Looks soooo sick!

Related:
Create New Tag

10/16/2009 8:13 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 10:25 PM






|

I do stuff and I'm not good at it.

10/16/2009 8:18 PM

seriously dude 1 36 - 142 DID HE SERIOUSLY PULL A BACKFLIP 360 DOUBLE WHIP?!!!!!!!even though he slipped a pedal im still countin it

|

10/16/2009 8:19 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 10:25 PM

he has very large balls

|

█▄█ █▀█ █▀█ █▀█ █▀ █▀
█▀█ █▄█ █▀▀ █▄█ █▀ █▀

ref-spikez5

10/16/2009 8:23 PM

sunday color. wrote:

he has very large balls

It's more than one person. NWD is the biggest budgeted mtb film company out there. this is the 10th installation. but yea, they all have balls the size of basketballs.

|

I do stuff and I'm not good at it.

10/16/2009 8:30 PM

so much steez

|

NACHO CHEESE BABY

10/16/2009 8:41 PM

sunday color. wrote:

he has very large balls

that can happen if you get testicular cancer

|

i am Back Again 4Th Time

i Got Reffs

10/16/2009 8:41 PM

sunday color. wrote:

he has very large balls

that can happen if you get testicular cancer

|

i am Back Again 4Th Time

i Got Reffs

10/16/2009 9:01 PM

NWD8 will always be my favorite the three whip off the wallride blew my fuckin mind

|

.Trinity Bikes Freestyle team.
.Ride for fun, its what matters.
4 years in this shit SWAGGGGG$$$$$$##

"I'd punch a little kid dead in the face if he came at me with a knife, I don't care how old you are, don't fuck with me. "

10/16/2009 9:07 PM

dude thats sick as shit,
looks like it's about time for a new bikee. ( 26'")

|

Harold and Kumar Go To Taco Bell


ADD This


http://www.myspace.com/platinumbmx

10/16/2009 9:30 PM

Ha and they say BMX is dangerous...
Sick shit thou.

|

10/16/2009 9:39 PM

wow bmx trails are pussy shit compared to mtb

|

funtington wrote :Have a really fat friend who rides them and they are totally solid.
Then again he sucks at riding, then again he is fat as fuck.
refs: backagianthe4time, FTBZ,ScramHype(x2),,fitrider123,iridefly

10/16/2009 9:43 PM

FUCK. YEAH.
\
SO GNARRRRRRRR

|

FTW!


I'm cooler than a polar bear's toes.

10/16/2009 9:46 PM

ride a fit wrote:

wow bmx trails are pussy shit compared to mtb

this x too many to #

|

refs: Spikez5, cokacola, dacumup213 (x2), josh estey, Blake El Gingero, naters14, Harry95, pcoco, hattrckhcky, bstick, kevinl, Sunday.bmx21, dgisback, iridebmxeveryday, I RIDE

10/16/2009 9:50 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 10:25 PM

ON SEP 11 I RODE WITH THIS GUY IN MY COMP HE IS SO GNAR
























|

77

10/16/2009 10:06 PM

he is sooo sick cam mccaul is awsome he does like 35 or bigger dj"s

|

77

10/16/2009 10:26 PM

Dang, and I think you get hurt in BMX.

|

Check out BMX Videos, Pictures, How to's and more at: www.BMXAllDay.com

Join our BMX Forum

10/16/2009 11:06 PM

yeah

|

77

10/16/2009 11:18 PM

bikes r cool wrote: ON SEP 11 I RODE WITH THIS GUY IN MY COMP HE IS SO GNAR
























gnarly

|

funtington wrote :Have a really fat friend who rides them and they are totally solid.
Then again he sucks at riding, then again he is fat as fuck.
refs: backagianthe4time, FTBZ,ScramHype(x2),,fitrider123,iridefly

10/16/2009 11:23 PM

yeah cam mccaul is sooo bad ass he lives like a hour away from me

|

77

10/16/2009 11:33 PM

bikes r cool wrote:

yeah cam mccaul is sooo bad ass he lives like a hour away from me

thats so sick

|

funtington wrote :Have a really fat friend who rides them and they are totally solid.
Then again he sucks at riding, then again he is fat as fuck.
refs: backagianthe4time, FTBZ,ScramHype(x2),,fitrider123,iridefly

10/16/2009 11:36 PM

ride a fit wrote:

wow bmx trails are pussy shit compared to mtb

12345.

|

Stolen Bike.
kohlnv09 wrote: they have guns and knifes
HyPhy wrote: sounds like you should have just let them keep your bike then eh?

10/17/2009 4:50 AM

Well remember guys they've got anywhere from 6 to 12 inches of suspension travel on their bikes. Not that it makes it any less gnar, but the bigger wheels and suspension are why these guys can do what they do...put them on a bmx, they'd be wicked good haha, but they wouldn't be dropping off cliffs.

|

I do stuff and I'm not good at it.

10/17/2009 6:07 AM

look up the movie ROAM. its on youtube. sickest mtb video ever. it was from a few years ago, but is still so sick

|

refs: justridebmx, four, kingpin, Alex_DeWitt, Michael_Howard, bmxrider000, TokenBMX(x2)
member of the week 2/22/10 - 2/28/10

10/17/2009 6:32 AM
Edited Date/Time: 10/17/2009 6:33 AM

tibug wrote:

Well remember guys they've got anywhere from 6 to 12 inches of suspension travel on their bikes. Not that it makes it any less gnar, but the bigger wheels and suspension are why these guys can do what they do...put them on a bmx, they'd be wicked good haha, but they wouldn't be dropping off cliffs.

not all have at least 6 inches some street bikes only have like 2 i think.



this is what my friend rides

|

R.I.P. COMPTON
E-mail:chrisschmall@yahoo.com
Refs:chadr, spikez5, umpgotti, brenden1207


First MOTM 12/2010

10/17/2009 6:55 AM

Most slopestyle riders run 4" suspension bikes. There hasn't been a 12" mountain bike made in over 10 years.

|

10/17/2009 7:12 AM

wow this makes bmx trails look easy im sorry but mtb trail raiding looks so much better than bmx trail riding

|

10/17/2009 7:18 AM

joelalamo45 wrote:

Most slopestyle riders run 4" suspension bikes. There hasn't been a 12" mountain bike made in over 10 years.

yup true

|

Ride for Fun Ride to get Away Ride to Ride Ride for Love Ride to Live Live to Ride

Toronto replay official: "What's that? Oh, a Flyer shot it? Just wait three minutes and call no goal due to inconclusive evidence."

10/17/2009 7:55 AM

I love watching this shit. This is all the guys at my bike shop do.

|

"I don't care if my dog can eat people, I'll fucking eat people."
"I dunno man, maybe it was a nickname from your bitch, I don't know
thought maybe you had like an albino penis, like the color of a ping-pong ball."

[LINK TO IMAGE]

10/17/2009 7:59 AM

FUCKIN GNARRRR

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

10/17/2009 8:24 AM

sick but there not landing like anything haha

|