Albe's shipping?

Related:
Create New Tag

12/30/2010 9:27 PM

Well usually I get one day shipping with ups, but they decided to use fedex this time (Idk why?), Did anyone get their albe's order shipped via FedEx?

|

BIKE CHECK ♥
Albe's is where it's at!
Chicago, Illinois, - Deep up in the ghetto.

12/30/2010 9:53 PM

Who tha fuck cares. You got your shit, right.

|

12/30/2010 9:53 PM

kid you're fucking retarded. just stop running your mouth. the seat you got is gay, the shit you're getting is gay. just stop.

|

40+ Reffs on my profile Hit it up
IM LEGIT I'VE BEEN HERE SINCE 08' NIGGA

I AM BACKAGAIN4thTIME...
I ♥ yaya2893

12/30/2010 9:57 PM

Blake El Gingero wrote:

kid you're fucking retarded. just stop running your mouth. the seat you got is gay, the shit you're getting is gay. just stop.

At least I can get a seat that won't break when I sit on it fatass..


And jawz I ordered on like monday and they just sent it today cause they had to order my stem in that color.

|

BIKE CHECK ♥
Albe's is where it's at!
Chicago, Illinois, - Deep up in the ghetto.

12/30/2010 9:58 PM

Blake El Gingero wrote:

kid you're fucking retarded. just stop running your mouth. the seat you got is gay, the shit you're getting is gay. just stop.

Bmxallday125 wrote:

At least I can get a seat that won't break when I sit on it fatass..


And jawz I ordered on like monday and they just sent it today cause they had to order my stem in that color.

hilarious bro. go learn to 180

|

40+ Reffs on my profile Hit it up
IM LEGIT I'VE BEEN HERE SINCE 08' NIGGA

I AM BACKAGAIN4thTIME...
I ♥ yaya2893

12/30/2010 10:18 PM

i thought you said you only got free bars for christmas lol. but sometimes they go through fedex sometimes UPS sometimes USPS same with dans.

|

im alex, and i like to ride my bike.
MOTW 5/24/2010 - 5/30/2010.
BOTM february 2011.

12/30/2010 10:26 PM

fedex is better anyway

|

12/30/2010 11:58 PM

Blake El Gingero wrote:

kid you're fucking retarded. just stop running your mouth. the seat you got is gay, the shit you're getting is gay. just stop.

this

|

"The more I learn, the more I realize how dumb I am." -JustRideBMX

12/31/2010 12:21 AM

Fbm Marauder wrote:

fedex is better anyway

and they got the secret arrow

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

12/31/2010 12:22 AM

Fbm Marauder wrote:

fedex is better anyway

carjakester wrote:

and they got the secret arrow

once you see the arrow, theres no goin back cool

|

12/31/2010 12:32 AM

Fbm Marauder wrote:

fedex is better anyway

carjakester wrote:

and they got the secret arrow

Fbm Marauder wrote:

once you see the arrow, theres no goin back cool

have you seen the spoon?
[LINK TO IMAGE]

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

12/31/2010 12:39 AM

carjakester wrote:

have you seen the spoon?
[LINK TO IMAGE]

W T F

but it looks more like a cheap plastic knife.

|

12/31/2010 12:45 AM

Fbm Marauder wrote:

W T F

but it looks more like a cheap plastic knife.

nah, its a side of the spoon

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

1/3/2011 10:18 AM

UPS didn't run all of last week because of the holiday so we used fedex to get some of the orders out and there a day or two faster. We use both. Which ever once we see getting you your stuff faster / cheaper we try to use.

|

1/3/2011 10:35 AM
Edited Date/Time: 1/3/2011 10:41 AM

Albes BMX Mail Order wrote:

UPS didn't run all of last week because of the holiday so we used fedex to get some of the orders out and there a day or two faster. We use both. Which ever once we see getting you your stuff faster / cheaper we try to use.

dialed

|

1/3/2011 10:50 AM

carjakester wrote:

have you seen the spoon?
[LINK TO IMAGE]

Fbm Marauder wrote:

W T F

but it looks more like a cheap plastic knife.

carjakester wrote:

nah, its a side of the spoon

looks like the side of a spork...

|