Sattelite Dish in my Backyard...Pics

Related:
Create New Tag

9/9/2009 11:21 AM
Edited Date/Time: 4/14/2016 9:47 PM

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement

9/9/2009 11:25 AM

whered you get it from lol

|

Biggest troll.

9/9/2009 11:27 AM

You know, "They" have made sure you get your hands on that so they can hear everything you say.

Quick, make a post about it! They're spying on YOUI!!!!!!!!!!!!!!!!

|

9/9/2009 11:31 AM

Looks like fun, I think i may get one.

|

9/9/2009 11:31 AM

thats a pretty nice setup youve got in your backyard. have fun with it!!!

|

http://grouphomebikes.com/

5050 Skatepark





text me for faster response 646 two four nine 2552

9/9/2009 11:33 AM

thats sick haha

|

9/9/2009 11:34 AM

doggy in pic aww!! i got a puppy btw

|

Biggest troll.

9/9/2009 11:37 AM
Edited Date/Time: 4/14/2016 9:47 PM

Dan.R-LFC wrote:

You know, "They" have made sure you get your hands on that so they can hear everything you say.

Quick, make a post about it! They're spying on YOUI!!!!!!!!!!!!!!!!

lol ur an idiot. IF anything, im spying on thm now, so HA!
This dish was being ridden by bmx'ers and skaters long before i knew about it. Some pros have ridden it too.


I got it from the back of an abandoned/burned hotel. Alot of Eastern riders, locals, and some other pros knew about this spot. The hotel has been bought and has security patrolling it now, so no one can ride that spot any longer. Plus the other dish that was standing up had a huge hole punctured in it. This one was the one that was laying down in the parking lot.


There's a few videos of this spot floating around here on Vital of some pros riding it.

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement

9/9/2009 11:38 AM

I tell the neighbors that i get ALL THE CHANNELS NOW! lol

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement

9/9/2009 11:42 AM

dude, if Vital had a "like" button like on Facebook, I would click the shit out of it.

Sketchy backyard setups FTW...especially when they include, ahem, "commandeered" satellite dishes.

|

9/9/2009 11:46 AM

Dude... I have to ride the new stuff!!! I loved the dish and that kicker/hip thing looks crazy fun!!!!

|

BMX riding Cop... Let that sink in for a minute.

9/9/2009 12:33 PM

GorillaTactics wrote:

dude, if Vital had a "like" button like on Facebook, I would click the shit out of it.

Sketchy backyard setups FTW...especially when they include, ahem, "commandeered" satellite dishes.

LMAO, commandeered. I dont even think these types of dishes are used anymore they're so outdated. It's actually not as sketchy as it looks. All the ramps are built solid and ride pretty damn good. Ask ridebmxnc

Dave, u've rode the dish spot before right? tell these fools that the hotel was abandoned and that that shit was there for the taking, that is after riders could no longer ride there becuz of security.

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement

9/9/2009 12:41 PM

Do you ride your bmx bicycle in such an item?

|

"I don't care if my dog can eat people, I'll fucking eat people."
"I dunno man, maybe it was a nickname from your bitch, I don't know
thought maybe you had like an albino penis, like the color of a ping-pong ball."

[LINK TO IMAGE]

9/9/2009 12:52 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 9:46 PM

P0ngPenis wrote:

Do you ride your bmx bicycle in such an item?

yes, do u right such a spot on a two wheeled device

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

9/9/2009 1:02 PM

yes i very well do, lol

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement

9/9/2009 1:03 PM

holy shit adopt me

|

9/9/2009 1:10 PM

Wow. I'd throw a BBQ/ride sesh everyday. hahah nice place.

|

FREE not under the control or in the power of another; able to act or be done as one wishes
STYLE a particular, distinctive, or characteristic mode of action or manner of acting

9/9/2009 1:17 PM

why dose it say learn to swim on it lol and go get the other dish

|

Biggest troll.

9/9/2009 1:19 PM

i think it came from a tool song. All the graffiti on the dish was already there when i got it.

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement

9/9/2009 1:27 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 9:46 PM

SICK

|

9/9/2009 1:33 PM

how sweet

|

+1

9/9/2009 2:43 PM

you need to go cut the part out of the other one that has doo doo stains on it. i'm glad a biker got it. i need to get to your spot one day.

|

9/9/2009 4:15 PM

GorillaTactics wrote:

dude, if Vital had a "like" button like on Facebook, I would click the shit out of it.

Sketchy backyard setups FTW...especially when they include, ahem, "commandeered" satellite dishes.

EisManX wrote:

LMAO, commandeered. I dont even think these types of dishes are used anymore they're so outdated. It's actually not as sketchy as it looks. All the ramps are built solid and ride pretty damn good. Ask ridebmxnc

Dave, u've rode the dish spot before right? tell these fools that the hotel was abandoned and that that shit was there for the taking, that is after riders could no longer ride there becuz of security.

Oh, I didn't mean "sketchy" as in rickety, more "sketchy" as in "I would probably fuck myself up riding it". haha. The setup looks super fun though.

How many dudes did it take you to move that thing? It looks so hilarious in the back of that truck, I bet you got some funny looks and/or honks driving it home.

|

9/9/2009 4:55 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 9:47 PM

took 3 of us to move it. I only had to drive about a 150 yards on the busiest road in Raleigh which is Capital Blvd, then took a right into the far side of my neighborhood and drove thru the neighborhood and got it home. I passed a party that was in the front lawn and everyone gawked and turned their heads as i drove by. My boy Dave and Doug drove behind me and laughed their asses off.

HuckerDaveSucks, have i met you before?

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement

9/9/2009 5:01 PM

EisManX wrote:

took 3 of us to move it. I only had to drive about a 150 yards on the busiest road in Raleigh which is Capital Blvd, then took a right into the far side of my neighborhood and drove thru the neighborhood and got it home. I passed a party that was in the front lawn and everyone gawked and turned their heads as i drove by. My boy Dave and Doug drove behind me and laughed their asses off.

HuckerDaveSucks, have i met you before?

how much u think it weighs?

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

9/9/2009 5:08 PM

probably about 350 to 450 pounds

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement

9/9/2009 5:18 PM

lucky bastard

|

If You Can't Find Something To Live For, You Best Find Something To Die For- Tupac Shakur

9/9/2009 5:24 PM

snobmx wrote:

lucky bastard

does your signature relate to bK all day and every day?

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement

9/9/2009 5:57 PM

dude! pics of you riding it are mandatory.

|

dont think of it as rape, think of it as surprise sex. and who doesnt love a surprise?

9/9/2009 6:03 PM

i only take video of myself every now and then. My gf took sum vid of me the other day trying to hip out of the new dish. The next time i ride im gonna have her dedicate a session to taking video of me.

Where can i download videos on the net, and then embed them here? Besides vimeo

|

If you wanna know about the TRUTH of the country and world we live in, watch these videos.
9/11 Press for Truth by Families of the Victims
http://www.zeitgeistmovie.com/
The Obama Deception
EndGame - Blueprint for Global Enslavement