dee hos ship my stuff

Related:
Create New Tag

5/9/2012 11:13 AM

I shipped you my nice brand chrome topload stem and your supposed to ship your chrome shadow frontload stem. you got it you sent me pics of it on your bike and i also provided tracking. I have waited over a week and you didnt send me any tracking info or anything. I havent even bothered you about it i want my stem or i will file a claim for fraud through the police department.

|

Fuck u

5/9/2012 11:38 AM

The guy is a joke.....when will people learn this.

|

Legit



Oscar5788,Scramhype,SuperstarDK,Howlerfbm,AlexDanielP,KilledGlamour,notorious NIG,KYMIKE

5/9/2012 11:45 AM

thats wierd....it seem he comes thru with the stuff 80% of the time....

|

jimmyi.salcedo@yahoo.com
txt: 3233816668
ride.get high, fuck and die

5/9/2012 11:47 AM

yeah well not this time. he never notified me he shipped and provided no proof of shipment

|

Fuck u

5/9/2012 11:53 AM

Hahaha more refs than all you fuckers so shut up haha

|

It's me, Dee Hos

>

30+ Refs!!!!!

5/9/2012 11:55 AM

hahah dee hos your one funny dude

|

jimmyi.salcedo@yahoo.com
txt: 3233816668
ride.get high, fuck and die

5/9/2012 11:56 AM

I'll ship it by Friday....haha

|

It's me, Dee Hos

>

30+ Refs!!!!!

5/9/2012 12:02 PM

dee hos add me to your refs holmes

|

jimmyi.salcedo@yahoo.com
txt: 3233816668
ride.get high, fuck and die

5/9/2012 12:04 PM

Nothing like a kid who has your part in hand, laughing at you, telling you when he will decide to finally ship his end of the deal. Scam artist

|

5/9/2012 12:10 PM

Muse is also looking for fingerboard stuff guys she loves playing with little skateboards so hook her up so while she isn't crying on here she can play with them

&nomobile=1
|

It's me, Dee Hos

>

30+ Refs!!!!!

5/9/2012 12:13 PM

trailslayer- yep scam artist little child

|

Fuck u

5/9/2012 12:17 PM

Dee Hos wrote:

Muse is also looking for fingerboard stuff guys she loves playing with little skateboards so hook her up so while she isn't crying on here she can play with them

&nomobile=1

Why are you being such a bitch man just ship the shit its not that hard

|

refs tcbmx, future fbm, ftwaymom91, droogskull, spikez5, agrracing, bmx4thahaters, irideeverything92, the balt, 1of1547 , shadow.conspiracy , x.woody.x, rideeverything92, blizzbikes, bstick, showtime402, brokenbmx.....tired of listing. Ask around im legit

5/9/2012 12:17 PM

Haha scam artist? At least you'll get your part. I just wanted to hear you cry about it

|

It's me, Dee Hos

>

30+ Refs!!!!!

5/9/2012 12:20 PM

its cool guys im filing a fraud report today since he wants to act like hes hard

|

Fuck u

5/9/2012 12:25 PM

Yup and I'll ship and provide tracking and you'll look like a dumbass so go ahead since you've got nothing better to do other than fingerboard.

|

It's me, Dee Hos

>

30+ Refs!!!!!

5/9/2012 12:26 PM

then ship

|

Fuck u

5/9/2012 12:31 PM

dee really? don't be such a jerk to people you supposed to ship the stuff its ok if your a day or two late but you wait a long time to ship thats not cool. you should be in contact with the person also. im backing up hook im pretty sure you'd be pissed to if someone doesnt ship to you and you ship to them.

|

Refs: JakeSalbert, Me?(x4), The Balt, the_bmxist,
Jared42069(x2), Dogbones,

5/9/2012 12:34 PM

thanks chris

|

Fuck u

5/9/2012 12:36 PM

You literally have BOTH parts of the trade and do not feel bad about it? You're fucking laughing at the person who shipped first and upheld the deal as you are riding with their stem, and yours sits in the garage. How can you have such absolutely low morals and tact?

|

5/9/2012 1:52 PM

Why do you guy continue to business with this guy? He should just be banned.

|

Legit



Oscar5788,Scramhype,SuperstarDK,Howlerfbm,AlexDanielP,KilledGlamour,notorious NIG,KYMIKE

5/9/2012 2:14 PM

Im saying, im going to ship it but she needs to calm her ass down

|

It's me, Dee Hos

>

30+ Refs!!!!!

