My Rig

Related:
Create New Tag

4/12/2011 4:25 PM
Edited Date/Time: 4/12/2011 4:32 PM

Photo

This is Tiffany

Pretty much all Eastern, rides like a champ
|

twitter

PROBZ

4/12/2011 4:32 PM

nice! i'm gonna post up a tramp check here soon. Vaquero hawkeye wonder years nomads crown pc's and burnout tires? looks like the shit!

|

I ride Eastern!
Eastern-Shadow-Cult-Kink-Odyssey-Primo-Snafu-Tioga-Kmc-Nitrous-Hoffmann-Fsa-Stolen
^ My bike's brands!
Grant Giesey: Eastern Tramp Frame, Gyro, Occasionally 4 pegs, 20.5lbs without pegs
refs: Bstick X2, ScramHype, future FBM, BEATASSDICKwink

4/12/2011 4:36 PM

Dk/oldscool908 wrote:

nice! i'm gonna post up a tramp check here soon. Vaquero hawkeye wonder years nomads crown pc's and burnout tires? looks like the shit!

It's actually a CODEC

|

twitter

PROBZ

4/12/2011 4:36 PM

coooool
i dont like the seat too much though

|

4/12/2011 4:40 PM

brianoob wrote:

coooool
i dont like the seat too much though

yeah me either, good thing i never sit on it though

|

twitter

PROBZ

4/12/2011 5:53 PM

ima guess you work at eastern.

|

jarrod

4/12/2011 6:18 PM

theres so many parts in the backround haha, looks sick
do u get discounts on eastern products?

|

Refs: TCbmx, AO8, DannyP, Ron44ald, BEASTASSDICKwink

Bike check!!

4/12/2011 6:33 PM

xXxbeans wrote:

ima guess you work at eastern.

work/ride for

|

twitter

PROBZ

4/12/2011 6:45 PM

cant you make it lhd?

|

i cracked my b-rad therefor i am a cool kitty cat!
facebook

my baby deliyla

4/12/2011 6:52 PM

collinbikesalot wrote:

cant you make it lhd?

he doesn't have to worry as much consdering he works for eastern tongue

|

Refs: Future FBM, Warchol2 WtfKennethXp Riversiderider TCbmx Riversiderider JakeSalbert

4/12/2011 7:06 PM

Post a parts list homie!
I wanna know what freecoaster you are rockin wink

|

4/12/2011 7:11 PM

grips? tires? stem? rims?

|

4/12/2011 8:09 PM

collinbikesalot wrote:

cant you make it lhd?

Spenlard wrote:

he doesn't have to worry as much consdering he works for eastern tongue

If I ran LHD I couldn't do my fave grind... CROOKS!

|

twitter

PROBZ

4/12/2011 8:10 PM

collin86 wrote:

grips? tires? stem? rims?

WIz, Burn/Fuq, Compressor w/ sample hollow bolts, Diodes

|

twitter

PROBZ

4/12/2011 8:11 PM

LorenzoGallegos wrote:

Post a parts list homie!
I wanna know what freecoaster you are rockin wink

There is nothing to know, I was just told to run it by a man and I am doing so... so far so good

dead serious, don't know what brand or anything

|

twitter

PROBZ

4/12/2011 8:13 PM

CODEC 20.75
Hawkeyes
Karl bars
Wiz Grips
Compressor Stem w/hollow bolts
Nomads
Crowns
Shogun 28t
Nitrous chain
burnout/fuq tire combo
diode's front and back
venus hubs
letters combo seat/post

|

twitter

PROBZ

4/13/2011 3:24 AM

Just wondering, if i bought the Nomads, and drilled out the little hole thingy so i can use a 6MM allen wrench to use on my pedals, would this affect strength?

Not the right place to ask but haha idc, i'm lazy.

Sexy ass bike also, i'm jealous.

|

4/13/2011 3:48 AM

bmx_is_rad wrote:

Just wondering, if i bought the Nomads, and drilled out the little hole thingy so i can use a 6MM allen wrench to use on my pedals, would this affect strength?

Not the right place to ask but haha idc, i'm lazy.

Sexy ass bike also, i'm jealous.

Lol, ive never had luck with 6mm and pedals
Just doesnt work

And sick bike BJ

|

4/13/2011 4:08 AM

Sick bike man!

|

Refs: ~Stolen Boy~, Brokenbmx(x2), Warchol2, nitrojimbo, Cjmdawg, _brendan, handlebar-to-face

4/13/2011 4:30 AM

Shakesman69 wrote:

Lol, ive never had luck with 6mm and pedals
Just doesnt work

And sick bike BJ

You trying to say Premium pedals "don't work"!?

|

4/13/2011 5:06 AM

Dope bike man! were you possibly handed this freecoaster by karl poynter?

|

Blair & Jasmin | Stella | Roxanna | Arianna v2 | Instagram: @Blakeyardigan

Ref's- TCbmx, Eatmybutt, Tito24, Trentydoo, Night Light, Ninjacat33, fly for life, Showtime402, \BMX-1995/, Pavmio, Bmx-Junkie, Dream, Ticaleb, Ricked_Em

4/13/2011 5:50 AM

Brokenbmx wrote:

Dope bike man! were you possibly handed this freecoaster by karl poynter?

who said anything about it being a freecoaster?

|

twitter

PROBZ

4/13/2011 5:52 AM

looks sick!!!

|

4/13/2011 6:07 AM

bmx_is_rad wrote:

Just wondering, if i bought the Nomads, and drilled out the little hole thingy so i can use a 6MM allen wrench to use on my pedals, would this affect strength?

Not the right place to ask but haha idc, i'm lazy.

Sexy ass bike also, i'm jealous.

Tough call, umm, I don't think it would... only time will tell I guess

|

twitter

PROBZ

4/13/2011 8:41 AM

Pretty sweet still need to get the codec frame decided to do components first. Check out my bike check.

|

4/13/2011 3:24 PM

Brokenbmx wrote:

Dope bike man! were you possibly handed this freecoaster by karl poynter?

BJ Tomczik wrote:

who said anything about it being a freecoaster?

i thought you rocked a freecoaster... i must have been mistaken...

|

Blair & Jasmin | Stella | Roxanna | Arianna v2 | Instagram: @Blakeyardigan

Ref's- TCbmx, Eatmybutt, Tito24, Trentydoo, Night Light, Ninjacat33, fly for life, Showtime402, \BMX-1995/, Pavmio, Bmx-Junkie, Dream, Ticaleb, Ricked_Em

4/13/2011 6:49 PM

Dope bike

|