So Vital is completely fucked.

Related:
Create New Tag

8/28/2013 11:54 PM

All because 2 retards wanted to 'le troll' and they got banned.

Now they protest with sickdude and more got banned.

Save us bloghogs...

Oh and can the trolls just stop....

|

I'm gonna need bigger bars

8/28/2013 11:57 PM

Yeah, I agree.

|

bicycle more like bikecycle

8/29/2013 12:01 AM

Ignore them and don't give them attention. Or lurk their facebook's and post pictures of their children, that seems to have made tomdon fuck off.

Photo

|

8/29/2013 12:05 AM

lol yeah blogs is gonna be pissed though to have to clean this shit up a second time

|

Last words?
Just have fun on your bike.
- Jeremiah Smith

8/29/2013 12:10 AM

TheMotherShip wrote:

lol yeah blogs is gonna be pissed though to have to clean this shit up a second time

We need more moderators.

We need European moderators.

|

I'm gonna need bigger bars

8/29/2013 12:14 AM

TheMotherShip wrote:

lol yeah blogs is gonna be pissed though to have to clean this shit up a second time

K_A_N_E_ wrote:

We need more moderators.

We need European moderators.

yeah i was just thinking that and if need be a captcha to try and curb the spam

|

Last words?
Just have fun on your bike.
- Jeremiah Smith

8/29/2013 12:15 AM

http://www.reddit.com/r/VitalBMX/

Come to my vitalbmx subreddit.

|

I'm gonna need bigger bars

8/29/2013 12:16 AM

K_A_N_E_ wrote:

http://www.reddit.com/r/VitalBMX/

Come to my vitalbmx subreddit.

if i post here, you will ddos me.

|

In real life, i'm a short Perverted Azn Man.
But in the internet, i'm a killing machine with 10 years MMA training experience.

( ͡° ͜ʖ ͡°)
.
.
.
(͡O╭͜ʖ╮͡O)

8/29/2013 12:19 AM

K_A_N_E_ wrote:

http://www.reddit.com/r/VitalBMX/

Come to my vitalbmx subreddit.

one try kid wrote:

if i post here, you will ddos me.

It's fine dude, I won't

|

I'm gonna need bigger bars

8/29/2013 12:21 AM

K_A_N_E_ wrote:

http://www.reddit.com/r/VitalBMX/

Come to my vitalbmx subreddit.

one try kid wrote:

if i post here, you will ddos me.

K_A_N_E_ wrote:

It's fine dude, I won't

let me register real quick and ill chill there for a bit im getting tired though so i might just head to bed soon

|

Last words?
Just have fun on your bike.
- Jeremiah Smith

8/29/2013 12:21 AM

Reddit's layout bores me or I'd post there. I'll add a comment so you know who I am

|

8/29/2013 12:30 AM
Edited Date/Time: 8/29/2013 12:44 AM

Haha those 2 "retards" told you how to put a fucking stem on properly oh and its more than 2. What is blogs gonna do? The trolls will stop we dont give a fuck lol we're done with vital now nothing is good here lmao Oh and bloghogs probably doesnt even fucking bmx at all probably owns a bike and thats it id like to see him even hop I know you're still young but blogs isnt that cool dont take trolling so personal haha

|

8/29/2013 12:33 AM
Edited Date/Time: 8/29/2013 12:33 AM

bmxisawesome wrote:

Haha those 2 "retards" told you how to put a fucking stem on properly oh and its more than 2. What is blogs gonna do? The ...more

Whether your Four or Tomdom, I hate to see you guys leaving Vital. You two really livened the place up.

|

bicycle more like bikecycle

8/29/2013 12:37 AM

tainted1581 wrote:

Whether your Four or Tomdom, I hate to see you guys leaving Vital. You two really livened the place up.

thanks man everyone ( its more than just four and tomdon) tried to whether you guys like it or not even chris made this place lively without them its just noobs asking easily answered questions the ogs have left vital. not hard to keep in contact with any of us if you want most have accounts on other forums haha

|