Seth Gets Tech!

Related:
Create New Tag

11/18/2010 5:48 PM

...on da skoot! wink

Just a little line. from Seth Harrison on Vimeo.

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

11/18/2010 5:48 PM

Dayum son!

|

Refs: ~Stolen Boy~, Brokenbmx(x2), Warchol2, nitrojimbo, Cjmdawg, _brendan, handlebar-to-face

11/18/2010 5:49 PM

You need a new scoot!

You're way too big!

|

My bicycle.
Member of the week 08/16/10 - 08/22/10

11/18/2010 5:51 PM

stayfitlife wrote:

You need a new scoot!

You're way too big!

Ordering a Razor Ultra Pro Lo this weekend. 21x14. They are about perfect. But my deck is cracking where the neck attaches to the bottom of the deck.

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

11/18/2010 5:51 PM

I gotta say, marvelous.

|

-Let me tell you something about you that you don't know...
-I don't like Fit.
-BLRBMX thought I was 23. Silly kid.
-Facebook

11/18/2010 5:52 PM

lmfao....

|

Blake El Gingero said:motocross doesn't take skill. i ride a dirtbike.

11/18/2010 5:54 PM

nice whats the song in your first fullcab video?

|

[LINK TO IMAGE]
REFs: Vanny, brenden1207, Spikez5

11/18/2010 5:56 PM

stayfitlife wrote:

You need a new scoot!

You're way too big!

JustRideBMX wrote:

Ordering a Razor Ultra Pro Lo this weekend. 21x14. They are about perfect. But my deck is cracking where the neck attaches to the bottom of the deck.

The sad thing is I can't tell if you're kidding or not...

|

Refs: ~Stolen Boy~, Brokenbmx(x2), Warchol2, nitrojimbo, Cjmdawg, _brendan, handlebar-to-face

11/18/2010 5:58 PM

stayfitlife wrote:

You need a new scoot!

You're way too big!

JustRideBMX wrote:

Ordering a Razor Ultra Pro Lo this weekend. 21x14. They are about perfect. But my deck is cracking where the neck attaches to the bottom of the deck.

\BMX-1995/ wrote:

The sad thing is I can't tell if you're kidding or not...

Dead serious...hahaha, I will take a picture of it when it comes in. Scooters are fun as shit for garage/driveway sessions. I have a decent sized driveway, but too small for my bike, so driveway seshs are perfect for the scoot!

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

11/18/2010 5:59 PM

dirtbmx33 wrote:

I gotta say, marvelous.

I was working on doubles, but they piss me the fuck off, and 180 bars are just too damn fun.

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

11/18/2010 5:59 PM

thats defiantly a crusty as scooter

|

don't put your finger anywhere you wouldn't put your dick
cell# 518 682. 718.0.(only for parts)
refs
i ride fly, devyn, hattrckhcky, spikez5, blackout2010, 3514eclat, mikelee, brecher, TCbmx

11/18/2010 5:59 PM

thaught you meant kimbrough ): but nice anyway

|

11/18/2010 6:01 PM

JustRideBMX wrote:

Dead serious...hahaha, I will take a picture of it when it comes in. Scooters are fun as shit for garage/driveway sessions. I have a decent sized driveway, but too small for my bike, so driveway seshs are perfect for the scoot!

I have a Huffy Micro one, it's been going for 10+ years now. I could never get rid of it. I'm pulling tailwhips, 3's, barspins, and combinations of the such. I like scootering during the weekdays because i don't ride on weekdays.

|

Refs: ~Stolen Boy~, Brokenbmx(x2), Warchol2, nitrojimbo, Cjmdawg, _brendan, handlebar-to-face

11/18/2010 6:06 PM

\BMX-1995/ wrote:

The sad thing is I can't tell if you're kidding or not...

JustRideBMX wrote:

Dead serious...hahaha, I will take a picture of it when it comes in. Scooters are fun as shit for garage/driveway sessions. I have a decent sized driveway, but too small for my bike, so driveway seshs are perfect for the scoot!

