Go BMX Day

Related:
Create New Tag

6/2/2008 8:41 AM
Edited Date/Time: 6/2/2008 9:40 AM

Why do skaters get a go skate day. We need a go bmx day. If there already is one then tell me if not then we need to make it August 1st. Any one aggree????? help me make this big!

|

Colony bmx 4 life!

6/2/2008 8:44 AM

dude hell yeah we should make june 11th national BMX day...... we need to like talk to some companys and shit to get it out.... im down for it

|

TRIPPY ASS FUCKIN SHIT RIGHT HERE!

6/2/2008 8:57 AM

lets just go email some companys or something that would be tight

|

go ride a bike

6/2/2008 8:59 AM

hell yeah!!

|

6/2/2008 9:06 AM

haha yeah we should all do that

|

TRIPPY ASS FUCKIN SHIT RIGHT HERE!

6/2/2008 9:10 AM

ima help spread the word

|

6/2/2008 9:10 AM

We need everyone to call a company and tell them to boost this up. make it big.
Odyssey; 562-623-9995
Fit bikes; 714-835-3400
Kink bikes; 585-654-5250
FBM bikes; 607-729-7897
Animal bikes; 973-745-0367
Volume bikes; 714-690-6454
Primo bmx; 800-821-9443
Tree bikes; 314-352-1501
Verde bikes; 614-777-0900
Call these comanys and you probly should put a 1 infront of all these to make sure it works.

|

Colony bmx 4 life!

6/2/2008 9:11 AM

I already called these. you should call them too.

|

Colony bmx 4 life!

6/2/2008 9:11 AM

i just called odyssey

|

6/2/2008 9:16 AM

boomer wrote:

i just called odyssey

good. what did they say to you?

|

Colony bmx 4 life!

6/2/2008 9:17 AM

lemme transfer you to some guy and i told him and he said he would try to help

|

6/2/2008 9:20 AM

joelikesbmx wrote:

We need everyone to call a company and tell them to boost this up. make it big.
Odyssey; 562-623-9995
Fit bikes; 714-835-3400
Kink bikes; 585-654-5250
FBM bikes; 607-729-7897
Animal bikes; 973-745-0367
Volume bikes; 714-690-6454
Primo bmx; 800-821-9443
Tree bikes; 314-352-1501
Verde bikes; 614-777-0900
Call these comanys and you probly should put a 1 infront of all these to make sure it works.

haha i just put all these numbers in my phone

|

My refs ?... Nigga just ask about me

6/2/2008 9:29 AM

damn y june 11 i dont get my cast off my ankle thensad

|

6/2/2008 9:30 AM

plus its probobly to late notice to launch stuff maybe like a bit later in summer

|

6/2/2008 9:39 AM
Edited Date/Time: 6/2/2008 9:39 AM

We need to put the date back. Auguast 1st.

|

Colony bmx 4 life!

6/2/2008 9:41 AM

martin5511 wrote:

plus its probobly to late notice to launch stuff maybe like a bit later in summer

that is what animal, volume and fit said.

|

Colony bmx 4 life!

6/2/2008 9:42 AM

ok sound good imma call later im in school now

|

TRIPPY ASS FUCKIN SHIT RIGHT HERE!

6/2/2008 9:52 AM

tree bikes is awsome. they are totally on board to help boost this up. they said they will try to help.

|

Colony bmx 4 life!

6/2/2008 10:00 AM

ok so is it gonna ba aug. 1st ???

|

TRIPPY ASS FUCKIN SHIT RIGHT HERE!

6/2/2008 10:09 AM

yes.

|

Colony bmx 4 life!

6/2/2008 10:12 AM

ok well im gonna contact vital and see what they say

|

TRIPPY ASS FUCKIN SHIT RIGHT HERE!

6/2/2008 10:13 AM

that would be pretty gnarly if it all works

|

Jon

6/2/2008 10:21 AM

martin5511 wrote:

damn y june 11 i dont get my cast off my ankle thensad

we are gonna make it august 1st now
i let vital know about it

|

TRIPPY ASS FUCKIN SHIT RIGHT HERE!

6/2/2008 10:34 AM

ya. call vital and email them.

|

Colony bmx 4 life!

6/2/2008 10:35 AM

This will be sick. We should notify other bmx communities

|

6/2/2008 10:47 AM

it's too hot in august. if we're gonna have a day then it should be like, the last week of summer (for you kids in school) and also because it won't be as hot out.

also i'm booked august 1st =p

but seriously, end of summer would be the best bet.

|

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

6/2/2008 10:55 AM

i emailed fit but ill call some ppl

|

go ride a bike

6/2/2008 10:55 AM

but i need to know what day

|

go ride a bike

6/2/2008 10:56 AM

how bout just august 1st

|

go ride a bike

6/2/2008 11:18 AM

i called they said they would look in to it

|

¡Odio patinadores!