Marijuana+Bmx

Related:
Create New Tag

7/14/2010 12:41 AM

Is fucking amazing!!
who else ride when high, I think its sooo fun.

|

7/14/2010 12:42 AM

and here we go again

|

united states army

refs:nshs2010, carjakester,8=D,orgy,dallybiker45,RedCrayon,Southernrider,thor_davis, Andysubrosa8,gstring02,dirtjumper202,bdk1313,blake el gingero(x2)

7/14/2010 12:43 AM

and here we goin again..???
dude it is amazing.. 5-7 foot are outs? try that absolutely wrecked

|

Ride your heart out, or ride home home.

7/14/2010 12:43 AM

prophet wrote:

and here we go again

I take it your straight edge kid. right?

|

7/14/2010 12:44 AM

dawg i smoked 4 grams then rode.. damnn son. shit was intense.

|

Ride your heart out, or ride home home.

7/14/2010 12:44 AM

no i probably used to smoke more in one day then what you did a week...i just got tired of it and i really got nothing from it i mean i like weed but i couldnt ride high

|

united states army

refs:nshs2010, carjakester,8=D,orgy,dallybiker45,RedCrayon,Southernrider,thor_davis, Andysubrosa8,gstring02,dirtjumper202,bdk1313,blake el gingero(x2)

7/14/2010 12:45 AM

you did get baked though...

|

Ride your heart out, or ride home home.

7/14/2010 12:46 AM

prophet wrote:

no i probably used to smoke more in one day then what you did a week...i just got tired of it and i really got nothing from it i mean i like weed but i couldnt ride high

I doubt it dude i smoke alot!, but yeah i think its scary but really fun at the same time.

|

7/14/2010 12:48 AM

kohlnv09 wrote:

I doubt it dude i smoke alot!, but yeah i think its scary but really fun at the same time.

i smoked heavly when i was in 9t grade 4 years ago, i think it was fucking great to wake up high though

|

united states army

refs:nshs2010, carjakester,8=D,orgy,dallybiker45,RedCrayon,Southernrider,thor_davis, Andysubrosa8,gstring02,dirtjumper202,bdk1313,blake el gingero(x2)

7/14/2010 12:48 AM

prophet wrote:

no i probably used to smoke more in one day then what you did a week...i just got tired of it and i really got nothing from it i mean i like weed but i couldnt ride high

kohlnv09 wrote:

I doubt it dude i smoke alot!, but yeah i think its scary but really fun at the same time.

yeah its soooooo funn..

|

Ride your heart out, or ride home home.

7/14/2010 12:49 AM

prophet wrote:

no i probably used to smoke more in one day then what you did a week...i just got tired of it and i really got nothing from it i mean i like weed but i couldnt ride high

kohlnv09 wrote:

I doubt it dude i smoke alot!, but yeah i think its scary but really fun at the same time.

prophet wrote:

i smoked heavly when i was in 9t grade 4 years ago, i think it was fucking great to wake up high though

yeah yeah i know its hella fun, whyd you stop smoking?

|

7/14/2010 12:52 AM
Edited Date/Time: 7/14/2010 12:52 AM

kohlnv09 wrote:

yeah yeah i know its hella fun, whyd you stop smoking?

i wanted to make something of my life, honestly if this economy wasnt such shit and i could get a good paying job id be kicked back taking bong hits and rolling up chops while typing this but it isnt so i just quit and im joining the army so kinda had to

|

united states army

refs:nshs2010, carjakester,8=D,orgy,dallybiker45,RedCrayon,Southernrider,thor_davis, Andysubrosa8,gstring02,dirtjumper202,bdk1313,blake el gingero(x2)

7/14/2010 12:59 AM

users are losers, but i really dont care if you do it, just keep it away from me

|

refs- Tommyboy,mandingo215, lobo173, prophet,iridebmxeveryday,ctbmx86,1of1547,Warchol2,white knight,branBMX94,JakeSalbert

Subscribe to me on Youtube.
http://www.youtube.com/user/senika5634?feature=mhee

7/14/2010 3:09 AM

I never smoked weed. I wasn't ever interested and if my folks found out if I did it, I would have probably losed my bike forever... or at least until I was old enough to move out of the house.

You darn kids and your drugs!

|

This message is brought to you by JonathanAllen.

[LINK TO IMAGE]
This is Red Panda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Red_panda

MOTW 5/17/2010 - 5/23/2010

7/14/2010 3:34 AM

Premiumcasino wrote:

dawg i smoked 4 grams then rode.. damnn son. shit was intense.

i highly doubt that. if you smoked four grams of dank you wouldnt even want to move.
trust me, i've been there.

|

say yeahh.

