Not going to woodward

Related:
Create New Tag

1/13/2010 4:28 PM

Don't need to spend that kind of money. Basically, after I buy these new wheels all of my money will be going to a touchscreen desktop computer with a 23" screen, and another 20" screen for dual monitor setup. Speakers, subs etc. Editing programs and all of that good stuff. And hopefully have enough cash leftover after bills to take some trips to NC. Or maybe move back down. Man I need to get my shit figured out, I can't live in NY another year.

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

1/13/2010 4:30 PM

dude good we can go next year maybe my bike will be done! smile

|

1/13/2010 4:30 PM

What about Wesley?
suck's dude I've broke 2 laptops now my sister broke hers in 3 month's so i gotta get a new one.

|

Biggest troll.

1/13/2010 4:32 PM

why dont u just use a torrnet or keygen for the editing software

|

I ride street. tongue

get amaon gift cards or money sent to your paypal for free! http://www.rebelbucks.com/?ref=yaya2893-0

1/13/2010 4:33 PM

yeah wesley thatd be better, actually i'll be in the Marines but maybe I won't be gone by then. I ust want to spend my last year before I go in, with my friends down in NC. So maybe i'll be moving down or something.

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

1/13/2010 4:33 PM

glub wrote:

What about Wesley?
suck's dude I've broke 2 laptops now my sister broke hers in 3 month's so i gotta get a new one.

i decided like 2 months ago id go next year cuz i wanna get my bike custom ITS ALMOST DONE :ddd

|

1/13/2010 4:33 PM

Ressler711 wrote:

yeah wesley thatd be better, actually i'll be in the Marines but maybe I won't be gone by then. I ust want to spend my last year before I go in, with my friends down in NC. So maybe i'll be moving down or something.

ya haha

|

1/13/2010 4:33 PM

yaya2893 wrote:

why dont u just use a torrnet or keygen for the editing software

because id rather buy it then find out how to do that shit
im too stupid.

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

1/13/2010 4:37 PM

yaya2893 wrote:

why dont u just use a torrnet or keygen for the editing software

Ressler711 wrote:

because id rather buy it then find out how to do that shit
im too stupid.

o ok

|

I ride street. tongue

get amaon gift cards or money sent to your paypal for free! http://www.rebelbucks.com/?ref=yaya2893-0

1/13/2010 4:37 PM

just move in with daveee

|

1/13/2010 4:41 PM

woodwards basically a waste of money for me
im expierienced as it is, and if i push myself this year i'll be doing all of that stuff and have $1000 for other shit like bills.

dave would never let me move in, nor would i want to. thats his home haha. plus raleigh is like 3 hours from my hometown, im trying to be right in my hometown

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

1/13/2010 4:45 PM

Ressler711 wrote:

woodwards basically a waste of money for me
im expierienced as it is, and if i push myself this year i'll be doing all of that stuff and have $1000 for other shit like bills.

dave would never let me move in, nor would i want to. thats his home haha. plus raleigh is like 3 hours from my hometown, im trying to be right in my hometown

haha do itttt right in ur hometown! that'd be so fucking sick dude. id come and wall ride on ur house and u come out WHO THE FUCK IS THAT NIGGER ON MY WALL! oh shit id laugh so hard

|

1/13/2010 4:46 PM

Ressler711 wrote:

woodwards basically a waste of money for me
im expierienced as it is, and if i push myself this year i'll be doing all of that stuff and have $1000 for other shit like bills.

dave would never let me move in, nor would i want to. thats his home haha. plus raleigh is like 3 hours from my hometown, im trying to be right in my hometown

how do people get into the show on the military channel "making marines"
do they just go hey lets watch ressler711 become a marine
have you seen that show?
its kinda like a reality/training show that watches people try to become marines
pretty cool if you were on it

|

Stolen Bike.
kohlnv09 wrote: they have guns and knifes
HyPhy wrote: sounds like you should have just let them keep your bike then eh?

1/13/2010 4:48 PM

Ressler711 wrote:

woodwards basically a waste of money for me
im expierienced as it is, and if i push myself this year i'll be doing all of that stuff and have $1000 for other shit like bills.

dave would never let me move in, nor would i want to. thats his home haha. plus raleigh is like 3 hours from my hometown, im trying to be right in my hometown

Jess B.M.X wrote:

how do people get into the show on the military channel "making marines"
do they just go hey lets watch ressler711 become a marine
have you seen that show?
its kinda like a reality/training show that watches people try to become marines
pretty cool if you were on it

no idea what you're talking about
i dont watch tv besides mtv's jersey shore
but id like to see this show
if i was on it, itd be hilarious because id be sneaking around trying to smoke cigarettes all day and fuck any female in sight

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

1/13/2010 4:53 PM

yaya2893 wrote:

why dont u just use a torrnet or keygen for the editing software

Ressler711 wrote:

because id rather buy it then find out how to do that shit
im too stupid.

youd rather spend hundreds of dollars then find out how to use a torrent? COME ON MAN. if youre serious ill personally write you a how-to guide on how to crack whatever program you want to save you some money just tell me what youre looking for.

|

"13. it was the first time i busted a nut also. i didnt know what the hell happened. the girl was like did you cum in me. I had no idea."

