Introduce Yourself

Related:
Create New Tag

11/27/2010 8:52 PM

stayfitlife wrote:

I'm James ,The most of you know me. I am 14 years old .I am a Freshman at SHS. I take school pretty serious. I am a Ginger

i'm NOT trailer trash...lol

well i'm 14riding 1.5 years ride a haro currently, um i'm still progressing i didn't learn the basics and worried about 180s and stuff learned somewhat harder tricks like grinding and stuff, i'm white/german (no nazi) everyone here hates me...i wiegh 106 and can bench 120 or so

|

i ride a haro, 2 pegs, and big bars...gotta problem?
i spin left w/ right foot forward and pegs on the right

PSN: AxBlunt-_FOrc3xA or Marinesniper696

11/27/2010 10:34 PM

stayfitlife wrote:

I'm James ,The most of you know me. I am 14 years old .I am a Freshman at SHS. I take school pretty serious. I am a Ginger

Bikerman951 wrote:

i'm NOT trailer trash...lol

well i'm 14riding 1.5 years ride a haro currently, um i'm still progressing i didn't learn the basics and worried about 180s and stuff learned somewhat harder tricks like grinding and stuff, i'm white/german (no nazi) everyone here hates me...i wiegh 106 and can bench 120 or so

grindings not hard really
its just practice on getting the pegs on
so
its just balls going down handrails and that but ledges are easy

|

11/27/2010 11:12 PM

bmx_is_rad wrote:

as long as i get the one with the 19 inch berth i'm happy. And clean them WELL, has your mom been using my dildos again?

yeah i cleaned them

|

(\__/)
(='.'=)
(")_(") GO BMXing DAY!! August first yo!!

Bikes will break bones and parts but never hearts

11/27/2010 11:22 PM

Strickenbmx wrote:

yeah i cleaned them

THEM!?

How many of mine do you have?

|

11/27/2010 11:46 PM

bmx_is_rad wrote:

as long as i get the one with the 19 inch berth i'm happy. And clean them WELL, has your mom been using my dildos again?

Strickenbmx wrote:

yeah i cleaned them

bmx_is_rad wrote:

THEM!?

How many of mine do you have?

woahh djavooo woahh shits trippy WTF its still going!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

11/28/2010 12:03 AM

getskyhigh wrote:

woahh djavooo woahh shits trippy WTF its still going!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lol what are you talking about?

|

11/28/2010 12:05 AM

bmx_is_rad wrote:

THEM!?

How many of mine do you have?

getskyhigh wrote:

woahh djavooo woahh shits trippy WTF its still going!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bmx_is_rad wrote:

Lol what are you talking about?

like i was dreaming about this and it happen just now its trippy dream was like a year ago and it happened now? weird

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

11/28/2010 12:06 AM

getskyhigh wrote:

like i was dreaming about this and it happen just now its trippy dream was like a year ago and it happened now? weird

Talking about dildos?

|

11/28/2010 12:07 AM

bmx_is_rad wrote:

Lol what are you talking about?

getskyhigh wrote:

like i was dreaming about this and it happen just now its trippy dream was like a year ago and it happened now? weird

bmx_is_rad wrote:

Talking about dildos?

now fuck that queer shit but me saying its trippy you know what nvm haha

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

11/28/2010 12:09 AM

getskyhigh wrote:

now fuck that queer shit but me saying its trippy you know what nvm haha

Naaaw you weren't dreaming dude, me and you were talking about this shit when i joined. AGES ago.

|

11/28/2010 12:12 AM

bmx_is_rad wrote:

Talking about dildos?

getskyhigh wrote:

now fuck that queer shit but me saying its trippy you know what nvm haha

bmx_is_rad wrote:

Naaaw you weren't dreaming dude, me and you were talking about this shit when i joined. AGES ago.

hahah im trippy out

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

11/28/2010 8:32 PM

My names david rafacz. I'm 100% polish with parents that are so-so in english.

My families rich. doesn't mean im spoiled. My dad only buys me shit if it breaks and i work for him.

