Vital Kr3w

Related:
Create New Tag

4/21/2009 8:37 AM

me and matt ressler are making a Kr3w

members:
JustRideBMX
Ressler711
ridebmxnc
pdubb

were having try outs soon, dont miss out

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

4/21/2009 8:41 AM

want to be in it

|

I <3 theamazingjack, dan, ressler, and dakota

4/21/2009 8:48 AM

can i get in on this

|

I <3 theamazingjack, dan, ressler, and dakota

4/21/2009 8:48 AM

That's cool...but tryouts in bmx, what the fuck is this shit? What happened to the finding random kids on random bikes all over and just riding with them...bmx has become so exclusionary its fucking ridiculous.

"Hey, my name's Tim and this is Cory, you want to ride with us?"
"Sure thing bro, I'm Greg nice to meet you guys."

That's how it should be.

Now it's like this:

"Eastern is gay."
"How many tailwhips can you do?"
"You're a poser."

No one knows how to just chill out and ride anymore...

|

I do stuff and I'm not good at it.

4/21/2009 8:50 AM

i know ill b on the uk krew

|

I do stuff and I'm not good at it.
I got refs

4/21/2009 8:51 AM

tibug wrote:

That's cool...but tryouts in bmx, what the fuck is this shit? What happened to the finding random kids on random bikes all ...more

yeah, i dont want to tryout. it puts to much pressure on me. hahaha. id

|

I <3 theamazingjack, dan, ressler, and dakota

4/21/2009 8:52 AM

zenith111 wrote:

i know ill b on the uk krew

fuck off

|

+1

4/21/2009 8:52 AM

tibug wrote:

That's cool...but tryouts in bmx, what the fuck is this shit? What happened to the finding random kids on random bikes all ...more

its a joke, seths my homie

|

+1

4/21/2009 8:53 AM

y?

|

I do stuff and I'm not good at it.
I got refs

4/21/2009 9:13 AM

you're annoying as hell

|

+1

4/21/2009 9:15 AM

u dont know me

|

I do stuff and I'm not good at it.
I got refs

4/21/2009 9:18 AM

P dubb wrote:

fuck off

how would u know u only been a member fr a day

|

I do stuff and I'm not good at it.
I got refs

4/21/2009 9:19 AM

zenith111 wrote:

how would u know u only been a member fr a day

soz i just seen your profile

|

I do stuff and I'm not good at it.
I got refs

4/21/2009 9:36 AM

ghey

|

4/21/2009 9:37 AM

i dont belive in trying out to be part of a group. i suck at riding, but enjoy it. as long as you all enjoy it and dont do it to be part of that scene or to seem hardcore or whatever, if you do it for those reasons go fruit boot or somthing.

|

(\__/)
(='.'=)
( .Y. )
(")v(")

09 Kink Transition...yes...i ride a tranny.

Im the CLIT commander of the sexy army.

4/21/2009 10:07 AM

zenith111 wrote:

i know ill b on the uk krew

P dubb wrote:

fuck off

zenith111 wrote:

how would u know u only been a member fr a day

youve only been a member for a week stop talking like your the king of the forums lol

|

4/21/2009 10:08 AM

Vital Kr3w = Fail


sorry

|

4/21/2009 10:08 AM

P dubb wrote:

fuck off

zenith111 wrote:

how would u know u only been a member fr a day

kylea1 wrote:

youve only been a member for a week stop talking like your the king of the forums lol

yah because im the king of the forum!!!!!!!!!!!! hahaha

|

I <3 theamazingjack, dan, ressler, and dakota

4/21/2009 10:09 AM
Edited Date/Time: 4/14/2016 7:28 PM

i made the crew and i didnt even know about it being made lol...



man i'm awesome. ;p

|

BMX riding Cop... Let that sink in for a minute.

4/21/2009 12:22 PM

ridebmxnc wrote:

i made the crew and i didnt even know about it being made lol...



man i'm awesome. ;p

haha it says mad by matt ressler and ive been in school all day

does that mean double awesomeness?

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

4/21/2009 12:25 PM
Edited Date/Time: 4/21/2009 12:25 PM

ridebmxnc wrote:

i made the crew and i didnt even know about it being made lol...



man i'm awesome. ;p

Ressler711 wrote:

haha it says mad by matt ressler and ive been in school all day

does that mean double awesomeness?

nope means forever sweetness

|

4/21/2009 12:38 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 7:28 PM

okay guys....it was a joke, i was bored in school and got creative. u dont really have to try out, but matt dave and peyton are my favorites

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

4/21/2009 12:40 PM

JustRideBMX wrote:

okay guys....it was a joke, i was bored in school and got creative. u dont really have to try out, but matt dave and peyton ...more

whos p dubb?

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

4/21/2009 12:40 PM

JustRideBMX wrote:

okay guys....it was a joke, i was bored in school and got creative. u dont really have to try out, but matt dave and peyton ...more

Ressler711 wrote:

whos p dubb?

peyton, he keeps forgetting his passwords

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

4/21/2009 12:41 PM

JustRideBMX wrote:

okay guys....it was a joke, i was bored in school and got creative. u dont really have to try out, but matt dave and peyton ...more

Ressler711 wrote:

whos p dubb?

JustRideBMX wrote:

peyton, he keeps forgetting his passwords

tell him to use the same one as his myspace
thats what i do
then again mine doesn't log off

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

4/21/2009 12:44 PM
Edited Date/Time: 4/21/2009 12:44 PM

P dubb wrote:

fuck off

zenith111 wrote:

how would u know u only been a member fr a day

kylea1 wrote:

youve only been a member for a week stop talking like your the king of the forums lol

o

|

ridaz gotta ride

4/21/2009 12:45 PM

Ressler711 wrote:

whos p dubb?

JustRideBMX wrote:

peyton, he keeps forgetting his passwords

Ressler711 wrote:

tell him to use the same one as his myspace
thats what i do
then again mine doesn't log off

i tried like everything

shit happens haha

|

+1

4/21/2009 12:46 PM

JustRideBMX wrote:

peyton, he keeps forgetting his passwords

Ressler711 wrote:

tell him to use the same one as his myspace
thats what i do
then again mine doesn't log off

P dubb wrote:

i tried like everything

shit happens haha

niigga yew iz retawded

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

4/21/2009 12:47 PM

i like chawklet too

|

+1

4/21/2009 12:48 PM

Ressler711 wrote:

tell him to use the same one as his myspace
thats what i do
then again mine doesn't log off

P dubb wrote:

i tried like everything

shit happens haha

Ressler711 wrote:

niigga yew iz retawded

n00dz of your new chick tomorrow

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas