WOTS SCARIER

Related:
Create New Tag

8/4/2009 7:19 PM

|

Ride it like you Stole it. BMX 4 Life.

8/4/2009 7:20 PM

i fuckin hate spiders but i dont go to beach cause i dont like sharks lol wots ur opinion :D

|

Ride it like you Stole it. BMX 4 Life.

8/4/2009 7:20 PM

depends

if im in the water, id say the shark\

if im close to the mexican border id say that mutated mexican whatever the fuck it is, god knows what comes from that country, oh yeah swine flu

|

Bikes. Cameras. Cars. Beer. NYx845

8/4/2009 7:22 PM

yep, near water it's a shark but if i'm out riding and i come across a fuckin mutant ant on steroids then i'll scream like a little girl

|

Boxman for President

8/4/2009 7:26 PM

umm that big ass spider, wtf. is that real?

|

8/4/2009 7:26 PM

LOL they are camle spiders there are 2 in that pic one feeding on the other they come from iraq and it is said if you run from them or make quick movement they chase you down and apparently they fuckers are fast. i would scream like a little bitch if i seen one of them LOL XD

|

Ride it like you Stole it. BMX 4 Life.

8/4/2009 7:27 PM
Edited Date/Time: 8/4/2009 7:27 PM

you might need a .50 cal to kill them haha

|

Boxman for President

8/4/2009 7:32 PM

Yeah, spiders are creepy as shit. I mean, if little spiders can move as fast as they do, then THOSE things? I don't want to fucking know.

|

FTW!


I'm cooler than a polar bear's toes.

8/4/2009 7:35 PM
Edited Date/Time: 8/4/2009 7:35 PM

im all creeped out. what if those things take over the world haha

|

8/4/2009 8:05 PM

Fuck! I can't even imagine to running into one of those ant things. I would fucking scream like a little bitch.

|

"I don't care if my dog can eat people, I'll fucking eat people."
"I dunno man, maybe it was a nickname from your bitch, I don't know
thought maybe you had like an albino penis, like the color of a ping-pong ball."

[LINK TO IMAGE]

8/4/2009 8:10 PM

lol camel spiders are huge, theyre fast as hell. i'd be scared of the spider haha

|

Harold and Kumar Go To Taco Bell


ADD This


http://www.myspace.com/platinumbmx

8/4/2009 8:14 PM

god I hate spiders... it takes me 30 min to find a pissing spot when im at some trails because theres always big ass spiders everywhere and idk if their poisonous or not.

|

8/4/2009 8:32 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 9:09 PM

http://www.camelspiders.net/ damn those bites are nasty!
|

8/5/2009 4:12 AM

the spider...THATS A HUGE BITCH!

|

8/5/2009 5:42 AM

aznsbmx? wrote:

the spider...THATS A HUGE BITCH!

12345

|

8/5/2009 5:58 AM

i found a camel spider in my sleeping bag in kuwait. shit was scary.

|

BMX riding Cop... Let that sink in for a minute.

8/6/2009 2:40 AM

ridebmxnc wrote:

i found a camel spider in my sleeping bag in kuwait. shit was scary.

hope u brought spare pants cos i wudda shit myself

|

8/6/2009 2:42 AM

ridebmxnc wrote:

i found a camel spider in my sleeping bag in kuwait. shit was scary.

hahaha when my dad came back he told me about them..

|

My refs ?... Nigga just ask about me

8/6/2009 2:44 AM

when i was in purhump for 2 years we would get wind scorpions "AKA camel spider"

they run fast but for the most part they run away from you.. fairly easy to kill,


9/10 chances if you put a wind spider vs.( ____) insect or rodent the spider is gonna win

|

My refs ?... Nigga just ask about me

8/6/2009 2:44 AM

spiders ew

|

my anaconda dont want none enless you got buns hun


Go deep hairy weasle

8/6/2009 2:45 AM

and i wouldnt be scared of either.. if a shark attacked me and it was that big chances of me living/feeling pain are slim to none so it would kinda be whatever

|

My refs ?... Nigga just ask about me

8/6/2009 2:54 AM

i wood fukin grab a hammer and smash both their heads together

|

"go high, touch the sky"

8/6/2009 4:03 AM

huss wrote:

i wood fukin grab a hammer and smash both their heads together

oh yeh

|