So yeah..I got a fit bf1. And i SUCK at bmx. ask ferrnando

|

BIKE CHECK ♥
Albe's is where it's at!
Chicago, Illinois, - Deep up in the ghetto.

11/29/2010 5:20 AM

wassup my names Johnnie

been ridin seriously for 5 months around there

im 16,

155 lbs

ride Haro's

Shred urban spots still kinda a biginner

In highschool

damn thinks thats it

|

~{Shred The Urban like Spray Paint}~

11/30/2010 8:55 PM

mikey my friends call me airborne or showtime
13
5'6
110LBS
ive been riding on 1.5 years
Black ,Irish
strong for a skinny kid
park Dirt street
my fave is tuck no

|

EAT. Sleep .RIDE>FALL> get back up and try again
R.i.p Tyler Rosen

12/1/2010 8:48 PM

hey im caleb. iv been riding close too 3 years. started out racing alabama state chapion 09! lol always looking for somone too ride with so hit me up!

|

bmx. that's it plain in simple

12/5/2010 12:08 PM

"My name is Rod, and i like to party." hahaha

|

ILIKEDIRT

12/5/2010 6:41 PM
Edited Date/Time: 4/4/2011 9:06 PM

Hi, I'm Gabe, been riding for a couple months now, i love getting big air, but i'm terrible. I love to film and edit, but prefer to ride. I'm 15, 5'10", and 130 lbs. I'm in highschool now, and i am really serious about school. I ride Mutiny and Eclat mostly. I play football, tennis, ski, and airsoft/Paintball, I also snowboard and skateboard.

|

"The more I learn, the more I realize how dumb I am." -JustRideBMX

12/6/2010 8:41 PM
Edited Date/Time: 12/6/2010 8:43 PM

Hello,Im Tyler rive only been riding for about a year well i started accually doing trick about a year ago not very good im 13 i go to BMS i ride a DK and mainly ride parks.also hate school not a big fan of that.

|

12/6/2010 11:57 PM

Yooo!

Teh name: Jarrod
Age: 13
Bike: Custom V1 Tierra currently
Years riding: 8-9 months
Ride: Park and trying to get some good trails going
Size: 130lbs and 5'10"
First year of high school next year bro!

I am a member of: TCUB, BMX Forum, Rotorburn and Vital.

Shoes: Etnies Jameson
Home: AUSTRALIA MATE!

|

12/7/2010 1:42 AM

bmx_is_rad wrote:

Yooo!

Teh name: Jarrod
Age: 13
Bike: Custom V1 Tierra currently
Years riding: 8-9 months
Ride: Park and trying to get some good trails going
Size: 130lbs and 5'10"
First year of high school next year bro!

I am a member of: TCUB, BMX Forum, Rotorburn and Vital.

Shoes: Etnies Jameson
Home: AUSTRALIA MATE!

Tcu is dead
bmx forum is gay
rotorburn i've never heard of
vital is awesome.

Just my opinion.

|

12/8/2010 3:17 AM

Shakesman69 wrote:

Tcu is dead
bmx forum is gay
rotorburn i've never heard of
vital is awesome.

Just my opinion.

I never go on there anyway, maybe once a month? And thats the only forum i can access at school so i go on there at school every now and then.

bmx forum is aight, alot of scammers though.
Rotorburn is Australian: Awesome!
Vital is my homie!

|

12/9/2010 12:41 PM

bmx_is_rad wrote:

Yooo!

Teh name: Jarrod
Age: 13
Bike: Custom V1 Tierra currently
Years riding: 8-9 months
Ride: Park and trying to get some good trails going
Size: 130lbs and 5'10"
First year of high school next year bro!

I am a member of: TCUB, BMX Forum, Rotorburn and Vital.

Shoes: Etnies Jameson
Home: AUSTRALIA MATE!

Shakesman69 wrote:

Tcu is dead
bmx forum is gay
rotorburn i've never heard of
vital is awesome.

