Albes commercial

Related:
Create New Tag

5/19/2008 9:25 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 4:14 PM



|

5/19/2008 9:31 PM

hahahaha!!! that's hilarious!!! i'm so aroused! and confused???

|

chuck norris rides little kid's bikes!!!

5/19/2008 9:33 PM

ROFL HAHAHAHAHAHA THATS THE BEST VID IVE EVER SEEN!!

|

5/19/2008 9:45 PM

lmfao
that shit is HILARIOUS (did i spell that right ??)

|

my anaconda dont want none enless you got buns hun


Go deep hairy weasle

5/19/2008 9:47 PM

hahahaha cool vid!

|

5/19/2008 10:27 PM

lol
best shit ever
now i willind be buying from albes

|

jb07, Zachary_, Showtime402, bobPa, dee hos, joe-rod56, "idk i'm a loser", Gsport23, JoeGreen, Trenty Doo, fly for life,laloest

5/19/2008 11:55 PM

oh god, its 12 at night and im laighing my ass off

|

My refs ?... Nigga just ask about me

5/20/2008 12:00 AM

hahaha thats the best add evr

|

(\__/)
(='.'=)
(")_(")
GO BMX DAY!! August first yo!!

5/20/2008 12:00 AM

hahaha thats the best add evr

|

(\__/)
(='.'=)
(")_(")
GO BMX DAY!! August first yo!!

5/20/2008 12:26 AM

im speechless

|

The things you own, end up owning you... -Tyler Durden, Fight Club

5/20/2008 12:34 AM

best ad now i will never think of a seatpost the same again! lol

|

5/20/2008 1:08 AM

wow the things ppl think of. awsome!!!!!!!!!

|

balls

5/20/2008 2:03 AM

WTF that was funny as hell

|

I CHALLENGE YOU TO A ROCKET MANUAL COMPTETION

5/20/2008 2:06 AM

ahaha o my god shes doing everything i allwase wanted to do to my bike brb i have to go play with my mans toy now

|

5/20/2008 8:24 AM

wow that is some fucked up shit

awesome

|

your skill level is not defined by the price of your bike

stop hating on everyone all the time, just go ride

[RVABMX]

5/20/2008 8:28 AM

ahaha great

|

Jon