LOTS FOR SALE

Related:
Create New Tag

4/19/2010 5:40 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 2:04 AM

primo mix laced to hazard light 9t LHD


[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]


wtp supreme laced to primo 7005


[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]


odyssey director forks couple scratches on sides and at the top


[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]


bsd rear hub guard for primo mix- barley used, you can see wear near the bottom of it


[LINK TO IMAGE]

g-sport gland without zip ties


[LINK TO IMAGE]

profile bmx cranks with 3 month old left arm, lhd/rhd comes with spare lhd arm without sprocket hole, has washer stuck inside.


[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]


wtp feelin tire 2.10 with little tread left, kedna 2.125 brand new


[LINK TO IMAGE]


odi grips brand new, flanges cut off


[LINK TO IMAGE]


kink light pegs 14mm and 3/8


[LINK TO IMAGE]


mid bearings 19mm, i dont know what brand, work fine. just had to take out because of new frame with spanish bb


[LINK TO IMAGE]


stolen p-boss seat and kink super stump post, will sell together or separate


[LINK TO IMAGE]


fly brakes in coffee brown, used for 2 days SOLD


[LINK TO IMAGE]


the camera that took these photos

4gb memory card

case for camera


[LINK TO IMAGE]


OFFER!!!!!!!!!!



|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:42 PM

nooo

|

REFS LIST IN PROFILE

Ressler711 is the definition of "chill rider."
I'm fundyssey23 and I approve this message.

"In the streets."

4/19/2010 5:43 PM

So you have 2 LHD arms and 1 RHD arm? I would be interested.

|

kobe bryant ready

4/19/2010 5:44 PM

spikez5 wrote:

So you have 2 LHD arms and 1 RHD arm? I would be interested.

yea 180mm

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:44 PM

trades for my profile wheel?!

|

Bought from:
-Jrage
-ThrowAfit
-Fundyssey23(x2)
-Primo23
-Mikelee
Sold to:
-Spikez5
-Ftkallday
-Tyler_rides!
-Brad Howesable
Traded:
-ibmxi
-FreeWeezy

4/19/2010 5:45 PM

price on

brakes

primo mix laced to hazard lite

odi longnecks


?

dont say offer

|

REFS: Spikez5, Wolfen, ryanxanimalbmx, BangDaStreets, coryridesbmx, Tory Tapia(Michael916), hxcpride4, Mduda005, bstick(x2), ChristianJames, ilovemybike22, element4all, ultrablade, Brenden1207, ScramHype(x2)
Bmx-forum: xmashuelx, jwnolte,

4/19/2010 5:45 PM

how much for profile cranks

|

email me at hauler1980@gmail.com
Aim is dvdvdthfg

Refs: ibmxi (x4),irideafly (x2), bmx4life121303, mikelee, tyler_rides!, scwright99, CGCaps, ETBA,dallybiker45,Blake El Gingero,Anthony95

4/19/2010 5:47 PM

Iegendsx23 wrote:

trades for my profile wheel?!

specs

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:48 PM

spikez5 wrote:

So you have 2 LHD arms and 1 RHD arm? I would be interested.

carjakester wrote:

yea 180mm

theyre all 180? either way.. Prices? on the individual arm. and if you would sell just the RHD arm and set? And then just the LHD arm lol. and why would u sell that stolen seat? I love mine.

|

kobe bryant ready

4/19/2010 5:48 PM

bmxer10 wrote:

price on

brakes

primo mix laced to hazard lite

odi longnecks


?

dont say offer

40
180
10

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:49 PM
Edited Date/Time: 4/19/2010 5:49 PM

omfg how much for the wheelset any trades btw is the back hub lhd?

|

4/19/2010 5:49 PM

spikez5 wrote:

So you have 2 LHD arms and 1 RHD arm? I would be interested.

carjakester wrote:

yea 180mm

spikez5 wrote:

theyre all 180? either way.. Prices? on the individual arm. and if you would sell just the RHD arm and set? And then just the LHD arm lol. and why would u sell that stolen seat? I love mine.

wait lol, what do you want prices on? and im getting a different seat

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:50 PM

dave805 wrote:

how much for profile cranks

125 with extra arm if spikez5 dosent buy

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:50 PM

carjakester wrote:

yea 180mm

spikez5 wrote:

theyre all 180? either way.. Prices? on the individual arm. and if you would sell just the RHD arm and set? And then just the LHD arm lol. and why would u sell that stolen seat? I love mine.

carjakester wrote:

wait lol, what do you want prices on? and im getting a different seat

1. One LHD arm
2. the set of 1 RHD and 1 LHD arm
3. Just the RHD arm
4. HAHA!

|

kobe bryant ready

4/19/2010 5:51 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 2:04 AM

uhh gsport rollcage chrome laced to gold primo nipples and black primo spokes to 9t black profile mini

[img]http://[LINK TO IMAGE][/img]

|

Bought from:
-Jrage
-ThrowAfit
-Fundyssey23(x2)
-Primo23
-Mikelee
Sold to:
-Spikez5
-Ftkallday
-Tyler_rides!
-Brad Howesable
Traded:
-ibmxi
-FreeWeezy

4/19/2010 5:52 PM

spikez5 wrote:

theyre all 180? either way.. Prices? on the individual arm. and if you would sell just the RHD arm and set? And then just the LHD arm lol. and why would u sell that stolen seat? I love mine.

carjakester wrote:

wait lol, what do you want prices on? and im getting a different seat

spikez5 wrote:

1. One LHD arm
2. the set of 1 RHD and 1 LHD arm
3. Just the RHD arm
4. HAHA!

1. 25 (no sprocket hole?)
2. 110
3. wouldn't sell just rhd
4. ROFL COPTER!

