custom colony phantom

Related:
Create New Tag

1/27/2015 5:51 PM

thenewb187 wrote:

HAHAHAHAH!

post tits or gtfo

|

1/27/2015 5:52 PM

It's not our fault your bike looks like shit , that's on you

|

1/27/2015 5:59 PM

thenewb187 wrote:

and what do u think i just got A USED BIKE! wow hand me down is a bike GIVEN TO U FUCKING IDIOT!

All your bikes are shit!

|





1/27/2015 8:12 PM
Edited Date/Time: 1/27/2015 8:18 PM

Yeah, never mind this is 100% troll. If you can't comprehend what quotation marks are you might be literally retarded, I also have no idea where Instagram came into this. This is probably someone obvious that I'm not seeing, I can't comprehend how someone could have such little intelligence.

|

Instagram

Refs:tomdon x4,Xxohioanxx,BigCurn, Don't remember the rest

1/27/2015 8:26 PM

TheBrandonFranke wrote:

Yeah, never mind this is 100% troll. If you can't comprehend what quotation marks are you might be literally retarded, I also ...more

I lold

|




Refs : SnM An1mal, GThompson121, Chuck8273, blizzbikes, bmxsteve99, kevin.brock.338, zinum, Brian_Griffin, billyhandyjunior, riverM, tomdon
Instagram : @timhankinsbmx


1/27/2015 9:21 PM
Edited Date/Time: 1/27/2015 9:26 PM

Fuck this thread ....it sucks ..,..I'm hijacking IT ....
This is now a song thread
Lorenzo , or kylecarlson, or
Blog hogs or one of you fucks should change this to the slayer thread or give me mod powers to do so

|

1/27/2015 9:27 PM

|

1/27/2015 9:38 PM

|

"Let it be heard: FOUR IS BACK MUH FUCKAZ"
Refs: Mobking, four, tomdon, Sickdude, xxOhioanxx onetrykid Krisner BMX
FBM Pizza Beer Roast Machine

1/28/2015 8:03 AM

Photo
|

1/28/2015 8:20 AM

Still laughing

|




Refs : SnM An1mal, GThompson121, Chuck8273, blizzbikes, bmxsteve99, kevin.brock.338, zinum, Brian_Griffin, billyhandyjunior, riverM, tomdon
Instagram : @timhankinsbmx


1/28/2015 4:51 PM

Bump

|




Refs : SnM An1mal, GThompson121, Chuck8273, blizzbikes, bmxsteve99, kevin.brock.338, zinum, Brian_Griffin, billyhandyjunior, riverM, tomdon
Instagram : @timhankinsbmx


1/28/2015 5:21 PM

HardBMX_Tim wrote:

Bump

This thread is dead...

|





1/29/2015 1:36 AM

hahaha that smile kermit made at the end of that gif omg im crying

|

"Ride it like you stole it."

Refs: SuperstarDK, Gage191

1/29/2015 8:08 AM
Edited Date/Time: 1/29/2015 8:11 AM

Photo
Hi op
|


"It's like riding someone's bike and they got the same frame" -Four
Refs:Four x4,tomdon x5,Xxohioanxx,BigCurn, Don't remember the rest

1/29/2015 6:35 PM

Photo

kolony fantom 4 lyfe
|

1/30/2015 1:43 AM

chad88 wrote: Photo

kolony fantom 4 lyfe
[LINK TO IMAGE]
|

1/31/2015 2:32 PM

Fuck yourself

|

1/31/2015 4:01 PM

Rust does look like shit on bikes though , looks like neglect

|

1/31/2015 4:51 PM

Photo
Photo
Photo
|

1/31/2015 8:12 PM

eskimojay wrote:

Rust does look like shit on bikes though , looks like neglect

keep it nice and dirty so no one steals it

|

1/31/2015 8:29 PM

eskimojay wrote:

Rust does look like shit on bikes though , looks like neglect

chad88 wrote:

keep it nice and dirty so no one steals it

I like putting brown paint on my bike smile

|





1/31/2015 9:24 PM

NewAndImprovedClancy wrote:

I like putting brown paint on my bike smile

Just spray it matte brown m8

|

Honestly? Who gives a shit. Its the fucking internet. I hate all of you equally.
-HardBMX_Tim

1/31/2015 10:27 PM

Xxohioanxx wrote: Photo
Photo
Photo

Lolololliminati

|

2/1/2015 6:20 AM

haha these retards say the thread is dead and they still remain! lol and who cares about proper punctuation? obviously i dont and u do for some stupid reason my guess is its the only thing on this earth u can do and u want to talk down on me which u can i really dont care like i said yes this thread is dead it died as soon as hardbmx stepped in and showed his fugly mug but dont blame him blame his mom she had him in a las vegas toilet after a client induced labor without even knowing the prostitute was pregnant and boom! there u were born in the toilet right along side all of the other pieces of shit that you so perfectly resemble. i dont get you people why do u care so much about talking crap on other peoples stuff that u get on here and try to sabotage a thread? its prolly cuz u wanted a nice bike and your mom didnt get paid for her last session in the mens bathroom and she was beaten again for not swallowing the whole nut and all she got for a 30 minute hooking was a black eye and a spoiled child that sits in starbucks and mccdonalds using up the wifi talking crap on total strangers when he should be working in the back taking out the trash and disposing of your moms miscarriage's from all of the employees that she has made into customers to pay for your surgery to turn yourself into a woman so u can work along side her and be a hooker like u have always wanted ever since your moms boyfriend turned you down because your ass was to loose from your grandfather blasting away every day for your whole life. hardbmx and anybody else in here trying to talk shit are all pathetic and obviously u think that what u say here actually matters when in fact u know it does not! nothing u say matters unless its right before u start blowing off a guy and he has to listen and than he just jams your head into his crotch and u shut up for a good 30 seconds(yes 30 seconds because your just that good at blowing dudes) and he leaves u looking like a "got milk" poster.

|

2/1/2015 6:25 AM

HAHA! boom! his comeback will be a picture of something stupid that somebody else made because hes too damn stupid to think of his own diss and\or comeback. omg i missed a bunch of punctuation but that 1 clown shoe duck turd will proof read it and re-post it for me. Ahhh feels good to have my own fanbase.

|

2/1/2015 6:26 AM

eskimojay wrote:

Rust does look like shit on bikes though , looks like neglect

chad88 wrote:

keep it nice and dirty so no one steals it

NewAndImprovedClancy wrote:

I like putting brown paint on my bike smile

yea im sure your bike is brown because u also use it as a butt plug u sick fiend! rust? suuuuuurrreeee

|

2/1/2015 6:29 AM

Xxohioanxx wrote: Photo
Photo
Photo
biggybuggy wrote:

Lolololliminati

ok its lololluminati learn how to spell it wrong right.

|

2/1/2015 6:44 AM

Fucking troll...Go away you...

|





2/1/2015 7:46 AM

yup im a troll on my own DEAD thread yup and your smart.....(sarcasm).

|

2/1/2015 8:01 AM

thenewb187 wrote:

yup im a troll on my own DEAD thread yup and your smart.....(sarcasm).

If where you id throw that bike in front of a bus it looks terrible

|