Shittt

Related:
Create New Tag

5/25/2013 12:28 PM

I cracked my BPE's sad I didnt even do anything hard either, it was a 4 stair.

|

Refs: 360Xuprider, Hatebreeder, MrHavoc1988


Email: Shanebaker6969@yahoo.com

!!!My Bike Check!!!

5/25/2013 12:34 PM

New pedal body for you then my friend! Or have you feckered the actual pedal spindle? If that's the case, i would email Animal, that should not happen! Chin up.

|

5/25/2013 12:39 PM

try and see if you can send em back to animal

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

5/25/2013 1:01 PM

Photo
Send them a e mail.Worst they can do is say too bad.
|

Mostly peaceful posting on vital.

5/25/2013 1:14 PM

pics??

|

"Forget 'today', 'today' is just tomorrow, disguised as yesterday"
TRANSPORTATION CHECK
Refs: ThrowAfit, 2funny4u, ridebmx456, spikez5, irideafly and a bunch of others, I'M LEGIT.
email= element4all@yahoo.com
facebook.
Instagram

5/25/2013 1:31 PM

element4all wrote:

pics??

ill try and get some later, idk if i have a camera around. Its like completely cracked xD

|

Refs: 360Xuprider, Hatebreeder, MrHavoc1988


Email: Shanebaker6969@yahoo.com

!!!My Bike Check!!!

5/26/2013 2:03 AM

I meant to say also, i can almost guarantee you are using the clear bodies aren't you? When/If you get new bodies get the SOLID black ones, i know they don't looks as fancy but they're a different compound plastic & will last a shit load longer.

|

5/26/2013 3:38 AM

Clear plastic is dumb for pedals it's too brittle. Get a new pedal body sell them to some young fucktard and buy some trailmixes

|

I'm a punk bmxer, I can't do it well so I do it loud.

5/26/2013 9:35 AM

I honestly don't see why people spend so much on BPEs. JCPCs are very similar but also have Metal Pins yet BPEs cost nearly twice as much.

|

5/26/2013 12:06 PM

BMX_Forever wrote:

I honestly don't see why people spend so much on BPEs. JCPCs are very similar but also have Metal Pins yet BPEs cost nearly twice as much.

For real haha Jcpc's are the best thing next to a metal pedal.

|

5/26/2013 1:11 PM

Im just gonna go back to twisted pc's dog

|

Refs: 360Xuprider, Hatebreeder, MrHavoc1988


Email: Shanebaker6969@yahoo.com

!!!My Bike Check!!!

5/26/2013 1:51 PM

Icant180 wrote:

Im just gonna go back to twisted pc's dog

I'd try to warranty them. You may be able to recover some of your money.

|

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

5/26/2013 6:47 PM
Edited Date/Time: 5/26/2013 6:47 PM

Chuck8273 wrote:

I'd try to warranty them. You may be able to recover some of your money.

Im going to when i take some pics that way i have evidence.

|

Refs: 360Xuprider, Hatebreeder, MrHavoc1988


Email: Shanebaker6969@yahoo.com

!!!My Bike Check!!!

5/26/2013 10:22 PM

Just buy new pedals. I'd recommend odyssey trailmix pedals

|

fack off