Annoying survery is annoying

Related:
Create New Tag

7/23/2013 1:11 PM

This damn survey that keeps popping up on here is driving me crazy. I already took it but it still pops up all the time. Anyone else experiencing this?

|

References - jared42069

7/23/2013 1:37 PM

Does it on every main page on mine too. I'm assuming it has something to do with the cookies on your browser not remembering that you told it to fuck off once or twice already. Hahaha. My interweb is set up to never remember anything, so that's probably why. Hey Bloghogs, you should change it to only be on the Vital homepage.

|

7/23/2013 1:41 PM
Edited Date/Time: 7/23/2013 2:06 PM

Yeah,I put that on here and I can change it..............











It was all Lorenzo's idea.tongue

|

Mostly peaceful posting on vital.

7/23/2013 1:52 PM

Well either way, it's not like someone's gonna keep seeing it and keep taking it over and over like it's going to increase their chances of getting a t-shirt. Lol

|

7/23/2013 2:04 PM

I keep logged in & it never pops up unless im not logged in.

|

Instagram

Refs:tomdon x4,Xxohioanxx,BigCurn, Don't remember the rest