My project (Updated new paint)

Related:
Create New Tag

7/31/2013 10:21 PM

Frame haro 300.1
forks, stock haro
headset, cane creek
stem, salt am
bars, haro cromoly
grips, untied nathans
bar ends, united
seat/seat post, haro
crank set, black label 3pc cromoly
pedals, Oddessy JCPC
BB, black label
Sproket, gt 36 tooth(i usualy have a demolition F1 25t but i broke my 9 tooth hub)
Chain, KMC
Rear rim, sun ringle single wall
Front rim, GT mowhawk off of a old gt intersepter
Rear hub, idk 14 tooth freewheel
Front hub, GT mowhawk
Front tire, Oddessy Atkein 2.25
Rear tire, demolition machete 2.25
Most of it is stock but i would like suggestions on good inexpensive forks due to mine being bent, also good inexpensive rear wheels cuz i would love to run 25/9 again cuz i just bought a $40 dolor sprocket last year and i cant use it lol


Photo

Photo

Photo

Photo

Photo

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/1/2013 4:18 AM

Kinda like it with the Gt sprocket.... but if you want to go back to 25/9 Stolen has the revolver rear wheels which are fairly inexpensive. you could get a set front and back for $140. Forks wise i got a set of full chromoly easterns id sell for like $40 shipped.

|

Blair & Jasmin | Stella | Roxanna | Arianna v2 | Instagram: @Blakeyardigan

Ref's- TCbmx, Eatmybutt, Tito24, Trentydoo, Night Light, Ninjacat33, fly for life, Showtime402, \BMX-1995/, Pavmio, Bmx-Junkie, Dream, Ticaleb, Ricked_Em

8/1/2013 5:48 AM

Brokenbmx wrote:

Kinda like it with the Gt sprocket.... but if you want to go back to 25/9 Stolen has the revolver rear wheels which are fairly inexpensive. you could get a set front and back for $140. Forks wise i got a set of full chromoly easterns id sell for like $40 shipped.

that would be sweet, once i get the money for selling my 10 speed Raleigh, and i want to go back to 25/9 cuz that sprocket is bent plus the rear hub is a loose ball

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/1/2013 5:50 AM

Brokenbmx wrote:

Kinda like it with the Gt sprocket.... but if you want to go back to 25/9 Stolen has the revolver rear wheels which are fairly inexpensive. you could get a set front and back for $140. Forks wise i got a set of full chromoly easterns id sell for like $40 shipped.

jj0996 wrote:

that would be sweet, once i get the money for selling my 10 speed Raleigh, and i want to go back to 25/9 cuz that sprocket is bent plus the rear hub is a loose ball

ahh i gotcha, hit me up when you want them. there just chillen.

|

Blair & Jasmin | Stella | Roxanna | Arianna v2 | Instagram: @Blakeyardigan

Ref's- TCbmx, Eatmybutt, Tito24, Trentydoo, Night Light, Ninjacat33, fly for life, Showtime402, \BMX-1995/, Pavmio, Bmx-Junkie, Dream, Ticaleb, Ricked_Em

8/1/2013 7:12 AM

that back tire looks oddly familiar lol. and i like how the mismatched tires look

|

I'm on the vital legit list!

8/1/2013 8:23 AM

i wonder why lol, and ya so do i, i do want a new atkin for it tho, ive had it for 2 years and its time for a new one.

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/19/2013 9:44 PM

I recently got a animal Jump off stem, and a Stolen Revolver hub to a Animal RS rim, i also got Stolen Vortex forks but bent them the first day i got them lol.




Photo

Photo

Photo

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/21/2013 2:12 PM

dam n you are a forks killer.

ever consider buying the guerra bane forks from veins?

|

8/21/2013 6:22 PM

I run the same machete red wall

|

8/21/2013 9:40 PM

funfrontbrake wrote:

dam n you are a forks killer.

ever consider buying the guerra bane forks from veins?

im thinking about getting blades or pitchforks. but i don't rely care, long as they don't have like a 34-35mm offset or like a 22-23mm offset lol

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/21/2013 9:50 PM

Customkinkgap wrote:

I run the same machete red wall

they are amazing tires

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/21/2013 9:58 PM
Edited Date/Time: 8/21/2013 10:02 PM

im thinking of a new color sceme, Red and white? Red and Black? or Red and raw?

im thinking raw my rear rim, white cranks/forks/bars

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/22/2013 1:59 PM

Red and white with black looks good
Here's minePhoto

|

8/22/2013 5:11 PM

i just painted mine, i my bars/ cranks/ forks/ seatpost clamp is white

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 10:12 AM

Photo

Photo
|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 11:24 AM

looks nice mang but flip you stem

|

REFS: Drnwag irideafly sunday.bmx21 8=D xlilkillaluc15x Dennis916 Blake El Gingero mattjmuldoon@hotmail.com netty speghetti kr00253 bstick Dudeisdrumer109


pcoco ticaleb

8/27/2013 11:55 AM

vanny wrote:

looks nice mang but flip you stem

i like the little extra rise it gives me

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

8/27/2013 2:21 PM

vanny wrote:

looks nice mang but flip you stem

jj0996 wrote:

i like the little extra rise it gives me

Just throws it off for me but still looks nice man

|

REFS: Drnwag irideafly sunday.bmx21 8=D xlilkillaluc15x Dennis916 Blake El Gingero mattjmuldoon@hotmail.com netty speghetti kr00253 bstick Dudeisdrumer109


pcoco ticaleb

8/27/2013 2:54 PM

vanny wrote:

looks nice mang but flip you stem

jj0996 wrote:

i like the little extra rise it gives me

vanny wrote:

Just throws it off for me but still looks nice man

thx dude

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

9/7/2013 10:31 AM

i recently got a Path 2.10 on the rear and new shoes

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype