Does anyone think running a gyro is a good idea

Related:
Create New Tag

8/18/2009 7:40 AM

im breakless atm

|

Barnable

8/18/2009 7:48 AM

If you do alotta barspins/whips then yeah. If you don't get a straight cable, it's much better.

|

nou

8/18/2009 7:52 AM

depends on your style
i dont do alot of barspins or tailwhips but if i build another bike im prolly gonna run a gyro
gyro just keeps shit out of the way

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

8/18/2009 7:55 AM

Ressler711 wrote:

depends on your style
i dont do alot of barspins or tailwhips but if i build another bike im prolly gonna run a gyro
gyro just keeps shit out of the way

can u explain the "refs" in your signature?

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

8/18/2009 7:55 AM

iff your used to brakless probs means your use to spinning bars freely so go for it if you dont like remove?

|

Biggest troll.

8/18/2009 7:58 AM

Ressler711 wrote:

depends on your style
i dont do alot of barspins or tailwhips but if i build another bike im prolly gonna run a gyro
gyro just keeps shit out of the way

JustRideBMX wrote:

can u explain the "refs" in your signature?

i sent you stickers =]

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

8/18/2009 8:04 AM

Ressler711 wrote:

depends on your style
i dont do alot of barspins or tailwhips but if i build another bike im prolly gonna run a gyro
gyro just keeps shit out of the way

JustRideBMX wrote:

can u explain the "refs" in your signature?

Ressler711 wrote:

i sent you stickers =]

whats refs stand for?

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

8/18/2009 8:11 AM

nooooooo gyros are CRAP.... they are so tech, they have so many different parts to them that is it very hard to get them to STAY dialed. they usually are okay for like a month, then they suck



get a shadow conspiracy linear brake cable, so much better. its so big too and straight cables are so good

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

8/18/2009 8:18 AM

HHBMX wrote:

nooooooo gyros are CRAP.... they are so tech, they have so many different parts to them that is it very hard to get them to STAY dialed. they usually are okay for like a month, then they suck



get a shadow conspiracy linear brake cable, so much better. its so big too and straight cables are so good

you are fucking stupid if you cant maintain a gyro
its not that hard especially if you get a good detangler and all you have to do is keep the barrell adjusters even and you are fine

|

ferthebirdz wrote: my pegs are called cranks..

8/18/2009 10:17 AM

i would runa gyro. but i just prefer to run gyros.

|

8/18/2009 10:25 AM

kikcer2 wrote:

i would runa gyro. but i just prefer to run gyros.

that makes no sense

|

8/18/2009 10:28 AM

kikcer2 wrote:

i would runa gyro. but i just prefer to run gyros.

ben c wrote:

that makes no sense

lol

|

Biggest troll.

8/18/2009 10:28 AM

kikcer2 wrote:

i would runa gyro. but i just prefer to run gyros.

ben c wrote:

that makes no sense

how?


he asked should he run a gyro. he let me make it mroe understnadable

yes you should run a gyro, but im bias because i like to run gyros and i dont know why.

|

8/18/2009 10:37 AM

kikcer2 wrote:

i would runa gyro. but i just prefer to run gyros.

ben c wrote:

that makes no sense

kikcer2 wrote:

how?


he asked should he run a gyro. he let me make it mroe understnadable

yes you should run a gyro, but im bias because i like to run gyros and i dont know why.

haha i dont get that either

|

8/18/2009 10:58 AM

i htink hes saying if he was him he would but he runs one and he likes it is why.

|

Biggest troll.