Those with a heart help out Deadline

Related:
Create New Tag

10/23/2013 3:59 PM

Their movie is a youtube, that's pretty fucked up I think its worth the money and shouldnt be on youtube taking the deadline crews hard earned money
So those with a heart get it off youtube somehow

|

2Hi throwaway



Anti-street?

NEWER VIDEO





TRV-950 Footy






Holy shit Chad Degroot posted in my Good porn thread!


VX all day(fixed, raw video, real shit)


Refs: Stayinonmagrind, Dee hos, Kevin Burnett

10/23/2013 4:10 PM
Edited Date/Time: 10/23/2013 4:11 PM

I know , I was so choked when I saw the title ,"Garrett reynolds Deadline part"

He has been filming for 6 years , he MADE it so that it was only on DVD so people can appreciate it like he did with Van Homan's criminal mischief part. What a dick move. I know Adam22 called him out on the come up ! I haven't watched the youtube it because i'm gonna buy the whole thing smile

|

Instagram : braydenbuckingham
My Cult 2 Short

10/23/2013 4:15 PM
Edited Date/Time: 10/23/2013 4:17 PM

Yeah I watched it on there but I have it on pre order so that's ok.

I was pretty pissed off someone had posted it on there tho.

but you ain't helping by posting this on here, the less people that know its up the better, especially riders. Oh well.

Buy the DVD people. Support bmx & support the riders.

|

Freestyle is the answer to everything --
a fresh way to approach a dull or a
dangerous thing.
to do a dull thing with style
is preferable to doing a dangerous thing
without it.

Os 94
Ms 01
Ns 12


10/23/2013 4:15 PM

You can probably flag it for copyright i guess

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

10/23/2013 4:37 PM

Can't find it? Link? Maybe it was flagged.

|

Refs - Night Light(x2), TCbmx(x2), metalheadification, netty speghetti, Dee Hos, burkminipup, Jon_rides_Eastern, ridebmx34, ScramHype, Wolfen, mnsketch, EmpireMonopoly, howlerfbm, ThomasEller, ii Krxfted, zachhendrix, pcoco,

Phone - 704 - 797 - 6844

10/23/2013 4:39 PM

FreddyDapice wrote:

Can't find it? Link? Maybe it was flagged.

just search Deadline garrett reynolds or something

I couldn't find an option to flag it for copyright without it saying I own the content, so I flagged it as spam and wrote "Not spam, just nothing fell under the correct category. This video is copyright by the Deadline Crew, the YouTube user (insert username here) has no ownership over it & the people involved with making the video worked insanely hard to put it out on DVD so it should be removed from YouTube for their sake."

reported every Deadline section that was on there

|

10/23/2013 4:49 PM

The one I watched wasn't just sections, was the whole thing full, dunno if its still up.

|

Freestyle is the answer to everything --
a fresh way to approach a dull or a
dangerous thing.
to do a dull thing with style
is preferable to doing a dangerous thing
without it.

Os 94
Ms 01
Ns 12


10/23/2013 4:58 PM

I saw the link not too long ago but I wanted to wait until I got the dvd to see it.

|

10/23/2013 5:16 PM

yeah its shit, im just waiting for my dvd in the post, id rather watch it in better quality first time.

|



NEW Bike check
That InstaGram ting - @EddiMundo
Raw Clips Edit

KriB Life YouTube channel (Click on the pic!)


10/23/2013 5:17 PM

I think it's awesome less money i spend why don't you just go buy like 500000000000000000000 copies and help the company your self.

|

Check out my youtube channel!! http://www.youtube.com/user/mikel8149

10/23/2013 5:23 PM

Mikel8149 wrote:

I think it's awesome less money i spend why don't you just go buy like 500000000000000000000 copies and help the company your self.

It'd be different if the video had been out for like a year or so like how companies put the parts online, like how Talk Is Cheap just recently went online at Cult's approval.

Deadline JUST came out like a month ago and they're still making money off it, and that money helps feed the crew

|

10/23/2013 5:26 PM

Mikel8149 wrote:

I think it's awesome less money i spend why don't you just go buy like 500000000000000000000 copies and help the company your self.

sundaybmxRR wrote:

It'd be different if the video had been out for like a year or so like how companies put the parts online, like how Talk Is Cheap just recently went online at Cult's approval.

Deadline JUST came out like a month ago and they're still making money off it, and that money helps feed the crew

isnt zack krejmas in it too

|

10/23/2013 6:16 PM

did anyone spot this?

