I'm back!

Related:
Create New Tag

1/22/2016 5:02 PM

This is non bmx news but still I'm back and it's been a while!

|

Save a tree

Ride a Bike...... I am an environmentalist jk hahaha



BIKE CHECK: http://www.vitalbmx.com/community/WallmartBMX,103987/setup,83842




WATCH MY NEW EDIT IM SO PROUD OF IT!!

1/22/2016 5:05 PM

k....

|


| (• ◡•)| (❍ᴥ❍ʋ)
I'm Mr. Meeseeks, Looks at me!


1/22/2016 5:18 PM

weren't you that kid who claimed he could do all kinds of tricks (Tailwhips, trucks, etc) then when you dropped your "amazing" edit, you got called out and left because of that

|

1/22/2016 5:22 PM

No but I was a little kid that thought a 360 tuck no handed was a 360 tuck no finger got whips down still can't 180 bar and never claimed too but I did drop an edit a fat minute ago I probably thought it was the shit but that wasn't the reason I left.

|

Save a tree

Ride a Bike...... I am an environmentalist jk hahaha



BIKE CHECK: http://www.vitalbmx.com/community/WallmartBMX,103987/setup,83842




WATCH MY NEW EDIT IM SO PROUD OF IT!!

1/22/2016 6:18 PM

I remember you. Did you ever learn how to do tricks without needing a flyout?

|

I love my bike but i hate myself
bike check

IG @curtis_cantbmxwell
@powersbikeshop
@kirolling

1/22/2016 10:39 PM

Haha you already know I did but our park still blows so I ride dirt & Street.

|

Save a tree

Ride a Bike...... I am an environmentalist jk hahaha



BIKE CHECK: http://www.vitalbmx.com/community/WallmartBMX,103987/setup,83842




WATCH MY NEW EDIT IM SO PROUD OF IT!!

1/22/2016 10:50 PM

New clips?

|

I love my bike but i hate myself
bike check

IG @curtis_cantbmxwell
@powersbikeshop
@kirolling

1/23/2016 12:56 PM

If there wasn't a foot of snow outside then yeah.

|

Save a tree

Ride a Bike...... I am an environmentalist jk hahaha



BIKE CHECK: http://www.vitalbmx.com/community/WallmartBMX,103987/setup,83842




WATCH MY NEW EDIT IM SO PROUD OF IT!!

1/24/2016 3:25 PM

Yo, I remember you lol.

|

45 refs and counting check profile.

1/25/2016 1:43 PM

I don't, but the park looks kinda fun.

|

"Hey anybody ever make that mistake like right when you wake up in the morning and you believe in yourself?" -Kyle Kinane

"BIKES!" -Tom Segura