Ik ben op zoek naar kleine tandwielen voor me Bmx

Related:
Create New Tag

9/8/2018 2:16 PM

Hallo ik ben op zoek naar een tandwiel set voor me Bmx kleine tandwielen voor tandwielen en voor achter ook klein tandwiel
Photo
Voor deze bmx

|

9/8/2018 3:27 PM

Did someone just drop a box full of pots and pans from a roof?

|

9/8/2018 3:35 PM

Urgen-flurgen?

|

9/8/2018 3:37 PM

Photo
|

9/8/2018 3:46 PM

Looks like that stem would snap right off the steerer tube if you gave it a good kick

|

9/8/2018 5:03 PM

Hallo, welkom op het forum.

Is er iets mis met de huidige aandrijflijn? Ik zou eerlijk gezegd niet zeggen dat het verstandig is om geld of onderdelen in deze fiets te stoppen.

Is het mogelijk om een ​​complete fiets van een van de grote BMX-merken te kopen: Mongoose, Haro, Kink, etc.?

Het zou veel meer de moeite waard zijn en het best een beetje langer duren dan deze fiets hierboven.

Excuses als dit moeilijk te begrijpen is. Ik gebruik Google Translate om vanuit mijn taal naar uw taal te vertalen.

|

My Sunday Soundwave V3 Build
Insta: @p.gibbons

"You can't educate pork"
- grumpySteve

"Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming "Wow! What a Ride!""
- Hunter S. Thompson

9/9/2018 12:57 AM

Zoals eerder vermeld, is het niet de moeite waard om die fiets te upgraden. Gebruik je geld om te sparen voor een nieuwe fiets. Of ga gewoon naar de plaatselijke coffeeshop. Dat zou ik doen als ik in Nederland woonde. grin

|