype, AO8, Austin_Read
Albe's nigglets..

6/15/2011 10:57 PM

Flocka Myers wrote:

damn well too last i spent the rest of my money

any trades?

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 10:59 PM

TCbmx. wrote:

damn sell it and buy this haha

i might post it if i can sell it within reason.

|

6027839086

6/15/2011 11:00 PM

i have a red/orange g-shock

|

refs: moyboy5, Gucci Mane La Flurr, jbeaton13, tinybikerider33, Lee_Rager,TCbmx, ultra blade, TerrorCrew, ~Stolen Boy~, bstick, ScramHype, AO8, Austin_Read
Albe's nigglets..

6/15/2011 11:03 PM

Flocka Myers wrote:

i have a red/orange g-shock

ehh no thanks

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 11:07 PM

ScramHype wrote:

i might post it if i can sell it within reason.

i might know somone who would buy the alta

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 11:11 PM

Flocka Myers wrote:

i have a red/orange g-shock

TCbmx. wrote:

ehh no thanks

its 100$ watch nice af wanted

|

refs: moyboy5, Gucci Mane La Flurr, jbeaton13, tinybikerider33, Lee_Rager,TCbmx, ultra blade, TerrorCrew, ~Stolen Boy~, bstick, ScramHype, AO8, Austin_Read
Albe's nigglets..

6/15/2011 11:14 PM

Flocka Myers wrote:

its 100$ watch nice af wanted

i dont wear watches tho :/

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 11:31 PM

TCbmx. wrote:

ehh no thanks

Flocka Myers wrote:

its 100$ watch nice af wanted

TCbmx. wrote:

i dont wear watches tho :/

step your swag up (:

|

refs: moyboy5, Gucci Mane La Flurr, jbeaton13, tinybikerider33, Lee_Rager,TCbmx, ultra blade, TerrorCrew, ~Stolen Boy~, bstick, ScramHype, AO8, Austin_Read
Albe's nigglets..

6/15/2011 11:32 PM

Flocka Myers wrote:

step your swag up (:

watches are lame haha

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 11:47 PM

hahah i don't wear watches but i would like to.

|

6027839086

6/15/2011 11:50 PM

that watch is pretty dope but i dont think id wear it

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/15/2011 11:51 PM

ScramHype wrote:

hahah i don't wear watches but i would like to.

looking to trade?

|

refs: moyboy5, Gucci Mane La Flurr, jbeaton13, tinybikerider33, Lee_Rager,TCbmx, ultra blade, TerrorCrew, ~Stolen Boy~, bstick, ScramHype, AO8, Austin_Read
Albe's nigglets..

6/16/2011 12:22 AM

Watches.can't.hold bars.in place.

|

6027839086

6/16/2011 12:23 AM

ScramHype wrote:

Watches.can't.hold bars.in place.

hahaha

|

100+REFS
I'm on the Vital legit list.
Terrible One!
Mutiny Loosefer.
Tumblr.
PSN- timm-377

6/16/2011 12:40 AM

ScramHype wrote:

Watches.can't.hold bars.in place.

they can better then an eastern stem

|

refs: moyboy5, Gucci Mane La Flurr, jbeaton13, tinybikerider33, Lee_Rager,TCbmx, ultra blade, TerrorCrew, ~Stolen Boy~, bstick, ScramHype, AO8, Austin_Read
Albe's nigglets..

6/16/2011 2:18 AM

ScramHype wrote:

Watches.can't.hold bars.in place.

Flocka Myers wrote:

they can better then an eastern stem

your attempt at humor has failed

|

Swoop it motherfuckas

6/16/2011 7:21 AM

Flocka Myers wrote:

they can better then an eastern stem

Sorry to thread jack but flaka i have a white primo aneyerlator and a purple fit d.l.d stem and interested in that g-shock

|

refs: scwright99, ImDaBoss, pcoco, iridebmxeveryday, cschmall, thor_davis, dennis916, ETBA, nebikr13, Christianjames, ridebmx456, A08, CRAZYMAAZY, Odyssey339, Blake el Gingero, SRHrider, Jimmy2227,mannequinforce, Lee_Rager, Wade, Kevinl, agfracing, lil_huper, Bmxer10, BEASTASSDICKwink , Matix, njbmxerdude(x3), FitBikeCo77(x2), irideafly (escrow service)

BIKE CHECK

6/16/2011 7:24 AM
Edited Date/Time: 6/16/2011 7:25 AM

Cult TOP LOAD polished!!!! PLEASE BRO!!! and some clear replacement bodies! Clear demo pc's too?

|

BROC RAIFORD BIKE CHECK
Gucci Bike check BURRR
Lee_Rager, Beastassdick, Dolphin, scram hype, BMX4thahaters,Ron44ald,future FBM, NickRidesAlot
Matt at Randy Wise