I Eat Tocco's on Sunday aka "Jungle Street Fever" (Dakota wanted that as a title...)

Related:
Create New Tag

2/11/2013 10:10 PM
Edited Date/Time: 3/12/2013 6:51 PM

Kink Tocco Frame 20.75 Matte Fire Red
Kink 19mm BB
Kink Human Bars
Kink Vela 2.1 Tire
Shadow Ravager TL Stem
Shadow Captive Fork ([26]32)
Shadow Raptor Front Hub laced to Éclat Bondi Straight Rim w/ Raptor Guard
Shadow Interlock v2 Chain
Shadow Simone Signature Penumbra Seat w/ Animal Post
Shadow Lil One Peg x2
Subrosa Bitchin' Headset
Demolition Machete 2.25 Tire
Éclat Plaza Pedals
ODI Longneck Grips
Primo Remix laced to G-Sport Rollcage w/ G-Sport Gland
Profile 175 RHD
Tree Lite SD 25t Sprocket


Photo

Photo

Dakota's Bike:
Sunday Wave 2 20.5
Odyssey Race Fork
Amber Headset
Cult Salvation Stem
Cult Bars
Fit Team Grips
Kink Lightest Bar ends
Amber Seatpost
Shadow Penumbra Sher
Madera Front Hub laced to Primo 7000 w/ G-Sport gland
Primo Analog 28t Sprocket
Fit Indent Cranks
Odyssey Trail Mix Pedals
Cult Chain
G-Sport Ratched laced to Primo 7000 w/ Ratchet Guard
Odyssey Joystick Pegs x2
Tioga Streetblock Tires


Close enough...

Photo

Photo

Photo
|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/11/2013 10:13 PM

Looks fucking great! where did you get the epyon royal sticker? Nice stem smile

|

Blair & Jasmin | Stella | Roxanna | Arianna v2 | Instagram: @Blakeyardigan

Ref's- TCbmx, Eatmybutt, Tito24, Trentydoo, Night Light, Ninjacat33, fly for life, Showtime402, \BMX-1995/, Pavmio, Bmx-Junkie, Dream, Ticaleb, Ricked_Em

2/11/2013 10:16 PM
Edited Date/Time: 2/24/2013 4:14 PM

Brokenbmx wrote:

Looks fucking great! where did you get the epyon royal sticker? Nice stem smile

When I ordered a few shirts from then tongue and yeah I know hehe, did your buddy get the Challenger yet?

p.s. I don't think that picture does Dak's bike justice.

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/11/2013 10:17 PM

Damn! Sick bicycles.

|

Jade Bike Check
Refs : ninjacat33 ; SuperstarDk ; ecuadevil ; xbikeascammer ;blizzbikes ; tcbmx ; mattjmuldoon@hotmail ;bmx ; Uoykcuf ; BrokenBmx, the balt; Pavimo; bmx-junkie; Fit.Team.Rider' tito24; trentydoo; brendan.magner.9 ;Scramhype ; Jonathan.Vargas ; jared42069; tomdon ; lifeofridden2200; howlerfbm

2/11/2013 10:17 PM

WHY CAN'T WE EDIT WTewjnogorngklewgh

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/11/2013 10:19 PM

Brokenbmx wrote:

Looks fucking great! where did you get the epyon royal sticker? Nice stem smile

PaViMo wrote:

When I ordered a few shirts from then tongue and yeah I know hehe, did your buddy get the Challenger yet?

p.s. I don't think that picture does Dak's bike justice.

He hasn't got it yet, he said its supposed to be in Wednesday. ER is local for me, i know the owner.

|

Blair & Jasmin | Stella | Roxanna | Arianna v2 | Instagram: @Blakeyardigan

Ref's- TCbmx, Eatmybutt, Tito24, Trentydoo, Night Light, Ninjacat33, fly for life, Showtime402, \BMX-1995/, Pavmio, Bmx-Junkie, Dream, Ticaleb, Ricked_Em

2/11/2013 10:21 PM

Brokenbmx wrote:

He hasn't got it yet, he said its supposed to be in Wednesday. ER is local for me, i know the owner.

Ahh sounds about right. And yeah, I think I heard about them coz of you or Colton.

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/11/2013 10:21 PM

dream wrote:

Damn! Sick bicycles.

Thanks to youu

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/11/2013 10:36 PM

That second bike is streets as shit.... lawwwl

|

Shove my dick deep down your bitches throat, krahtata

2/11/2013 11:43 PM

TerminatorT600 wrote:

That second bike is streets as shit.... lawwwl

COZ YOU BOUT DAT LYYYYYFE, HUH DAKOTA, HUH!!!

