The thing that bugs the shit out of u when ur biking?

Related:
Create New Tag

7/22/2009 3:59 AM

i hate when people say

how bigs your crank?
is it a 25 tooth crank?

why does everyone think a sprocket is called a crank?

|

7/22/2009 4:54 AM

i hate good kids who think they run the show. im like i taught you 80% of your tricks and youre gonna do shit to piss me off now???

motofreak, it just gets worse once you can flip... magically everyone youll ever see knows you can do it and they always want you to do one.

|

BMX riding Cop... Let that sink in for a minute.

7/22/2009 6:02 AM

I hate when i hit a curb head on at full speed, and fly over my bars.... shit happens every time

|

My refs ?... Nigga just ask about me

7/22/2009 6:11 AM

When people ask me how I ever get anywhere with such small wheels. Oh yeah and scorpion slides that end with the bike landing on me. Regular scorpion slides are ok though. ha ha

|

Now don't quote me on this one...

7/22/2009 11:59 AM

ridebmxnc wrote:

i hate good kids who think they run the show. im like i taught you 80% of your tricks and youre gonna do shit to piss me off now???

motofreak, it just gets worse once you can flip... magically everyone youll ever see knows you can do it and they always want you to do one.

i know what u mean.

I taught my friend like all his tricks and he thinks hes all that.

|

BMX is the life and blood in my soul.

7/22/2009 12:40 PM

scottrod wrote:

people always beging to ride my bike and sayn they love it cuz its purple

brentrides wrote:

no one ever asks to ride my bike becasue i set it up so weird and i love it

JustRideBMX wrote:

explain...

i hate when people ask the following questions:
Can i ride ur bike?
How much is it worth? (after u tell them) NO WAY!?!?
What are those things for? (pointing at pegs)
Can u tailwhip?
Can u backflip?
Why are u going backwards?
Is it fun?
Why do u ride?
all i can think of right now

let me help you out haha

can you do a wheelie?
why are you cranks small? my answer :therr not cranks bozo its a called a sprocket haha
is that a gt? mongoose?
i bet your bike is slow cus of the cranks?
is it heavy?
i have the same bike at my house!??
wtf ! hahaha

|

shred or die

7/22/2009 1:01 PM

skaters i know how they run i was one before

|

dont be a pussy and just do it!

7/22/2009 1:11 PM

Animal3471 wrote:

or what kind of bike is that when i have a big ass flouresent orange sticker that says SUNDAY!

i get that all the time "is that a sunday" oh good you can read.

I hate skaters saying get out bikers, especially when they're just sitting down not even skating the park.

I also hate getting kicked out, both spots and parks.

I hate finally getting your bike dialed and then seeing a new part or something different and then wanting that new part even though your bike is dialed.

I also hate people hating on other people who ride just because they cant do certain tricks, who cares as long as they're trying

|

7/22/2009 1:32 PM

i hate when i have to take a dump and theres no bathrooms anywhere hahahah

|

7/22/2009 1:50 PM

how hot it is

|

7/22/2009 2:12 PM

Broken Chains, Low Tires, Loose Chains, Un-alined Tires, Snakes, and Rain.

|

Sigs are for Pigs

7/22/2009 2:14 PM

how hot it gets, having to take a dump where theres no bathrooms, running from cops.

|

7/22/2009 2:17 PM

CeeDub wrote:

i hate when my hub bearings blow out of nowhere, and when i cant fucking land flat 3s.

P0ngPenis wrote:

Get a better hub. And I know how that 3 thing is.

haha i have a good hub, its a demo. i dont know how it happened.. itss pretty much like brand new :'((

|