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:53 PM

Iegendsx23 wrote:

uhh gsport rollcage chrome laced to gold primo nipples and black primo spokes to 9t black profile mini

[img]http://[LINK TO IMAGE][/img]

is that 3/8 and lhd or rhd

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:53 PM

carjakester wrote:

wait lol, what do you want prices on? and im getting a different seat

spikez5 wrote:

1. One LHD arm
2. the set of 1 RHD and 1 LHD arm
3. Just the RHD arm
4. HAHA!

carjakester wrote:

1. 25 (no sprocket hole?)
2. 110
3. wouldn't sell just rhd
4. ROFL COPTER!

Why no sprocket hole?

|

kobe bryant ready

4/19/2010 5:54 PM

carjakester wrote:

wait lol, what do you want prices on? and im getting a different seat

spikez5 wrote:

1. One LHD arm
2. the set of 1 RHD and 1 LHD arm
3. Just the RHD arm
4. HAHA!

carjakester wrote:

1. 25 (no sprocket hole?)
2. 110
3. wouldn't sell just rhd
4. ROFL COPTER!

dude i use roflcopter all the time

|

Bought from:
-Jrage
-ThrowAfit
-Fundyssey23(x2)
-Primo23
-Mikelee
Sold to:
-Spikez5
-Ftkallday
-Tyler_rides!
-Brad Howesable
Traded:
-ibmxi
-FreeWeezy

4/19/2010 5:56 PM

georgewashington wrote:

omfg how much for the wheelset any trades btw is the back hub lhd?

look at the info it 9t lhd

|

REFS LIST IN PROFILE

Ressler711 is the definition of "chill rider."
I'm fundyssey23 and I approve this message.

"In the streets."

4/19/2010 5:57 PM

spikez5 wrote:

1. One LHD arm
2. the set of 1 RHD and 1 LHD arm
3. Just the RHD arm
4. HAHA!

carjakester wrote:

1. 25 (no sprocket hole?)
2. 110
3. wouldn't sell just rhd
4. ROFL COPTER!

spikez5 wrote:

Why no sprocket hole?

i had rhd cranks but i wanted lhd so i bought a lhd arm with sprocket hole, so i have 1 lhd with sprocket hole and 1 without, i was asking which one you wanted

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:57 PM

Iegendsx23 wrote:

uhh gsport rollcage chrome laced to gold primo nipples and black primo spokes to 9t black profile mini

[img]http://[LINK TO IMAGE][/img]

carjakester wrote:

is that 3/8 and lhd or rhd

3/8 and rhd

|

Bought from:
-Jrage
-ThrowAfit
-Fundyssey23(x2)
-Primo23
-Mikelee
Sold to:
-Spikez5
-Ftkallday
-Tyler_rides!
-Brad Howesable
Traded:
-ibmxi
-FreeWeezy

4/19/2010 5:59 PM
Edited Date/Time: 4/19/2010 5:59 PM

georgewashington wrote:

omfg how much for the wheelset any trades btw is the back hub lhd?

fundyssey23 wrote:

look at the info it 9t lhd

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 5:59 PM

Iegendsx23 wrote:

uhh gsport rollcage chrome laced to gold primo nipples and black primo spokes to 9t black profile mini

[img]http://[LINK TO IMAGE][/img]

carjakester wrote:

is that 3/8 and lhd or rhd

Iegendsx23 wrote:

3/8 and rhd

no thanks

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 6:10 PM

carjakester wrote:

1. 25 (no sprocket hole?)
2. 110
3. wouldn't sell just rhd
4. ROFL COPTER!

spikez5 wrote:

Why no sprocket hole?

carjakester wrote:

i had rhd cranks but i wanted lhd so i bought a lhd arm with sprocket hole, so i have 1 lhd with sprocket hole and 1 without, i was asking which one you wanted

How much for the one with and the one without?

|

kobe bryant ready

4/19/2010 6:21 PM

spikez5 wrote:

Why no sprocket hole?

carjakester wrote:

i had rhd cranks but i wanted lhd so i bought a lhd arm with sprocket hole, so i have 1 lhd with sprocket hole and 1 without, i was asking which one you wanted

spikez5 wrote:

How much for the one with and the one without?

id only sell the one without alone

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 6:56 PM

bump

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

4/19/2010 7:08 PM

do u have any of those blue spokes left?

|

ride or die bitch

4/19/2010 7:17 PM

you gettin profile wheels?

|

4/19/2010 7:28 PM

AndySubrosa8 wrote:

you gettin profile wheels?

idk, im out for awhile, and im guna start running into some money so ima build a wheelset

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee