Opinion on bars

Related:
Create New Tag

12/20/2009 9:58 AM

Hi people.
i decided on changing my WTP lockstock bar . its 26.4" width and i feel that it is too small for me . These are my 3 choices
1. United Grande
2. Federal 20/20
3. Mutiny Glam Bars

|

I hate the guy who posted above me.

12/20/2009 9:59 AM

glams

|

Check my Youtube Channel and Subscribe if you like.
https://www.youtube.com/channel/UC62awwE63LVhyBqOgIyY3ZA
Follow me on Instagram @ scott_effting & toododgy

12/20/2009 10:02 AM

glams

but if your gonna get federal bars get the federal laceys

|

12/20/2009 10:02 AM

glams

but if your gonna get federal bars get the federal laceys

|

12/20/2009 10:17 AM

i say united

|

http://grouphomebikes.com/

5050 Skatepark





text me for faster response 646 two four nine 2552

12/20/2009 10:33 AM

i wish i can get new bars sad

|

you can call me Paulo...
Flickr
*Vital's official Filipino!*

12/20/2009 10:36 AM

united

|

ha

12/20/2009 10:51 AM

united. or kink lynx.

|

12/20/2009 3:11 PM

united.

|

12/20/2009 3:12 PM

glams

|

"go high, touch the sky"

12/20/2009 3:13 PM

Glams are huge, my friend has them. but they're really nice. I'd say get Glams, then cut them down the a better width

|

12/20/2009 3:13 PM

glams

|

12/20/2009 3:13 PM

grandes have been changed to mothership bars.

besides the green ones.


id get glams and cut them jawns

|

i love fat chicks <3

12/20/2009 3:20 PM

lynx, skyhighs, glams, bloody oaths, and the big bars from federal. top bars in my opionion

|

m.o.e.

12/20/2009 3:21 PM

ben c wrote:

glams

but if your gonna get federal bars get the federal laceys

yeah the laceys. those were the federal bars i was talkin bout

|

m.o.e.

12/20/2009 3:24 PM

Federal 20/20 bars

|

12/20/2009 3:27 PM

primo tall boys, very light, if weight is a concern

|

12/20/2009 3:43 PM

GLAMS! Best investment Ive made in a long time haha

|

12/20/2009 3:43 PM

i got the federal 2020 bars there funkin sick man and there quite 8.25" rise
but if you want something smaller go the laceys they are 8" rise
smile

|

St Kilda Steeze.

12/20/2009 3:46 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 11:37 PM

Out of those either the Glams or United.

But you might wanna check out the Federal Lacey's, S&M Slams and Fit Sky Highs/Highs.

|

"Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?"

12/20/2009 3:52 PM

Glams or Kink Lynx

|

MOTW- 6/21/10- 6/27/10
Refs- Hyphy
Facebook

12/20/2009 4:17 PM

sky highs!

|

12/20/2009 7:44 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 11:38 PM

glams. dont get united 29 inchers. i had to go to the hospital once cuse they went in my gut once cause my wheel got twisted when i was turning out of a fakie.. the glams do look a little weird. i would get the s&m xlt slams if i was you

|

12/20/2009 7:45 PM

united

|

77

12/20/2009 7:46 PM

P23 wrote:

glams. dont get united 29 inchers. i had to go to the hospital once cuse they went in my gut once cause my wheel got twisted ...more

That isn't the bars fault. It sounds like you didn't tighten your steerer tube

|

MOTW- 6/21/10- 6/27/10
Refs- Hyphy
Facebook

12/20/2009 7:53 PM

P23 wrote:

glams. dont get united 29 inchers. i had to go to the hospital once cuse they went in my gut once cause my wheel got twisted ...more

Easternbiker93 wrote:

That isn't the bars fault. It sounds like you didn't tighten your steerer tube

yeah i know. but im just saying 29 inch bars get annoying :0

|

12/20/2009 8:13 PM

P23 wrote:

glams. dont get united 29 inchers. i had to go to the hospital once cuse they went in my gut once cause my wheel got twisted ...more

Easternbiker93 wrote:

That isn't the bars fault. It sounds like you didn't tighten your steerer tube

P23 wrote:

yeah i know. but im just saying 29 inch bars get annoying :0

yeah hate to say it thats your fault tho. And there not annoying if you know how to ride em

|

m.o.e.

12/21/2009 12:01 AM

Glams i got some free with my new frame and i love them 29" felt massive at first but now they just feel awesome.

|

12/21/2009 7:20 AM

Alright i would get the mutiny glams . the only diff between united grande and mutiny glam is their rise and weight only . Grade 8.25 rise , glam 8.125.

|

I hate the guy who posted above me.

12/21/2009 7:22 AM

P23 wrote:

glams. dont get united 29 inchers. i had to go to the hospital once cuse they went in my gut once cause my wheel got twisted ...more

oh yeah ! im poked at my latissimus dorsi muscle while turning out of a fakie yesterday too !

|

I hate the guy who posted above me.