Just my opinion.

bmx_is_rad wrote:

I never go on there anyway, maybe once a month? And thats the only forum i can access at school so i go on there at school every now and then.

bmx forum is aight, alot of scammers though.
Rotorburn is Australian: Awesome!
Vital is my homie!

you can go on tcub at school?
all of those are blocked for me except vital

|

12/9/2010 8:30 PM

brianoob wrote:

you can go on tcub at school?
all of those are blocked for me except vital

Yeeeeeah.
Damn! I wish Vital was unblocked at my school, TCU is the only one i can use at school. I think next year in HS i'll be able to view all forum, maybe, haha idk.

|

12/9/2010 8:35 PM

bmx_is_rad wrote:

I never go on there anyway, maybe once a month? And thats the only forum i can access at school so i go on there at school every now and then.

bmx forum is aight, alot of scammers though.
Rotorburn is Australian: Awesome!
Vital is my homie!

brianoob wrote:

you can go on tcub at school?
all of those are blocked for me except vital

bmx_is_rad wrote:

Yeeeeeah.
Damn! I wish Vital was unblocked at my school, TCU is the only one i can use at school. I think next year in HS i'll be able to view all forum, maybe, haha idk.

in nsw
you get a school internet account and use it until you finish school
then if you go TAFE you get a new account and most things are unblocked except stuff like facebook

|

12/9/2010 8:45 PM

Whats up guys im Aaron. 17, 6 foot 200lbs. hate school. love takin pics. been ridin for 2 years, not that great but ridin every day. currently ridin the eastern grim reaper 2 frame. love the streets and park. puttin a new bike together soon so if u have any suggestions for parts hit me up

|

cocain is a hell of a drug
reppin the RATCHET!

12/9/2010 11:18 PM

brianoob wrote:

in nsw
you get a school internet account and use it until you finish school
then if you go TAFE you get a new account and most things are unblocked except stuff like facebook

That's weird.
We just have our own computer/internet user accounts and the ICT guys watch what you've been doing from the mother computer thing. It's getting pretty rad over here now, when you're in Yr 9, you pay $10 a week for 1 year and get a Macbook Pro, everything is unblocked and no one is monitoring what you've been looking at. Shit's banging as.

|

12/10/2010 12:37 AM

bmx_is_rad wrote:

Yeeeeeah.
Damn! I wish Vital was unblocked at my school, TCU is the only one i can use at school. I think next year in HS i'll be able to view all forum, maybe, haha idk.

brianoob wrote:

in nsw
you get a school internet account and use it until you finish school
then if you go TAFE you get a new account and most things are unblocked except stuff like facebook

bmx_is_rad wrote:

That's weird.
We just have our own computer/internet user accounts and the ICT guys watch what you've been doing from the mother computer thing. It's getting pretty rad over here now, when you're in Yr 9, you pay $10 a week for 1 year and get a Macbook Pro, everything is unblocked and no one is monitoring what you've been looking at. Shit's banging as.

damn nice
$520 for a macbook
ah well
id rather buy bike parts LOL

|

12/10/2010 1:01 AM

brianoob wrote:

damn nice
$520 for a macbook
ah well
id rather buy bike parts LOL

I'd definitely rather bike parts, but i'm guessing 99% of people will get their parents to pay for them seeing as they are "educational technology" which you can recieve some sort of tax rebate from, so you'd be looking at around $400, then apparently you have to pay $1, yes $1 to keep the macbook.

|

12/10/2010 3:32 PM

name is carlos but most ppl call me by my middle name vladimir. currently have no bike it got jacked .im 18.im half salvi and half mexican.love beer :D lol. and live in wack ass koreatown :/.if you wanna kno more juss hit me up ^ ^

|

12/13/2010 9:30 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 5:09 AM

Ryan
20 y.o. 175lbs
Love ridin, raced for six years, numerous concussions, just got back into it 6 months ago.
I ride dirtbikes and quads, pretty good at it i guess.
I love smooth style more than tricks... I dont know what else to put.. play guitar drums, bass, go to the dunes ALOT.

|