5/9/2012 2:16 PM

Dee Hos wrote:

Im saying, im going to ship it but she needs to calm her ass down

dallen, be nice

|

I'm a mom that still rides lil kid bikes - old/midschool GT BMX guru
refs: TCbmx(x3),Ecuadevil(x2), Ron44ald, Spikez5, The Balt, Pleasedontdeleteme(x2), Aguers(x2), Effigy(x3), Warchol2, Dees Hos(x2), ScramHype, Showtime402, Sancheezz, Phocraken(traded), pcoco, Nike ID,1of1547,aw123412,BEASTASSDICK(x2), mike_1033,russellonabike, Fad3r, Chuck8273, verdecustom,FreddyDapice, bmxscout48

5/9/2012 2:24 PM

just ship it and your problem will be solved

|

Fuck u

5/9/2012 2:24 PM

ill still buy your frame dee hos..i dont care....your legit and you dont give a shit

|

jimmyi.salcedo@yahoo.com
txt: 3233816668
ride.get high, fuck and die

5/9/2012 2:26 PM

420bmx wrote:

ill still buy your frame dee hos..i dont care....your legit and you dont give a shit

i know, cause you and everyone in my SIGNATURE BELOW know im legit.

i thought me and muse were cool, but obviously we arent. you got me banned from scooter resource and the reason is cause the mod said i was being a twat. If those mods were on this forum, there would be literally like 5 people who werent banned from this website..

|

It's me, Dee Hos

>

30+ Refs!!!!!

5/9/2012 3:03 PM

I recieved the package yesterday Dee Hos put me in your refs ;D But the stem is missing 1 side of the faceplate?

|

AUSSIE PRIDE!
Email: Turtled@hotmail.com.au

Buying Refs: Dee Hos, SuperStarDK
Selling Refs:

5/9/2012 3:08 PM
Edited Date/Time: 5/9/2012 3:15 PM

It's not about actually getting people their stuff at this point, it's about your shit attitude.

By which, I mean even if you are a legit seller, you're a dick to anyone who asks where their stuff is. And people ask because you've pulled the same shit in the past.

You take your sweet ass time shipping and think you can say shit about the people who want what's rightfully theirs. They're not doing anything wrong here, you are. If you're so busy, don't take on so much responsibility having to ship multiple parts. It's that simple. Tell people when you can ship FOR SURE before you get their money in your grubby little hands.

|

I come from a land known as BMX-Forum.

refs: pcoco(x2), aw1234512, bmxscout48, DARECK(trade), Showtime402, and a couple others from BMX-Forum

5/9/2012 3:18 PM

he fuckin sucks. lol

|

Refs: netty speghetti, aw1234512[x2], Dudeisdrumer109, daniel21, paVimo, ticaleb, Showtime402[x2], brendan.magner.9
VIDEO OF OUR DIRT SKATEPARK: http://www.youtube.com/watch?v=54l6T-1xEwo

5/9/2012 3:20 PM

ok, and i dont suck for not shipping immediately. froday was my 18th birthday, ive havent been on here selling or anything the last few days for a reason guys, chill. youre getting your stem muse.

|

It's me, Dee Hos

>

30+ Refs!!!!!

5/9/2012 3:21 PM

kwc92 wrote:

It's not about actually getting people their stuff at this point, it's about your shit attitude.

By which, I mean even if you are a legit seller, you're a dick to anyone who asks where their stuff is. And people ask because you've pulled the same shit in the past.

You take your sweet ass time shipping and think you can say shit about the people who want what's rightfully theirs. They're not doing anything wrong here, you are. If you're so busy, don't take on so much responsibility having to ship multiple parts. It's that simple. Tell people when you can ship FOR SURE before you get their money in your grubby little hands.

he just lost my respect,legit or not, i would never do buisness with you from what you wrote above

|

FREE WI-FI FROM FIT?!?! BIKECHECK DUDES!
refs- TCbmx(x2), bmx4life121303, mohawk, iridebmx2122, louie101202, loco_for_riding, daniel21, BMX2LIV(x2), supremelylazzy, lirider187(x2).