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/12/2013 4:59 AM

Damn, looks sooo good. Everything just fits. The seat actually looks good now! I really like everything on here. Toss the gland and get a real guard though. wink

|

Refs - Night Light(x2), TCbmx(x2), metalheadification, netty speghetti, Dee Hos, burkminipup, Jon_rides_Eastern, ridebmx34, ScramHype, Wolfen, mnsketch, EmpireMonopoly, howlerfbm, ThomasEller, ii Krxfted, zachhendrix, pcoco,

Phone - 704 - 797 - 6844

2/12/2013 5:11 AM

upload the pic of the second bike

|

2/12/2013 5:52 AM

The second one just looks lighter. Only thing its missing is some sweet worn out brown grips.

|

2/12/2013 11:00 AM

FreddyDapice wrote:

Damn, looks sooo good. Everything just fits. The seat actually looks good now! I really like everything on here. Toss the gland and get a real guard though. wink

Working on it. Not really worth it spending 30 dollars, though.

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/12/2013 11:01 AM

justin vogelsberger wrote:

upload the pic of the second bike

Eventually.

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/12/2013 11:14 AM

Looks way better with black spokes!

|

RIP 71 N
RIP Randy Taylor


Shadow/Subrosa

Tumblr | Instagram | Digits - (407) 655-6998 | Email - kyzem.leahcim@yahoo.com | Xbox - eleswun

2/12/2013 11:30 AM

Me? wrote:

Looks way better with black spokes!

It does, doesn't it, Michelle? wink

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/12/2013 12:00 PM

Me? wrote:

Looks way better with black spokes!

PaViMo wrote:

It does, doesn't it, Michelle? wink

Yes, yes it does Patricia! wink

|

RIP 71 N
RIP Randy Taylor


Shadow/Subrosa

Tumblr | Instagram | Digits - (407) 655-6998 | Email - kyzem.leahcim@yahoo.com | Xbox - eleswun

2/12/2013 12:10 PM

Me? wrote:

Looks way better with black spokes!

PaViMo wrote:

It does, doesn't it, Michelle? wink

Me? wrote:

Yes, yes it does Patricia! wink

Why does Jason have to be Jason. Wtf do we call him?

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/12/2013 12:14 PM

YAY!! I'm Dakota!

|

Shove my dick deep down your bitches throat, krahtata

2/12/2013 12:32 PM

Looks damn good i fucking love those 8 spoke wheels!
Oh yeah and that other bike looks fine too... nothing special.

Jk Looks damn sweet!

|

"Are they punkin' me Tio, are they punkin' me?"

2/12/2013 12:43 PM

That picture definitely does give you the general idea LOL

|

2/12/2013 2:56 PM

PaViMo wrote:

It does, doesn't it, Michelle? wink

Me? wrote:

Yes, yes it does Patricia! wink

PaViMo wrote:

Why does Jason have to be Jason. Wtf do we call him?

Shit, we can call him LaQueesha!

|

RIP 71 N
RIP Randy Taylor


Shadow/Subrosa

Tumblr | Instagram | Digits - (407) 655-6998 | Email - kyzem.leahcim@yahoo.com | Xbox - eleswun

2/12/2013 3:29 PM

Are you absolutely sure those are RHD Profiles? Lol. Dakotas bike is more dialed but nice try on your anyways.

|

I have 75 cool points and 5 awesome points

Buy/Sell Refs: Showtime402, fsearles, ticaleb, howlerfbm (x2), irideafly, the balt (x2), MrHavoc1988. dprc

2/12/2013 5:38 PM

motogrizz wrote:

Are you absolutely sure those are RHD Profiles? Lol. Dakotas bike is more dialed but nice try on your anyways.

Uhh yeah I'm pretty darn positive. And is that sarcasm... Or -.-

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/12/2013 5:39 PM

LorenzoGallegos wrote:

That picture definitely does give you the general idea LOL

I'll take a pic and compare Em lol

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/12/2013 8:42 PM

Running them backwards or sd sprocket?

|

I have 75 cool points and 5 awesome points

Buy/Sell Refs: Showtime402, fsearles, ticaleb, howlerfbm (x2), irideafly, the balt (x2), MrHavoc1988. dprc

2/12/2013 9:53 PM

motogrizz wrote:

Running them backwards or sd sprocket?

It obviously says "Tree Lite SD 25 Sprocket" up top.

|

[LINK TO IMAGE][LINK TO IMAGE]
PayPal Verified(;
REFs: 1of1547, Areansfsl, ScramHype, Lirider187, Blizzbikes, tito24 aka mom, ii Krxfted, Broughton, Bmx-junkie, Stoney Hawk

Shadow - Subrosa

2/13/2013 8:44 AM

motogrizz wrote:

Running them backwards or sd sprocket?

PaViMo wrote:

It obviously says "Tree Lite SD 25 Sprocket" up top.

Sometimes I think I might be stupid. I tell yah what.

|

I have 75 cool points and 5 awesome points

Buy/Sell Refs: Showtime402, fsearles, ticaleb, howlerfbm (x2), irideafly, the balt (x2), MrHavoc1988. dprc

2/13/2013 9:36 AM

You and dakota should trade rear rims so you guys have matching rear wheels. wink

|

Refs - Night Light(x2), TCbmx(x2), metalheadification, netty speghetti, Dee Hos, burkminipup, Jon_rides_Eastern, ridebmx34, ScramHype, Wolfen, mnsketch, EmpireMonopoly, howlerfbm, ThomasEller, ii Krxfted, zachhendrix, pcoco,

Phone - 704 - 797 - 6844