Related:
Create New Tag
brandon.zumbuhl brandon.zumbuhl
4/4/2013 6:22 PM

I am gonna be buying some Shadow Conspiracy Creeper Forks from a friend for $40 on friday and i wanna know if anyone on here rides them or if anyone has heard anything about them at all , im riding some stock Kink forks ive had for like 2 years

| Quote
andyferly andyferly
4/4/2013 6:29 PM

They're some good forks, a little outdated but still good forks, check for cracks or bends and also ask him what offset they have.
They used to come in 26 and 35 I think.

"Are they punkin' me Tio, are they punkin' me?"

| Quote
brandon.zumbuhl brandon.zumbuhl
4/4/2013 6:42 PM

there 26 , i looked them over like a week ago and the only thing wrong with them is the paint , he used some shitty walmart cans so imma just raw them down and have them match my frame haha

| Quote
andyferly andyferly
4/4/2013 6:47 PM
brandon.zumbuhl wrote:

there 26 , i looked them ...more

Go for them, some steep Shadow forks with some fresh paint would be dope!

"Are they punkin' me Tio, are they punkin' me?"

| Quote
brandon.zumbuhl brandon.zumbuhl
4/4/2013 6:48 PM

hell ya and for only $40 , who could pass that up?!?

| Quote
andyferly andyferly
4/4/2013 6:53 PM
brandon.zumbuhl wrote:

hell ya and for only $40 , ...more

That's a pretty good deal.

"Are they punkin' me Tio, are they punkin' me?"

| Quote
brandon.zumbuhl brandon.zumbuhl
4/4/2013 6:55 PM

hell ya , i rode them for like 3 days and i loved them

| Quote
tomdon tomdon
4/4/2013 8:29 PM

i knew someone that rode em. landed nose first all the time. they still lasted i think 2 years before they started cracking. crack was at the bearing race. but he couldnt fix a bike to save his life so id say it was user error.

I'm on the vital legit list!

| Quote

Post a Reply

Cool Wink Smile Tongue Laughing Shocked Sick Angry Blink Sad Unsure Kissing Woohoo Grinning Silly Pinch Sideways Whistling Evil Dizzy Blush Cheerful Huh Dry

See All Deals ยป

THE SHOP