\BMX-1995/ wrote:

I have a Huffy Micro one, it's been going for 10+ years now. I could never get rid of it. I'm pulling tailwhips, 3's, barspins, and combinations of the such. I like scootering during the weekdays because i don't ride on weekdays.

i have a micro too i jam on the beast, im on my 2nd one. do i need to bust out my scoot pics. i scoot when im babysitting my brother becuase he scoots with me. i can almost deco and briflip

|

don't put your finger anywhere you wouldn't put your dick
cell# 518 682. 718.0.(only for parts)
refs
i ride fly, devyn, hattrckhcky, spikez5, blackout2010, 3514eclat, mikelee, brecher, TCbmx

11/18/2010 6:09 PM

stayfitlife wrote:

You need a new scoot!

You're way too big!

JustRideBMX wrote:

Ordering a Razor Ultra Pro Lo this weekend. 21x14. They are about perfect. But my deck is cracking where the neck attaches to the bottom of the deck.

Nice.

If you get serious get a custom!

|

My bicycle.
Member of the week 08/16/10 - 08/22/10

11/18/2010 6:11 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 4:55 AM




|

Refs: ~Stolen Boy~, Brokenbmx(x2), Warchol2, nitrojimbo, Cjmdawg, _brendan, handlebar-to-face

11/18/2010 6:14 PM

stayfitlife wrote:

Nice.

If you get serious get a custom!

Probably not...but I troll on the Scooter Forums. If I had 700 bucks laying around I would have myself a dialed ass scooter.

Lucky Deck
Baby Slayers
Proto Fork
Proto CSC Knuckles
Proto Sperm Metal Cores
Flex Fender

YUMMY!

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

11/18/2010 6:16 PM

[LINK TO IMAGE]

self timing at its best.
|

don't put your finger anywhere you wouldn't put your dick
cell# 518 682. 718.0.(only for parts)
refs
i ride fly, devyn, hattrckhcky, spikez5, blackout2010, 3514eclat, mikelee, brecher, TCbmx

11/18/2010 6:18 PM

JustRideBMX wrote:

Probably not...but I troll on the Scooter Forums. If I had 700 bucks laying around I would have myself a dialed ass scooter.

Lucky Deck
Baby Slayers
Proto Fork
Proto CSC Knuckles
Proto Sperm Metal Cores
Flex Fender

YUMMY!

I don't get into scooters that much! laughing

|

Refs: ~Stolen Boy~, Brokenbmx(x2), Warchol2, nitrojimbo, Cjmdawg, _brendan, handlebar-to-face

11/18/2010 6:20 PM

JustRideBMX wrote:

Ordering a Razor Ultra Pro Lo this weekend. 21x14. They are about perfect. But my deck is cracking where the neck attaches to the bottom of the deck.

stayfitlife wrote:

Nice.

If you get serious get a custom!

JustRideBMX wrote:

Probably not...but I troll on the Scooter Forums. If I had 700 bucks laying around I would have myself a dialed ass scooter.

Lucky Deck
Baby Slayers
Proto Fork
Proto CSC Knuckles
Proto Sperm Metal Cores
Flex Fender

YUMMY!

Phoenix
Slayers hell ya.
Pro comp forks.
Proto SCS* Knuckles.
And every thing else dialed.
And Eagle makes the Donnavan sperms.

|

My bicycle.
Member of the week 08/16/10 - 08/22/10

11/18/2010 6:23 PM

stayfitlife wrote:

Nice.

If you get serious get a custom!

JustRideBMX wrote:

Probably not...but I troll on the Scooter Forums. If I had 700 bucks laying around I would have myself a dialed ass scooter.

Lucky Deck
Baby Slayers
Proto Fork
Proto CSC Knuckles
Proto Sperm Metal Cores
Flex Fender

YUMMY!

stayfitlife wrote:

Phoenix
Slayers hell ya.
Pro comp forks.
Proto SCS* Knuckles.
And every thing else dialed.
And Eagle makes the Donnavan sperms.

FUCK good call on the Knucks, I debated on whether it was CSC or SCS. Pheonix makes a good looking deck. I wouldn't go wider than 18 on bars, so I would have to cut most bars on the market. Eagle spoked wheels are sexy, but metal cores are too solid to pass up.

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

11/18/2010 6:24 PM

stayfitlife wrote:

Nice.

If you get serious get a custom!

JustRideBMX wrote:

Probably not...but I troll on the Scooter Forums. If I had 700 bucks laying around I would have myself a dialed ass scooter.