7/14/2010 7:01 AM

last time i hated on the drugys on here every body freaked out lmao

|

Refs. Harry 95/ BLRBMX/ WTP 4 ever/C@RT3R

7/14/2010 7:42 AM

I don't smoke weed at all just 'cause I was never really interested and I'm not gonna do it now because of the career path I wanna take, you have to be able to pass a drug test like monthly or something. So to me it's not really worth it but I don't care if other people do it as long as it's not friends doing it and going getting into trouble or something. Just my opinion.

|

-Let me tell you something about you that you don't know...
-I don't like Fit.
-BLRBMX thought I was 23. Silly kid.
-Facebook

7/14/2010 7:58 AM

Doing drugs fucks up your life.....bad.

|

Refs: irideafly, nikpeterson, spikez5, \BMX-1995/

7/14/2010 8:07 AM

damn dude i can barely ride i have no feeling in my legs while i pedal, but other then that i love the feeling i get while riding high

|

7/14/2010 8:13 AM

prophet wrote:

and here we go again

Yep.

|

7/14/2010 8:21 AM

Premiumcasino wrote:

dawg i smoked 4 grams then rode.. damnn son. shit was intense.

azbmx12 wrote:

i highly doubt that. if you smoked four grams of dank you wouldnt even want to move.
trust me, i've been there.

no shit....when i quit smoking my bmx riding and skills went up..used to smoke popcorn green here in texas and the last thing i wanted to do is ride....but smoking a few bowls was kinda fun but stupid dangerous....im 26 now and glad im done with that shit....

|

bought from::irideafly(x3)harry95,thekinker2010,ridebmx456,blake el gingero,CGCaps,ScramHype,bdk1313
traded::kiyo,bdk1313(X2)
sold to:xlilkillaluc15x,bryan d,8=D,martinhernandez,prophet,aguers,old fart,bmxkid427,ridebmx456

7/14/2010 8:23 AM

Premiumcasino wrote:

dawg i smoked 4 grams then rode.. damnn son. shit was intense.

azbmx12 wrote:

i highly doubt that. if you smoked four grams of dank you wouldnt even want to move.
trust me, i've been there.

hahaha this,i doubt u smoked over a eighth to urself in 1 sitting then went to ride

|

refs: Spikez5, cokacola, dacumup213 (x2), josh estey, Blake El Gingero, naters14, Harry95, pcoco, hattrckhcky, bstick, kevinl, Sunday.bmx21, dgisback, iridebmxeveryday, I RIDE

7/14/2010 8:26 AM

JonathanAllen wrote:

I never smoked weed. I wasn't ever interested and if my folks found out if I did it, I would have probably losed my bike forever... or at least until I was old enough to move out of the house.

You darn kids and your drugs!

...and their "music"...

I never got into that shit, couldn't justify it when my bike gives me the high I like.

|

"Hey anybody ever make that mistake like right when you wake up in the morning and you believe in yourself?" -Kyle Kinane

"BIKES!" -Tom Segura

7/14/2010 9:43 AM

Me. I agree.

|

"I don't care if my dog can eat people, I'll fucking eat people."
"I dunno man, maybe it was a nickname from your bitch, I don't know
thought maybe you had like an albino penis, like the color of a ping-pong ball."

[LINK TO IMAGE]

7/14/2010 10:11 AM

i smoke atleast a half a day and ride all day, in between goin to classes and shit, im even baked in class on this website and others ha college is so easy

|

7/14/2010 10:13 AM
Edited Date/Time: 7/16/2010 12:10 PM

...

|

R.I.P. COMPTON
E-mail:chrisschmall@yahoo.com
Refs:chadr, spikez5, umpgotti, brenden1207


First MOTM 12/2010

7/14/2010 10:27 AM

im gonna snort crack and flair errtang

|

bike check

STAY FIT

7/14/2010 10:40 AM

riding high is kinda gay unless your barley high, its better to ride all day THEN smoke and relax at home

|

7/14/2010 10:47 AM

AndySubrosa8 wrote:

riding high is kinda gay unless your barley high, its better to ride all day THEN smoke and relax at home

!

|

why the fuck you got a hub guard and aint got no fucking pegs?!

Vital's Oprah.

MOTW 3/15/10 - 3/21/10

http://www.vitalbmx.com/forums/General-BMX-Talk,2/Oprahs-Sunday-Wave-v1,826431

psn-id: daveydeez

7/14/2010 10:56 AM

fuck weed! i mean, i used to love it, but i got arrested and i realized its definatly not worth the risk.

i got busted on january 30 2010 so its almost been 6 months and my riding has improved soooooo much. at the time i was smoking i almost like stopped riding, and i was super lazy all the time, and when i quit now i ride ALL day every day

|