Related:
Create New Tag
Hello -_-|:D Hello -_-|:D
7/4/2013 2:13 AM

i was just browsing on danscomp i found it would you buy it?

http://www.danscomp.com/463038.php






LOL :D

| Quote
Caelum Persson Caelum Persson
7/4/2013 2:22 AM

lol. thats all i have dude

| Quote
andyferly andyferly
7/4/2013 2:24 AM

It better be made by god himself...
These are race parts though I highly doubt any street/park maybe even dirt riders would buy one.

"Are they punkin' me Tio, are they punkin' me?"

| Quote
Fondue Fondue
7/4/2013 5:23 AM

I'd pay triple that amount if it made me go 0.03 seconds faster. LOLs

| Quote
OneEyeIlluminatiGuy OneEyeIlluminatiGuy
7/4/2013 6:27 AM

that chain is the biggest rip off in bmx chain history, i don't see why its so hard for these retarded bike companys to make a chain thats gonna last oh wait it was already done but weight whores ruined it back when 3/16s chains were popular little bit before my day but there was no need for sprocket guards back then in fact one of the older guys i grew up riding with use to ride one, doin huge sprocket slides on concrete ledges sending sparks flying everywhere so fucking awesome thats what needs to be brought back

now a days its all about making chains light, when thats like the last part on the bike that needs to be light, pretty sure small gearing helps enough with that shit

Albes Is Rad!!!
Bike Check
YouTube
Instagram
Blood Life
Signature Trick : Foot Plant Whip
future FBM wrote: Finally once we can share a momen
andyferly wrote: OneEyeIlluminatiGuy has spoken.
These bars are officially stupid.

| Quote
Chuck8273 Chuck8273
7/4/2013 7:01 AM
OneEyeIlluminatiGuy wrote:

that chain is the biggest ...more

Hahahahahahahahahahahahah!
[LINK TO IMAGE]

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

| Quote
Fondue Fondue
7/4/2013 7:14 AM

^^^Now that's a chain!

| Quote
OneEyeIlluminatiGuy OneEyeIlluminatiGuy
7/4/2013 8:32 AM
OneEyeIlluminatiGuy wrote:

that chain is the biggest ...more

Chuck8273 wrote:

Hahahahahahahahahahahahah! ...more

does that really work hahahahaha

Albes Is Rad!!!
Bike Check
YouTube
Instagram
Blood Life
Signature Trick : Foot Plant Whip
future FBM wrote: Finally once we can share a momen
andyferly wrote: OneEyeIlluminatiGuy has spoken.
These bars are officially stupid.

| Quote
tomdon tomdon
7/4/2013 9:16 AM
OneEyeIlluminatiGuy wrote:

that chain is the biggest ...more

Chuck8273 wrote:

Hahahahahahahahahahahahah! ...more

OneEyeIlluminatiGuy wrote:

does that really work ...more

Only works on 10t and larger drivers. It's the wipperman g8. Toughest chain in existence in bmx

I'm on the vital legit list!

| Quote
Zach P-D Zach P-D
7/4/2013 9:19 AM

heard about a dude running a dirtbike chain...

Bruh

| Quote
OneEyeIlluminatiGuy OneEyeIlluminatiGuy
7/4/2013 9:22 AM
Zach P-D wrote:

heard about a dude running ...more

i did for awhile fucked up my driver doing sprocket stalls

Albes Is Rad!!!
Bike Check
YouTube
Instagram
Blood Life
Signature Trick : Foot Plant Whip
future FBM wrote: Finally once we can share a momen
andyferly wrote: OneEyeIlluminatiGuy has spoken.
These bars are officially stupid.

| Quote
OneEyeIlluminatiGuy OneEyeIlluminatiGuy
7/4/2013 9:27 AM
Chuck8273 wrote:

Hahahahahahahahahahahahah! ...more

OneEyeIlluminatiGuy wrote:

does that really work ...more

tomdon wrote:

Only works on 10t and ...more

i know what chain it is i seen some kid snap one on the bike i sold him haha i was like wtf how did you manage that, 36-16 gears may have caused it and he was kinda chunky

Albes Is Rad!!!
Bike Check
YouTube
Instagram
Blood Life
Signature Trick : Foot Plant Whip
future FBM wrote: Finally once we can share a momen
andyferly wrote: OneEyeIlluminatiGuy has spoken.
These bars are officially stupid.

| Quote
Chuck8273 Chuck8273
7/4/2013 9:52 AM
OneEyeIlluminatiGuy wrote:

i know what chain it is i ...more

No you didn't. You're so full of shit sewage plants stop what they're doing and take pictures when you pass. Im not saying that chain is indestructable, but chub and a low ratio like 16/36 would never cause this thing to snap. Ever. If you can't say anything intelligent, GTFO!
[LINK TO IMAGE]

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

| Quote
Topsey Topsey
7/4/2013 10:08 AM

Hahahahahahaha!! Seriously?! I was expecting it to be about the Hollow Pin Key Chain or the new Shadow Interlock Supreme Chain. I'm guessing they are going to be around $50 but i am pretty sure both of those Chains will be indestructible! I wouldn't trust that chain for shit! I don't even know if i'd run one if i was given it for free! Scary shit!! Wipperman deserves an honorable mention like the one posted ^ ^ Up Thar ^ ^ but they don't work with the vast majority of BMX hubs sadly.

| Quote
Shadow2 Shadow2
7/4/2013 10:23 AM

I run a regular kmc chain was gonna buy a shadow chain but didn't have the money lol i wouldn't pay 200$ for a damn chain tho

Don't tell me how to live my life!

