The REAL reason we all stopped buying from Dancomp years ago

Related:
Create New Tag

6/25/2014 9:22 AM

As soon as they stopped with this and started with the gum samples I never ordered from them again haha anyone with me?
[LINK TO IMAGE]

|

2Hi throwaway



Anti-street?

NEWER VIDEO





TRV-950 Footy






Holy shit Chad Degroot posted in my Good porn thread!


VX all day(fixed, raw video, real shit)


Refs: Stayinonmagrind, Dee hos, Kevin Burnett

6/25/2014 9:26 AM

I purchased a complete bike with half a bike's worth of aftermarket parts and my package included 17 of those things haha. I was like 13 at the time and had no use for them so I threw them at people. Good times.

|




Refs : SnM An1mal, GThompson121, Chuck8273, blizzbikes, bmxsteve99, kevin.brock.338, zinum, Brian_Griffin, billyhandyjunior, riverM, tomdon
Instagram : @timhankinsbmx


6/25/2014 9:31 AM

Photo

I got seven of these with my last order.
|

6/25/2014 9:34 AM

I miss the free razors.Never got around to replacing the blades but I still got the handle

|

I'm on the vital legit list!

6/25/2014 9:53 AM

I got 2 air fresheners haha Photo

|

6/25/2014 9:56 AM

$5 kink grips @ albes. that's the real reason

|

I'm on the vital legit list!

6/25/2014 9:59 AM

DAFUQ!? Is this a piss take or were they really throwing in shit like that!!?

|

6/25/2014 10:03 AM

Topsey wrote:

DAFUQ!? Is this a piss take or were they really throwing in shit like that!!?

They weree really throwing in random shit like that. Did it for years. Schick razors, five gum, apparently air fresheners, I got orbit shaun white gum once

|

I'm on the vital legit list!

6/25/2014 10:07 AM

:-S That is Fucking Bizarre!!! Pretty Damned Hilarious though!

|

6/25/2014 11:26 AM

yeah. ive got like a pile of razors I don't use (im a beard guy) lol

but it never bugged me any... if I even end up a clean shaven guy ive got a stack of razors ahah

|

skooter... dont be a pussy

skooter: "WHY DIDN'T YOU GIVE ME VODKA!?"
sketchytravis: "... because i like being drunk, and if i give you my vodka im not drunk as much"
Chuck8273: "Logical. I like this logic. "

6/25/2014 12:30 PM

I like getting weird stuff. I need it sometimes. I liked the packs of gum the best.

|

References: OneGuyIlluminatiEye, robinson79, Brian Griffin, The Horror Contact, StoreBoughtChild, C_Johnsonbmx, dkTechEthan, etc.

6/25/2014 5:01 PM

I got so many of those razors one order they sent me 3 at once

|

6/25/2014 5:11 PM

Dufuq, why didn't i ever get cool shit like this with my orders......fuck danscomp

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

6/25/2014 5:18 PM

biggybuggy wrote: Photo

I got seven of these with my last order.

i got these too. I CAN QUOTE WHATEVER THE FUCK I WANT!!!

|

Old bike VVV

California Living

I now have a more or less stock sunday scout with a complete Demo rear wheel. Sue me

6/25/2014 5:55 PM

The free razors were awesome, they were the nice ones too with the replaceable heads. It was kinda random but i guess companies give them free samples to throw in with orders, last order i got an air freshener haha.

|

6/25/2014 6:10 PM

biggybuggy wrote: Photo

I got seven of these with my last order.

feeble_to_face wrote:

i got these too. I CAN QUOTE WHATEVER THE FUCK I WANT!!!

Stop quoting pictures.

|

ı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨

6/25/2014 6:21 PM

I got air fresheners also ahha

|

6/25/2014 8:54 PM
Edited Date/Time: 6/25/2014 8:57 PM

I got one of the water flavor things, they were actually really good haha.

EDIT: on the air fresheners (never got one) what if you dropped one of those in your shoes after a long day of riding, seems like it might be a kind of stupid idea i guess but hey, you never know.

|

Welp, broke past 1000... yeeeee

My Youtube / RainBMX
My Insta / What_Is_Barspin

6/25/2014 10:32 PM

I ordered from them alot and I don't get jack shit ! A shirt last time , and that's it.

|

Instagram : braydenbuckingham
My Cult 2 Short

6/25/2014 10:35 PM

Brayden_Buckingham wrote:

I ordered from them alot and I don't get jack shit ! A shirt last time , and that's it.

Same.. Fucking lucky bastards getting free shit

|

ı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨

6/26/2014 1:49 PM

One of the water enhancers made me sick once....i barfed all over the floor.....three times....ugh.

|

I love my bike but i hate myself
bike check

IG @curtis_cantbmxwell
@powersbikeshop
@kirolling

6/26/2014 1:56 PM

blaaaaaaaaa wrote:

One of the water enhancers made me sick once....i barfed all over the floor.....three times....ugh.

well that sucks

|

Welp, broke past 1000... yeeeee

My Youtube / RainBMX
My Insta / What_Is_Barspin

6/26/2014 2:06 PM

I got a free Dans shirt when I ordered a few bits from them.

|

6/26/2014 2:45 PM

i've gotten a million of the air fresheners too. i do the same thing at my job, i throw in my extra animal and dan's comp stickers with orders i send people!

|

My Ride
My Other Ride
I've sold stuff to Ecuadevil, LLURider, and Mario.villegas90 with no complaints.
IG: evildeadhands

6/26/2014 3:09 PM

those water things were gross. i had to mix the grape and peach to get them to taste alright...and then they make me sick.
i remember getting gum a few years back too. and white shirts that i stain before the next day

|


Insta: @devicacy

6/26/2014 4:20 PM

I miss the razors! That was a nice touch haha. I got some air fresheners about a month ago from them and they work good. I love the random shit smile

|

References - jared42069

6/26/2014 8:34 PM

The Schick Hydro is a badass bonus! I buy those things!

Also, Dan's Comp is awesome. Great guys supporting BMX.

|

6/27/2014 10:14 AM

They try to cross market with companies to certain age groups and a majority of Dans customers are teenagers, hence the razors. The flavoring, I am not sure about, and Air fresheners are probably because BMXers get smelly.

|

"Hey anybody ever make that mistake like right when you wake up in the morning and you believe in yourself?" -Kyle Kinane

"BIKES!" -Tom Segura

6/27/2014 10:36 AM

Them water things suck.. i got gum from Dan's a couple of times but no razors ghey. Albes never really gave me anything w/ my orders I don't think but idc I rather get like grips or something like that free instead of the other shit really..

|

Check out my youtube channel!! http://www.youtube.com/user/mikel8149

6/27/2014 11:38 AM

Free t-shirt, bag of stickers and air freshener with my last order. I haven't stopped buying from Dan's, I have no complaints. Some kid at the skatepark asked me where I purchased most of my parts for my recent build, I told him Danscomp, his reply, "they rip you off", yet when I asked how, he couldn't tell me. Some people have bad experiences which I understand, but some just don't know what they're talking about. If I can't find it local, I'll use any source including Danscomp to get what I want.

|