Villicus Prime 2

Related:
Create New Tag

2/21/2014 9:21 PM

Found the new colorways for Hoang Tran's new frame. I am loving the top one. It's copper flake, and the yellow decals just pop. The other one is call cheetah black and is than inspiring.

Photo

|

2/21/2014 9:55 PM

Both look pretty rad, Subrosa has been doing some cool stuff!

|

Blair & Jasmin | Stella | Roxanna | Arianna v2 | Instagram: @Blakeyardigan

Ref's- TCbmx, Eatmybutt, Tito24, Trentydoo, Night Light, Ninjacat33, fly for life, Showtime402, \BMX-1995/, Pavmio, Bmx-Junkie, Dream, Ticaleb, Ricked_Em

2/22/2014 1:35 AM

That looks awesome

|

RIDE OR DIE



THE ROUTER

Instagram: Luislorentebmx

2/22/2014 6:21 AM

Brokenbmx wrote:

Both look pretty rad, Subrosa has been doing some cool stuff!

I dunno. To each their own, I guess. The top one looks like the artist put some actual work into to while the bottom one looks like they just said, "oh, here's a cool one from my middle school days."

|

2/22/2014 6:25 AM

I like the bottom more

|

I'm gonna need bigger bars

2/22/2014 6:52 AM

They look good, really like the copper one though

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

2/22/2014 8:37 AM

Hosing tran rips it up

|

2/22/2014 9:40 AM

If that cheeta print one comes out before the bone deth cheeta frame (if it is released) I might buy.

|

2/22/2014 10:20 AM

That Black Cheetah is a really sick design. I really dig that. The brown one looks kinda ugly.

|

Instagram : braydenbuckingham
My Cult 2 Short

2/22/2014 10:30 AM

Fondue wrote:

I dunno. To each their own, I guess. The top one looks like the artist put some actual work into to while the bottom one looks ...more

Lol. I can see that lettering scribbled on notebooks everywhere, haha. Back then, it was Metallica in pointy letters mostly.

|

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.