Bike checkity check

Related:
Create New Tag

7/6/2010 6:49 PM

[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]






Frame: Fit tech 2.5
Bars: Fit stock
forks: Fit stock
stem: sputnic realm
grips/barends: animal edwins
pedals: fit pc
seat: animal strip
seat post: shadow
sprocket: stayfit sprocket
rims: alienation black sheep
tires: fit FAF
Hubs: stock
|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 6:51 PM

looks sick

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

7/6/2010 6:51 PM

getskyhigh wrote:

looks sick

thanks man

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 6:53 PM

getskyhigh wrote:

looks sick

NomNom wrote:

thanks man

where do you ride at?

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

7/6/2010 6:54 PM

looks so sick man!

|

im alex, and i like to ride my bike.
MOTW 5/24/2010 - 5/30/2010.
BOTM february 2011.

7/6/2010 6:55 PM

getskyhigh wrote:

looks sick

NomNom wrote:

thanks man

getskyhigh wrote:

where do you ride at?

mostly street, building up a small set of trails right now with some mates, and i go to lags when i can

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 6:55 PM

So did u get an easy out and get those bolts out?And ur bike looks good.

|

RIDE THE BIKE FOOL!!!!!!!!

7/6/2010 6:57 PM

1oldassbiker wrote:

So did u get an easy out and get those bolts out?And ur bike looks good.

nah i just went to my lbs and they took em out with a metric allen wrench thing and a hmmer really simple, but yeah thanks alot man

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 6:58 PM

beautiful man. it looks really clean

|

Trails not Rails

E21 - Resto + E30 340i M60 v8 build + E36 328ti Daily skidder

7/6/2010 6:59 PM

1oldassbiker wrote:

So did u get an easy out and get those bolts out?And ur bike looks good.

NomNom wrote:

nah i just went to my lbs and they took em out with a metric allen wrench thing and a hmmer really simple, but yeah thanks alot man

Glad u got it fixed.

|

RIDE THE BIKE FOOL!!!!!!!!

7/6/2010 7:01 PM

Verde. wrote:

beautiful man. it looks really clean

thanks a bunch verde

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 7:01 PM

NomNom wrote:

mostly street, building up a small set of trails right now with some mates, and i go to lags when i can

we should ride, i wanna to go that school up the hill from best buy?

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

7/6/2010 7:06 PM
Edited Date/Time: 7/6/2010 7:06 PM

how come when i post up my bike which has more custom parts on than this people rant on it because its stockSad btw looks sick, I love that bike, my friend has, feels like nothing.

|

you can call me Paulo...
Flickr
*Vital's official Filipino!*

7/6/2010 7:07 PM

getskyhigh wrote:

where do you ride at?

NomNom wrote:

mostly street, building up a small set of trails right now with some mates, and i go to lags when i can

getskyhigh wrote:

we should ride, i wanna to go that school up the hill from best buy?

yeah man thatd bet sick ill hit you up if im at lags or near that school or what not

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 7:10 PM
Edited Date/Time: 7/6/2010 7:22 PM

NomNom wrote:

mostly street, building up a small set of trails right now with some mates, and i go to lags when i can

getskyhigh wrote:

we should ride, i wanna to go that school up the hill from best buy?

NomNom wrote:

yeah man thatd bet sick ill hit you up if im at lags or near that school or what not

alright for sures hit me

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

7/6/2010 7:12 PM

kingshawty12 wrote:

how come when i post up my bike which has more custom parts on than this people rant on it because its stockSad btw looks sick, I love that bike, my friend has, feels like nothing.

thanks alot man, idk im just a lovable person i guess

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 7:14 PM

getskyhigh wrote:

we should ride, i wanna to go that school up the hill from best buy?

NomNom wrote:

yeah man thatd bet sick ill hit you up if im at lags or near that school or what not

getskyhigh wrote:

alright for sures hit me

fo sho man

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 9:18 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 3:25 AM

I

|

vital's redneck

7/6/2010 9:18 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 3:25 AM

I

|

vital's redneck

7/6/2010 9:20 PM

BLRBMX wrote:

I

are you actually a girl
if so i would like a sandwhich or noodz or both

|

ferthebirdz wrote: my pegs are called cranks..

7/6/2010 9:27 PM

BLRBMX wrote:

I

thanks a lot

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 9:30 PM

legit! nice bike bro

|

I'm Tim.

7/6/2010 9:33 PM

Tim Dalton wrote:

legit! nice bike bro

appreciate it tim

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 9:39 PM

kingshawty12 wrote:

how come when i post up my bike which has more custom parts on than this people rant on it because its stockSad btw looks sick, I love that bike, my friend has, feels like nothing.

cuz its a haro?

|

I'm Tim.

7/6/2010 10:02 PM

i love when people make bike checks with almost all stock parts

|

REFS LIST IN PROFILE

Ressler711 is the definition of "chill rider."
I'm fundyssey23 and I approve this message.

"In the streets."

7/6/2010 11:01 PM

fundyssey23 wrote:

i love when people make bike checks with almost all stock parts

well some people wanted to see the new parts i got on my bike so yeah

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown

7/6/2010 11:09 PM

kingshawty12 wrote:

how come when i post up my bike which has more custom parts on than this people rant on it because its stockSad btw looks sick, I love that bike, my friend has, feels like nothing.

Tim Dalton wrote:

cuz its a haro?

hmm you have a good point there senior dalton, veryy good point.

|

you can call me Paulo...
Flickr
*Vital's official Filipino!*

7/7/2010 11:55 AM

kingshawty12 wrote:

how come when i post up my bike which has more custom parts on than this people rant on it because its stockSad btw looks sick, I love that bike, my friend has, feels like nothing.

Tim Dalton wrote:

cuz its a haro?

kingshawty12 wrote:

hmm you have a good point there senior dalton, veryy good point.

haha

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown