My real bike check][kcehc ekib

Related:
Create New Tag

7/18/2010 11:43 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 3:36 AM

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/18/2010 11:50 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 3:36 AM

PARTS LIST
FRAME: Hoffman Brad, 21 in.
BARS: S&M Grand slam xlt
FORKS: Sunday Night 2.1
STEM: Eastern Ckoker 2, soon to be profile acoustic in dusted purple!!
GRIPS: Demolition Missles
BARENDS: Odyssey Par ends
HEADSET: FSA impacto!
SPROCKET Primo 24t
CRANKS: Fit stocks, soon to be eastern shafts
PEDALS: Odyssey TWISTEDS
SEAT: Macneil pivotal
POST: animal pivotal
PEGS: SHADOW LIL FELLAS

WHEELLLSSS
FRONT: Hub: Demolition,Mary kate
Rim: Alienation Delinquent
Spokes primo

BACK: Hub: Shadow Raptor 9 t w/shadow guard
Rim: Demolition Zero
Spokes: Shadow



hate it or love it. its all good
|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/18/2010 11:55 PM

soooooooooooooooooooooooo damn gorgeous lol for real man

|

7/18/2010 11:57 PM

AndySubrosa8 wrote:

soooooooooooooooooooooooo damn gorgeous lol for real man

thanks dude

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/18/2010 11:59 PM

Damn thats hawt dude

|

7/19/2010 12:04 AM

i need to change my knickers...damn thhats a bitchen bike!!

|

b.y.o.b < b.y.o. pb&j
E-thug=E-tard

7/19/2010 12:19 AM

bmx_is_rad wrote:

Damn thats hawt dude

Thanks bromance. Do u got a bike check on here?

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/19/2010 12:20 AM

imadelovetobmx wrote:

i need to change my knickers...damn thhats a bitchen bike!!

Lol knickers. Haha.

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/19/2010 12:20 AM

when u get the spline drive u should donate that primo to me wink
id love you forever.
btw nice whip bitch.

|

refsss- element4all,prophet,harry95,hattrckhcky,dave805,iridebmxeverday(x3),sir humps alot,spikez5(x2),bstick(x2),kevinl,ezraisabiker,RedCrayon(x2)
email- dallasnewbury@yahoo.com


MOTW 8/9/10-8/15/10

7/19/2010 12:26 AM

dallybiker45 wrote:

when u get the spline drive u should donate that primo to me wink
id love you forever.
btw nice whip bitch.

It's about dead dude. It's beat to shit. Haha. I will see if it's worth sending by the time I get my spline situation figured out.

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/19/2010 12:28 AM

bmx_is_rad wrote:

Damn thats hawt dude

senorita jim wrote:

Thanks bromance. Do u got a bike check on here?

Yeah i'll get you a link in a sec

|

7/19/2010 12:30 AM

bmx_is_rad wrote:

Damn thats hawt dude

senorita jim wrote:

Thanks bromance. Do u got a bike check on here?

bmx_is_rad wrote:

Yeah i'll get you a link in a sec

Alright man.

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/19/2010 12:36 AM

shits nice, hurry up with the link....

|

My account is open to use, password is donthackme123.

Jarrod dont fucking change this.

7/19/2010 12:38 AM

|

7/19/2010 12:39 AM

senorita jim wrote:

It's about dead dude. It's beat to shit. Haha. I will see if it's worth sending by the time I get my spline situation figured out.

its for my friend ezra whos bitchin about his sprocketr

|

refsss- element4all,prophet,harry95,hattrckhcky,dave805,iridebmxeverday(x3),sir humps alot,spikez5(x2),bstick(x2),kevinl,ezraisabiker,RedCrayon(x2)
email- dallasnewbury@yahoo.com


MOTW 8/9/10-8/15/10

7/19/2010 12:40 AM

|

7/19/2010 12:42 AM

Damm nigga u tryin to steal my thread?? Lol hahah

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/19/2010 12:44 AM

Damn dude it looks fucking awesome!

can i pee on it?

|

vital's redneck

7/19/2010 12:45 AM

bmx_is_rad wrote:

Single Bike check:
http://www.vitalbmx.com/forums/General-BMX-Talk,2/Bike-Check,994622

senorita jim wrote:

Damm nigga u tryin to steal my thread?? Lol hahah

haha tanks brah

|

7/19/2010 12:56 AM

Why eastern cranks get something better

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

7/19/2010 12:59 AM

getskyhigh wrote:

Why eastern cranks get something better

DON"T TELL HIM WHAT TO DO YOUNG MAN (FERNANDO OCAMPO)

|

7/19/2010 1:08 AM

getskyhigh wrote:

Why eastern cranks get something better

bmx_is_rad wrote:

DON"T TELL HIM WHAT TO DO YOUNG MAN (FERNANDO OCAMPO)

Haha nah

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

7/19/2010 1:11 AM

getskyhigh wrote:

Why eastern cranks get something better

bmx_is_rad wrote:

DON"T TELL HIM WHAT TO DO YOUNG MAN (FERNANDO OCAMPO)

getskyhigh wrote:

Haha nah

AND TO ALL YOU FAGS THAT WILL COME ON AND SAY "DON'T TALK TO MY BABE LIKE THAT" AND ALL THAT SORTA SHIT...ME AND FERNANDO ARE BEST E-FRIENDS SO YEAH!

|

7/19/2010 2:40 AM

getskyhigh wrote:

Why eastern cranks get something better

Cuz I'm gettin em for free man. Haha.

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/19/2010 8:05 AM

that shits sick broo.

|

My bicycle.
Member of the week 08/16/10 - 08/22/10

7/19/2010 10:49 AM

Good morning bump

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/19/2010 12:21 PM

bumpalicious 2

|

MY NAME IS NOLAN, NOT JIM
MOTW 06/28/10 - 07/04/10
Refs: spikez5, dallybiker45

7/19/2010 12:24 PM

Looks sick smile

|

Refs: ~Stolen Boy~, Brokenbmx(x2), Warchol2, nitrojimbo, Cjmdawg, _brendan, handlebar-to-face

7/19/2010 12:31 PM

Nice bike!

|

RIDE THE BIKE FOOL!!!!!!!!

7/19/2010 12:34 PM

i want your bikes babies?

|

-swedish fish-
MOTW 05/31/10 - 06/06/10
Refs- Brandonbrown