FULL VIDEO...
|

Welp, broke past 1000... yeeeee

My Youtube / RainBMX
My Insta / What_Is_Barspin

10/23/2013 6:20 PM

Companies don't make a majority of their money from DVDs. Yes it sucks that their work has been stolen and put online but there's no avoiding it since probably 100% of you have pirated content in some way whether it's a movie, TV show or music. DVDs usually work as long video ads or promotions for the company. As long as kids see it and get stoked on their riding they'll want to buy products from the Deadline crew which also stems out to Fiend products and The Trip.

|

10/23/2013 6:54 PM

I'll wait till Christmas, buying the deadline and market video

|

Check my Youtube Channel and Subscribe if you like.
https://www.youtube.com/channel/UC62awwE63LVhyBqOgIyY3ZA
Follow me on Instagram @ scott_effting & toododgy

10/23/2013 7:31 PM

Well I'm a broke mofo. Either I watch it for free or I don't watch it at all. So I'm gonna watch it on YouTube. I'd love to help them out. After I build up my bike correctly and get a job and have spare money to play around with, ill order it to pay my dues.

|




Refs : SnM An1mal, GThompson121, Chuck8273, blizzbikes, bmxsteve99, kevin.brock.338, zinum, Brian_Griffin, billyhandyjunior, riverM, tomdon
Instagram : @timhankinsbmx


10/24/2013 1:36 AM

Done, I just flagged it.

|

bicycle more like bikecycle

10/24/2013 2:30 AM

Er mah gerd, Garrett Reynolds

*fap* *fap* *fap*

100% of all media can and will be leaked and pirated, your lord an saviour garrett has plenty of coin from his cookie cutter brand.

|

10/24/2013 3:44 AM

^^ lol what's your problem dude??

|

My Old* Steed


Click here and follow me :D
Twitterrr

10/24/2013 4:17 AM

My problem is how much dick hopping goes on for reynolds, yet the other riders who dont have a nice income from owning their own clone brand are heavily over looked.

|

10/24/2013 5:45 AM

I watched it on youtube an hour ago thanks to this topic then bought it and should be here in 3 days. Am i still an ass for watching the whole thing on youtube first?

|

The first breath is the beginning of death

10/24/2013 6:33 AM

Im going to get the DVD soon as my shop has it. I watched Garret's section online, it could have been half the time if he took a lot of filler lines/constant barspin crap out. His bangers through out the section would have made a great section due to them being insane rest was meh and boring

|

I'm a punk bmxer, I can't do it well so I do it loud.

10/24/2013 8:30 AM

Ty morrows part was class, that face he pulls at the beginning always cracks me up.
Reynolds part was just insane, burly tech riding at its best.
Also really liked augie simoncini's part, that superman into that bank was sick as fuck

The whole thing is an Instant classic, and will go down in bmx history as a game changer, much like criminal mischief, timeless.

I dunno who's part it was but did you see that uprail tooth hanger to tailwhip....fuck me.

you dont often see a bmx dvd with that many NBDs

Waiting on dubs homegrown dvd now. By the looks of things as far as street riding goes I reakon it will give deadline a run for its money.

|

Freestyle is the answer to everything --
a fresh way to approach a dull or a
dangerous thing.
to do a dull thing with style
is preferable to doing a dangerous thing
without it.

Os 94
Ms 01
Ns 12


10/24/2013 9:34 AM

consider me heartless. i know its not right but i'm going to watch it on youtube and never buy the dvd. i never woulda bought it regardless.

|

selling refs: see profile
Instagram
bike check

10/24/2013 10:39 AM

Doesn't seem like the deadline dudes are really too worried about it. Most of the vids were uploaded on Oct 5 and have been up this long, most of the time if a company wants a video down it will be down within a day

|

10/24/2013 10:56 AM

Fad3r wrote:

Doesn't seem like the deadline dudes are really too worried about it. Most of the vids were uploaded on Oct 5 and have been up this long, most of the time if a company wants a video down it will be down within a day

I didnt see that you're right
Oh well, threads here don't get deleted though so we'll see what happens

|

2Hi throwaway



Anti-street?

NEWER VIDEO





TRV-950 Footy






Holy shit Chad Degroot posted in my Good porn thread!


VX all day(fixed, raw video, real shit)


Refs: Stayinonmagrind, Dee hos, Kevin Burnett

10/24/2013 11:07 AM

James_Letten17 wrote:

did anyone spot this?

FULL VIDEO...

lol. that's the one i downloaded onto my computer. That's right, I've got a copy of deadline without paying. I'm fucking evil.

Who gives a fuck. Half the people in that video most likely 'pirate' all their music n shit. The fuck I gotta pay just because I ride bikes too?
Photo

|

FREE not under the control or in the power of another; able to act or be done as one wishes
STYLE a particular, distinctive, or characteristic mode of action or manner of acting

10/24/2013 2:10 PM

Did the deadline crew pay for the rights to use the music in their video?

Kinda hard to bitch about someone stealing your stuff when you used stolen stuff to create it....

|

10/24/2013 5:05 PM

If you filmed for 6 years , you'd think they'd get rid of it? Deadline crew is chill as fuck. (Besides kiraly throwing his bike LOL)

|

Instagram : braydenbuckingham
My Cult 2 Short

10/24/2013 9:12 PM

pnj wrote:

Did the deadline crew pay for the rights to use the music in their video?

Kinda hard to bitch about someone stealing your stuff when you used stolen stuff to create it....

i find it funny you say that because one of the tracks is muted because of copyright......... im not gonna lie i downloaded it but at the same time when I have money i plan on buying it.... too good not too. but posting links to the video in here is stupid. i never even knew the full video was on youtube i just knew garretts part was but now i know

|

Deviant BMX store
Shirts and Iphone cases available soon! Check site for details!