Street Edit (Video)- Downtown Middletown & Wesleyan University

Related:
Create New Tag

9/26/2009 6:10 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 10:06 PM

comment, feedback, and of course- hating are all welcome







Middletown - More BMX Videos

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

9/26/2009 6:18 PM

Terrible song. Great Riding.

|

I ride 2 wheelers for stacks.

9/26/2009 6:19 PM

Good riding. Thought it was a dick move to try and scare that person though...wicked dick move.

|

I do stuff and I'm not good at it.

9/26/2009 6:22 PM

tibug wrote:

Good riding. Thought it was a dick move to try and scare that person though...wicked dick move.

they were indian idgaf

lol jk, i know it was.

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

9/26/2009 6:23 PM

Achin 4 Bacon wrote:

Terrible song. Great Riding.

thanks dude, appreciate the honest feedback

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

9/26/2009 6:24 PM

HHBMX wrote:

they were indian idgaf

lol jk, i know it was.

haha no harm done i guess. Good edit...good style and good times it looks like

|

I do stuff and I'm not good at it.

9/26/2009 6:26 PM

tibug wrote:

Good riding. Thought it was a dick move to try and scare that person though...wicked dick move.

HHBMX wrote:

they were indian idgaf

lol jk, i know it was.

tibug wrote:

haha no harm done i guess. Good edit...good style and good times it looks like

haha yeah, and thanks!

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

9/27/2009 2:54 AM

Achin 4 Bacon wrote:

Terrible song. Great Riding.

the song is awesomeeeeee

|

9/27/2009 6:56 AM

Achin 4 Bacon wrote:

Terrible song. Great Riding.

ben c wrote:

the song is awesomeeeeee

good charlotte ftw

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

9/27/2009 7:35 AM

Song blows but good riding. I just wish yall would mix it up a bit instead of just hittin handrails.

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

9/27/2009 8:03 AM

JustRideBMX wrote:

Song blows but good riding. I just wish yall would mix it up a bit instead of just hittin handrails.

yeah i feel you, but thats the reason we went there, they have so many rails

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

9/27/2009 8:13 AM

shit was sick! good song and really good editing and riding!

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

9/27/2009 3:12 PM

Ressler711 wrote:

shit was sick! good song and really good editing and riding!

thanks dude!

|

On My bicycle i have the freedom to do anything i put my mind to, and thats what i live for

9/27/2009 3:21 PM

good riding. some super fun looking ledges and rails there.

song is meeehhh.... but then again I grew up on real punk rock.

The editing is OK, a lot of the filming angles are pretty good but you should chill out on the box wipes and crazy cut effects. a simple cut to the next shot should be used 98% of the time, IMO.

and once again, being an asshole to random people because they look different than you isn't really funny or cool. But you'll grow out of it eventually, hopefully.

|

9/27/2009 4:06 PM

pretty sick vid

|

9/27/2009 4:43 PM

alotta good riding here. good song, i just dunno if itsa great ridin song. but either way good riding good edit, just try to use less transition effects

|

http://grouphomebikes.com/

5050 Skatepark





text me for faster response 646 two four nine 2552

9/27/2009 4:49 PM

great riding .......bad song ....

|

77

9/27/2009 5:14 PM

riding was okay. song sucked. editing sucked. transitions drove me insane. shakey camera.

|

Vital's Official New Mod!


FOR SALE MUST CLICK!!!

9/27/2009 5:21 PM

i liked the song, and it was good riding, i would have liked to had seen more than spins and grinds though. but still good. lol that dude about ate shit that did that last grind down the case, bout ate shit bad.

|

GO BIG OR GO HOME!!!!!!

9/27/2009 6:04 PM

abod wrote:

riding was okay. song sucked. editing sucked. transitions drove me insane. shakey camera.

this

|

say yeahh.

9/27/2009 6:07 PM

your better than me nice grinds and what not. you need some flow man. you just do a trick and stop no lines or anything

|