Why.

Related:
Create New Tag

9/2/2013 1:06 PM

Whats up with Fit? Why don't they make a 24mm spanish bb?

|

Check out my youtube channel!! http://www.youtube.com/user/mikel8149

9/2/2013 1:07 PM

Cuz they sell their cunts for money

|

I ride for my papou.
Cats got 9 lives I got four.

9/2/2013 1:09 PM

i know right! none of these companies offer what i want! why doesn't fit make 23 inch wheels! why doesn't odyssey make a standard headset! why doesn't bone deth make some hi tensile steel handlebars! fuck this industry!

|

This week's Sweet Shoutout goes to: biggybuggy!

9/2/2013 1:44 PM
Edited Date/Time: 9/2/2013 3:40 PM

crazyclark wrote:

i know right! none of these companies offer what i want! why doesn't fit make 23 inch wheels! why doesn't odyssey make a ...more

Mikel has a a good point. You don't.

Edit: Just kidding, im slightly retarded

|

I don't support slut shaming, but I do support snake shaming you snaky bastard

9/2/2013 1:46 PM

As the Bearings would be way too weak. I'm pretty sure it says that on the description for the 24mm Indents on their website.

|

9/2/2013 1:59 PM

Cause they would be paper thin.
Think about it.
You have a smaller outer diameter compared to a MID and a bigger inner diameter and 24mm ain't small...
So I doubt it's going to happen.

|

"Are they punkin' me Tio, are they punkin' me?"

9/2/2013 1:59 PM

Fuck Spain with some garlic bread.

|

9/2/2013 2:05 PM

Fondue wrote:

Fuck Spain with some garlic bread.

No not garlic bread, such a waste.
I FUCKING LOVE GARLIC BREAD.

|

"Are they punkin' me Tio, are they punkin' me?"

9/2/2013 2:25 PM

andyferly wrote:

No not garlic bread, such a waste.
I FUCKING LOVE GARLIC BREAD.

Yeah, garlic bread is awesome! If you must, use a pickle loaf or some head cheese. Nobody likes head cheese.

|

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

9/2/2013 2:54 PM

Fondue wrote:

Fuck Spain with some garlic bread.

andyferly wrote:

No not garlic bread, such a waste.
I FUCKING LOVE GARLIC BREAD.

Chuck8273 wrote:

Yeah, garlic bread is awesome! If you must, use a pickle loaf or some head cheese. Nobody likes head cheese.

Dudes, I'm trying to make Spain better. lol

|

9/2/2013 2:56 PM

Oh, then remove all the dudes, haha. Problem solved.

|

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

9/2/2013 4:17 PM

I want to go to spain i had a teacher that said he went there when he was younger and there was a bar and all the chick where naked that awsome haha

|

Murica bike check
REFS four, tomdon, bmx1995, jared42069, obiwan chromoly, hate breeder, nshs2010, asilva23, rascio,
Alfred NYC, Kymike, chuck8273(kind of), tc86, Ugot2dewitt, LLURider, dprc, ecuadevil, scramhype, Mario.villegas90(X2), dirtstars22, Brian_Griffin

9/2/2013 5:52 PM

Chuck8273 wrote:

Oh, then remove all the dudes, haha. Problem solved.

awesome idea cuz if you remove every one Barcelona is idiot and cop free

|

MIDWEST MOTHER FUCKER

Bike Check
Bought from Tomdon, and ScramHype

9/2/2013 9:58 PM

Imagine a 24mm Maltese bearing haha

|

9/2/2013 10:09 PM

waaaa company's can't make bigger dropouts either i mean wtf if my wheel isn't slammed then my peg is hanging off the dropouts. THERE HAS TO BE A WAY!

|

Check out my youtube channel!! http://www.youtube.com/user/mikel8149