Lucky Deck
Baby Slayers
Proto Fork
Proto CSC Knuckles
Proto Sperm Metal Cores
Flex Fender

YUMMY!

stayfitlife wrote:

Phoenix
Slayers hell ya.
Pro comp forks.
Proto SCS* Knuckles.
And every thing else dialed.
And Eagle makes the Donnavan sperms.

every scooter kid at my park flips shit when some kid has a new phoenix cause they are "unbreakable" and "indestructible"
its dumb to obsess over that shit
its dumb to obsess over anything really

|

ferthebirdz wrote: my pegs are called cranks..

11/18/2010 6:25 PM

WAY SICK!

|

11/18/2010 6:27 PM

cool

|

refs:spikez-mikelee-ScramHype-CGcaps-Droogskull-Blake El Gingero-hcpmichael

11/18/2010 6:27 PM

brentrides wrote:

every scooter kid at my park flips shit when some kid has a new phoenix cause they are "unbreakable" and "indestructible"
its dumb to obsess over that shit
its dumb to obsess over anything really

I agree with you, I have never been "obsessed" with BMX, or anything for that matter, there is just no reason, being obsessed will make you no better...hahah. I do shit for fun, riding scooters is fun, riding bikes is fun, smoking weed is fun, making money is fun, being Seth is fun.

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

11/18/2010 6:29 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 4:55 AM

Noob posts this video, he gets hate...

I love you guys!

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

11/18/2010 6:42 PM

you just a mark

|

ref(s): evenwest94

11/18/2010 6:42 PM

stayfitlife wrote:

Phoenix
Slayers hell ya.
Pro comp forks.
Proto SCS* Knuckles.
And every thing else dialed.
And Eagle makes the Donnavan sperms.

brentrides wrote:

every scooter kid at my park flips shit when some kid has a new phoenix cause they are "unbreakable" and "indestructible"
its dumb to obsess over that shit
its dumb to obsess over anything really

JustRideBMX wrote:

I agree with you, I have never been "obsessed" with BMX, or anything for that matter, there is just no reason, being obsessed will make you no better...hahah. I do shit for fun, riding scooters is fun, riding bikes is fun, smoking weed is fun, making money is fun, being Seth is fun.

haha damn straight
i love to ride my bike because its fun and i can do it however the fuck i want
what you said is all truth

|

ferthebirdz wrote: my pegs are called cranks..

11/18/2010 6:57 PM

brentrides wrote:

every scooter kid at my park flips shit when some kid has a new phoenix cause they are "unbreakable" and "indestructible"
its dumb to obsess over that shit
its dumb to obsess over anything really

JustRideBMX wrote:

I agree with you, I have never been "obsessed" with BMX, or anything for that matter, there is just no reason, being obsessed will make you no better...hahah. I do shit for fun, riding scooters is fun, riding bikes is fun, smoking weed is fun, making money is fun, being Seth is fun.

brentrides wrote:

haha damn straight
i love to ride my bike because its fun and i can do it however the fuck i want
what you said is all truth

If I am riding by myself, and a girl hits me up wanting to hang. I will stop riding, because it's fun to hangout with other people. I will never ride on a day of Friday Night Football, because football games are fucking fun. I am not so obsessed with it that I don't have a life, yah dig?

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

11/18/2010 7:02 PM

JustRideBMX wrote:

I agree with you, I have never been "obsessed" with BMX, or anything for that matter, there is just no reason, being obsessed will make you no better...hahah. I do shit for fun, riding scooters is fun, riding bikes is fun, smoking weed is fun, making money is fun, being Seth is fun.

brentrides wrote:

haha damn straight
i love to ride my bike because its fun and i can do it however the fuck i want
what you said is all truth

JustRideBMX wrote:

If I am riding by myself, and a girl hits me up wanting to hang. I will stop riding, because it's fun to hangout with other people. I will never ride on a day of Friday Night Football, because football games are fucking fun. I am not so obsessed with it that I don't have a life, yah dig?

i can dig it
what i do on fridays not in wrestling season is, go to the skatepark after school with my little brother who rides, ride for like 2 hours, go back to school for the football game and drink, chill at the game and sober up and back a bomb so i can drive back to the skatepark for a couple hours till closing at midnight
shits fuckin great haha

|

ferthebirdz wrote: my pegs are called cranks..