eastern make out of plastic

Related:
Create New Tag

12/15/2011 6:25 PM

do eastern really make their frames out of plastic? some poeple say they do

|

12/15/2011 6:26 PM
Edited Date/Time: 12/15/2011 6:29 PM

nope chromoly...

|

12/15/2011 6:27 PM

no...

|

Refs: netty speghetti, aw1234512[x2], Dudeisdrumer109, daniel21, paVimo, ticaleb, Showtime402[x2], brendan.magner.9
VIDEO OF OUR DIRT SKATEPARK: http://www.youtube.com/watch?v=54l6T-1xEwo

12/15/2011 6:29 PM

wow i was joking kid your not that smart

|

MY SEXY BIKE CHECK!

sunny.jomofo, even more of a bitch than Dane wild!

if you need to talk to me text me 1-734-301-6545



on the legit list

35+ clean refs

12/15/2011 6:30 PM

haha but this other guy says they are made of plastic

|

12/15/2011 6:31 PM

tito24 wrote:

wow i was joking kid your not that smart

You hacked his computer, then you tell him his preferred bike is made out of plastic. Stop crushing hopes and dreams. I don't think he can handle this much longer.

|

12/15/2011 6:31 PM

Dylan_Hwang wrote:

haha but this other guy says they are made of plastic

I say we stab that other guys tires. What kind of douche lies about that?

|

12/15/2011 6:32 PM

tito24 wrote:

wow i was joking kid your not that smart

wetzeb wrote:

You hacked his computer, then you tell him his preferred bike is made out of plastic. Stop crushing hopes and dreams. I don't think he can handle this much longer.

lol yes its fun when playing with n00bs

|

MY SEXY BIKE CHECK!

sunny.jomofo, even more of a bitch than Dane wild!

if you need to talk to me text me 1-734-301-6545



on the legit list

35+ clean refs

12/15/2011 6:33 PM
Edited Date/Time: 12/15/2011 6:33 PM

[LINK TO IMAGE]
Anyone ever see those old plastic brake levers? My dads racing bike had one haha I went to my grandparents and it was in his old room. Idk how that'd work..
|

Refs: Future FBM, Warchol2 WtfKennethXp Riversiderider TCbmx Riversiderider JakeSalbert

12/15/2011 6:35 PM

tito24 wrote:

lol yes its fun when playing with n00bs

You can't even blame that on n00bishness. Wow. Just made up a new n00b word.

|

12/15/2011 6:35 PM

so is it made of plastic or not? im confused

|

12/15/2011 6:38 PM
Edited Date/Time: 12/15/2011 6:38 PM

go read the specs on eastern bikes dude its 100% heat treated plastica. it's like a hard plastic mixture. tougher n nails.

|

12/15/2011 6:38 PM

i cant go anywhere clicking that link

|

12/15/2011 6:41 PM

Bmxmasta249 wrote:

go read the specs on eastern bikes dude its 100% heat treated plastica. it's like a hard plastic mixture. tougher n nails.

But tomorrow they are stopping that. For reals. Just look for the press release. Tomorrow they will be made out of chromoly metal only.

|

12/15/2011 6:43 PM

oh ok

|

12/15/2011 6:44 PM

wetzeb wrote:

But tomorrow they are stopping that. For reals. Just look for the press release. Tomorrow they will be made out of chromoly metal only.

idk..i heard they're having the super light plastica edition until christmas is over so all the kids can have their parents get them such a light and tough frame while it's out. just get the plastica version broskiii you wont have any problems with it at all.

|

12/15/2011 6:46 PM

oh are you sure

|

12/15/2011 6:47 PM

Dylan_Hwang wrote:

oh are you sure

yea i have one works wonders

|

MY SEXY BIKE CHECK!

sunny.jomofo, even more of a bitch than Dane wild!

if you need to talk to me text me 1-734-301-6545



on the legit list

35+ clean refs

12/15/2011 6:48 PM

What kind of idiot would believe a BMX frame is made out of plastic?

|

MOTW 10/18/10 - 10/24/10
MOTM- April 2011
youtube channel: *SUBSCRIBE PLEASE* http://www.youtube.com/user/MrEod1214?feature=mhum
FOLLOW ME ON TWITTER @eoin_666

12/15/2011 6:48 PM

Bmxmasta249 wrote:

idk..i heard they're having the super light plastica edition until christmas is over so all the kids can have their parents get them such a light and tough frame while it's out. just get the plastica version broskiii you wont have any problems with it at all.

Well, that's if you order from one of those sites that keeps old stuff in stock. No one does that anymore do they? I know the last time I ordered from one of those places I found newspapers from two weeks ago in the box. I started reading it and I was like OMG!!!!!1111!!!1 terrorist done blowned up the world trade towers!!!!!111!!!!1!!!1!

|

12/15/2011 6:49 PM

eod1214 wrote:

What kind of idiot would believe a BMX frame is made out of plastic?

hey we are having fun being dumb

|

MY SEXY BIKE CHECK!

sunny.jomofo, even more of a bitch than Dane wild!

if you need to talk to me text me 1-734-301-6545



on the legit list

35+ clean refs

12/15/2011 6:57 PM

Dylan_Hwang wrote:

oh are you sure

you won't find a snapped 1 if you try...noones broken them since 09 when they were released. just don't tighten ur wheel super hard unless it has spacers!

|

12/15/2011 7:08 PM
Edited Date/Time: 12/15/2011 7:33 PM

GT had a thermo plastic frame back in 98ish.

|

Mostly peaceful posting on vital.

12/15/2011 7:28 PM

I thought GT made one out of circumcision clippings, but riders were having to stroke the frame mid air to keep it rigid!

|

Refs: Tito24, RiverSideRider, Stussy, Nettyspaghetti, Daniel24, Freddydapice, BrokenBMX, SuperstarDK, HardBMX_Tim. There's more, but I'm too lazy to look them up, haha.

12/15/2011 7:35 PM

http://www.vitalbmx.com/photos/member/Bmx-misc-90s,42249/thermoplastic-speed-series-1998,100915/Calafia,60491

Yep.Unfortunately like the thermo plastic,it was to expensive to make.

|

Mostly peaceful posting on vital.

12/15/2011 7:39 PM

you are so dumb.

|

12/15/2011 7:57 PM

Chuck8273 wrote:

I thought GT made one out of circumcision clippings, but riders were having to stroke the frame mid air to keep it rigid!

WHERE CAN I GET ONE haha imagine that.

|

Refs: netty speghetti, aw1234512[x2], Dudeisdrumer109, daniel21, paVimo, ticaleb, Showtime402[x2], brendan.magner.9
VIDEO OF OUR DIRT SKATEPARK: http://www.youtube.com/watch?v=54l6T-1xEwo

12/15/2011 8:55 PM

so the codec isnt made out of plastic?

|

12/15/2011 8:59 PM
Edited Date/Time: 12/15/2011 8:59 PM

They're made of tissues used by crying kids who broke Eastern's low-end parts.

|

YOU AVIN A LAUGH M8?
┬┴┬┴┤ ( ͡° ͜ʖ├┬┴┬┴
The Trailest Bike On Vital

12/15/2011 9:01 PM

oh damn then they have the shittiest frames ever. tissue made frame

|