Gotta New Edit out

Related:
Create New Tag

3/28/2015 10:22 AM

If anyone wants to check it out Hell yeah! Let the photocomment war begin smile

|

3/28/2015 10:42 AM

Woopdeedoo

|

3/28/2015 10:58 AM

>comments about new edit
>le no one cares
>doesn't link it anyway

|

refs: hookjrclc, hardbmxtim, hatchmoses for sale and trade, kymike for sale and trade, blizzbikes for trade, and some other dude i cant remember his username, vrsapat956, colonydirt94, mario.villegas90, wolfen
Camera Setup: Panasonic HMC150, Panasonic GH2, Canon FTBn, Yashica Lynx 5000e, Canon 28mm f/2.8, Canon 50mm f1.4, Rokinon 7.5mm f/3.5

3/28/2015 11:01 AM

bmxsteve99 wrote:

>comments about new edit
>le no one cares
>doesn't link it anyway

this.

|

I'm on the vital legit list!

3/28/2015 11:19 AM

Still didn't watch your last one, won't be watching this one either.

|

3/29/2015 4:07 AM

is it that guy? yeah i had great fun not watching all his previous edits!

|



NEW Bike check
That InstaGram ting - @EddiMundo
Raw Clips Edit

KriB Life YouTube channel (Click on the pic!)


3/29/2015 7:12 AM
Edited Date/Time: 3/29/2015 7:13 AM

Photo
|


please embed videos


My art c:

bought from: Mario.villegas90, robinson79
[b]

3/29/2015 7:14 AM

I fond it

Ben Lorson - More BMX Videos

|


please embed videos


My art c:

bought from: Mario.villegas90, robinson79
[b]

3/29/2015 7:16 AM
Edited Date/Time: 3/29/2015 7:19 AM

I see you did an oss kinda thing, and a Brandon Begin kinda intro.. Its cool I guess
EDIT: it whould be very OSS if it was high qualty and no skating and better editing

|


please embed videos


My art c:

bought from: Mario.villegas90, robinson79
[b]

3/29/2015 7:55 AM

riding is real good and found very enjoyable to mix it with skateboard.
but we dont care about you smoking

|

3/29/2015 9:34 AM

--wants to be Brandon Begin
--Hit his head too hard
--Now too retarded to actually be Brandon Begin
--Wins special olympics
--joins internet forum

|

References: OneGuyIlluminatiEye, robinson79, Brian Griffin, The Horror Contact, StoreBoughtChild, C_Johnsonbmx, dkTechEthan, etc.

3/29/2015 1:32 PM
Edited Date/Time: 3/29/2015 1:34 PM

MaximusBikes wrote:

--wants to be Brandon Begin
--Hit his head too hard
--Now too retarded to actually be Brandon Begin
--Wins special olympics
--joins internet forum

heh
for those who don't know who this Brandon guy is

|


please embed videos


My art c:

bought from: Mario.villegas90, robinson79
[b]

3/29/2015 6:09 PM

2/10 Needs clickbait title.

|





3/31/2015 7:49 AM

I watched it til it said your name but the retardation was too much so I closed it

|

Honestly? Who gives a shit. Its the fucking internet. I hate all of you equally.
-HardBMX_Tim

3/31/2015 1:58 PM

sundaybmxRR wrote:

Still didn't watch your last one, won't be watching this one either.

GOD that's funny.

|

"Hey anybody ever make that mistake like right when you wake up in the morning and you believe in yourself?" -Kyle Kinane

"BIKES!" -Tom Segura

3/31/2015 2:52 PM

sundaybmxRR wrote:

Still didn't watch your last one, won't be watching this one either.

dave lawrence wrote:

GOD that's funny.

not funny to me :/

|


please embed videos


My art c:

bought from: Mario.villegas90, robinson79
[b]