1/13/2010 4:55 PM

Ressler711 wrote:

woodwards basically a waste of money for me
im expierienced as it is, and if i push myself this year i'll be doing all of that stuff and have $1000 for other shit like bills.

dave would never let me move in, nor would i want to. thats his home haha. plus raleigh is like 3 hours from my hometown, im trying to be right in my hometown

Jess B.M.X wrote:

how do people get into the show on the military channel "making marines"
do they just go hey lets watch ressler711 become a marine
have you seen that show?
its kinda like a reality/training show that watches people try to become marines
pretty cool if you were on it

Ressler711 wrote:

no idea what you're talking about
i dont watch tv besides mtv's jersey shore
but id like to see this show
if i was on it, itd be hilarious because id be sneaking around trying to smoke cigarettes all day and fuck any female in sight

thats the Marine Corps way, oorah.

|

"13. it was the first time i busted a nut also. i didnt know what the hell happened. the girl was like did you cum in me. I had no idea."

1/13/2010 4:55 PM

Me, you, Wesley, Dave and Daniel need to ride.

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

1/13/2010 4:58 PM

JustRideBMX wrote:

Me, you, Wesley, Dave and Daniel need to ride.

DAMN FUCKING RIGHT! BMX FTW!

|

1/13/2010 4:59 PM

Ressler711 wrote:

woodwards basically a waste of money for me
im expierienced as it is, and if i push myself this year i'll be doing all of that stuff and have $1000 for other shit like bills.

dave would never let me move in, nor would i want to. thats his home haha. plus raleigh is like 3 hours from my hometown, im trying to be right in my hometown

Jess B.M.X wrote:

how do people get into the show on the military channel "making marines"
do they just go hey lets watch ressler711 become a marine
have you seen that show?
its kinda like a reality/training show that watches people try to become marines
pretty cool if you were on it

Ressler711 wrote:

no idea what you're talking about
i dont watch tv besides mtv's jersey shore
but id like to see this show
if i was on it, itd be hilarious because id be sneaking around trying to smoke cigarettes all day and fuck any female in sight

yeah its a pretty cool show
[LINK TO IMAGE]
thats the cover i could find
dude if you were on it it would be so cool haha
because they bust people for like bring candy or playboy and crap
imagine if they found you doing that to like a general chick or something hahaahah

|

Stolen Bike.
kohlnv09 wrote: they have guns and knifes
HyPhy wrote: sounds like you should have just let them keep your bike then eh?

1/13/2010 5:03 PM

I think you have made a good decision. I would love to go to woodward but the cost is not justifiable. I think we all have much better things we could spend $1000 on.

|

1/13/2010 5:04 PM

Jess B.M.X wrote:

yeah its a pretty cool show
[LINK TO IMAGE]
thats the cover i could find
dude if you were on it it would be so cool haha
because they bust people for like bring candy or playboy and crap
imagine if they found you doing that to like a general chick or something hahaahah

fuck i wanna see it

lol itd be amazing if i was, ust because i know thered be 1000x threads on vital
and id be wacking it in the room 24/7

thats all i do now-a-days not being on here 24/7

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

1/13/2010 6:04 PM

i thought u were coming to live with me ??? sad

|

my anaconda dont want none enless you got buns hun


Go deep hairy weasle

1/13/2010 6:56 PM

wesleytramel wrote:

i decided like 2 months ago id go next year cuz i wanna get my bike custom ITS ALMOST DONE :ddd

Custom bikes are never "done". You will always find new things you want for them.

|

"Hey anybody ever make that mistake like right when you wake up in the morning and you believe in yourself?" -Kyle Kinane

"BIKES!" -Tom Segura

1/13/2010 7:01 PM

yaya2893 wrote:

why dont u just use a torrnet or keygen for the editing software

Ressler711 wrote:

because id rather buy it then find out how to do that shit
im too stupid.

HyPhy wrote:

youd rather spend hundreds of dollars then find out how to use a torrent? COME ON MAN. if youre serious ill personally write you a how-to guide on how to crack whatever program you want to save you some money just tell me what youre looking for.

dude u can rite me one lol

|

VITALS OFFICAL FAT ASS ]
RIP WILL,ERIC,BRIAN,JIMMY

1/13/2010 7:04 PM

glub wrote:

What about Wesley?
suck's dude I've broke 2 laptops now my sister broke hers in 3 month's so i gotta get a new one.

wesleytramel wrote:

i decided like 2 months ago id go next year cuz i wanna get my bike custom ITS ALMOST DONE :ddd

dave lawrence wrote:

Custom bikes are never "done". You will always find new things you want for them.

this defenitly.

|

Got any questions about my attitude towards riding? Here's a good idea

My SEXY BITCH!

In the immortal words of CHRIS PEREZ- "HATAZ CAN SUCK MY KACK!"

1/13/2010 7:06 PM

Joedarr33 wrote:

i thought u were coming to live with me ??? sad

im going to text you
im honestly willing to move in this summer
im seriously freaking the fuck out right now
if you're serious about this, i need you to be lenient on bills, but i'll deff help pay

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

1/13/2010 7:06 PM

yaya2893 wrote:

why dont u just use a torrnet or keygen for the editing software

Thats what I did!

|

you can call me Paulo...
Flickr
*Vital's official Filipino!*

1/13/2010 7:08 PM

dang no more for Woodward? just get a regular laptop, It will save you a lot of money!

|

you can call me Paulo...
Flickr
*Vital's official Filipino!*

1/13/2010 7:09 PM

kingshawty12 wrote:

dang no more for Woodward? just get a regular laptop, It will save you a lot of money!

i have one
im buying a macbook for $400, then i want a desktop for editing to run dual monitors
i want this one i was fucking with at office depot. 23" touchscreen

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

1/13/2010 7:11 PM

kingshawty12 wrote:

dang no more for Woodward? just get a regular laptop, It will save you a lot of money!

Ressler711 wrote:

i have one
im buying a macbook for $400, then i want a desktop for editing to run dual monitors
i want this one i was fucking with at office depot. 23" touchscreen

thats a big touchscreen!

|

you can call me Paulo...
Flickr
*Vital's official Filipino!*