I failed the life test...

| Quote
Chuck8273 Chuck8273
7/4/2013 10:58 AM
Topsey wrote:

Hahahahahahaha!! ...more

Yeah, true about the Wippermann. That's why I'm so stoked for the keychain to hit shelves. I will def give it a go.

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

| Quote
OneEyeIlluminatiGuy OneEyeIlluminatiGuy
7/4/2013 11:08 AM
tomdon wrote:

Only works on 10t and ...more

OneEyeIlluminatiGuy wrote:

i know what chain it is i ...more

Chuck8273 wrote:

No you didn't. You're so ...more

i promise you i seen it snap both side plate broke right in the middle, everything i tell you people is the truth i have no reason to make shit up

Albes Is Rad!!!
Bike Check
YouTube
Instagram
Blood Life
Signature Trick : Foot Plant Whip
future FBM wrote: Finally once we can share a momen
andyferly wrote: OneEyeIlluminatiGuy has spoken.
These bars are officially stupid.

| Quote
handlebar-to-face handlebar-to-face
7/4/2013 11:33 AM

holy shit thats waaay too much for a chain no matter how good, ive never paid more then $8 for a chain haha

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

| Quote
isnowyaznV2 isnowyaznV2
7/4/2013 11:44 AM

That's absolutely asinine. I've paid $35 for a brand new Shadow Interlock and I've regretted it ever since. I sold it for like $25 near brand new with one ride. I stick to $20 or less, usually KMC 510HX Dropbuster or Cult 510. If I'm on super budget, then the KMC 410 Z, which I'm currently running for about half a year already.

Latest Bike Check/Update





Bought from: adam1234, tomdon (2), oscarbmx, the balt, smokesmokesmoke

| Quote
Tweetz Tweetz
7/4/2013 11:48 AM

i would pay more then 50 maybe 60 but only if i've heard nothing but good thing and got to see it in action and try it out myself 200 is way to much i cringed when i seen that price i guess racers like their parts to be light as a feather

Give props if deserved but know respect is earned.
-Anthony Flores
My Kinky Setup

| Quote
adamnmexican adamnmexican
7/4/2013 12:39 PM

gonna buy a few of these chains

It’s all bmx

| Quote
Chuck8273 Chuck8273
7/4/2013 1:14 PM
OneEyeIlluminatiGuy wrote:

i promise you i seen it ...more

Yes you do. Yeartle the turtle said he saw you dancing in a purple tutu with NOTHING on underneath, which would be fine, but ONLY if you called it a kilt. Since no one was there to witness this, you won't be punished. But if this type of behavior persists, you will be punished by being fed shart pantes from your local nursing home. Thank you, and have a nice day.

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

| Quote
bloghogs bloghogs
7/4/2013 4:32 PM

Yeartle the turtle is still around?

| Quote
bloghogs bloghogs
7/4/2013 4:45 PM
| Quote
Tweetz Tweetz
7/4/2013 7:08 PM

that looks like it costs more than that rhythm chain

Give props if deserved but know respect is earned.
-Anthony Flores
My Kinky Setup

| Quote
TheBrandonFranke TheBrandonFranke
7/4/2013 7:51 PM

I know someone that snapped a Wipperman g8. The chainstay was bent so he snapped every chain he ever got. Now he hqs a new frame & a Cult 410.

Instagram

Refs:tomdon x4,Xxohioanxx,BigCurn, Don't remember the rest

| Quote
OneEyeIlluminatiGuy OneEyeIlluminatiGuy
7/4/2013 11:47 PM

LMFAO xD

Albes Is Rad!!!
Bike Check
YouTube
Instagram
Blood Life
Signature Trick : Foot Plant Whip
future FBM wrote: Finally once we can share a momen
andyferly wrote: OneEyeIlluminatiGuy has spoken.
These bars are officially stupid.

| Quote
ThugLifeBmxRiderz ThugLifeBmxRiderz
7/5/2013 12:25 AM

Only Odyssey bluebird or eclat full-link

Bang Bang bmx

| Quote
eskimojay eskimojay
7/5/2013 1:12 AM

I rode with a dude back in the day who ran a Kawasaki 80 dirtbike chain on his macneil ruban frame...........kids these days couldn't lift a bike like that probably

| Quote

Post a Reply

Cool Wink Smile Tongue Laughing Shocked Sick Angry Blink Sad Unsure Kissing Woohoo Grinning Silly Pinch Sideways Whistling Evil Dizzy Blush Cheerful Huh Dry

See All Deals »

THE SHOP