fit aitken s4

Related:
Create New Tag

5/1/2010 4:44 PM

does anyone have one yet if they do can u tell me how good it is cuz i dont know which is better the s3.5 or the s4

|

It don't matter how good you are just ride

5/1/2010 4:51 PM

no shit its better

|

5/1/2010 4:55 PM

I FUCKIN HATE NOOBS. gaaaa damnit

|

5/1/2010 5:00 PM

A23 wrote:

I FUCKIN HATE NOOBS. gaaaa damnit

would the s4 be better then my stock next complete frame ?

|

█▄█ █▀█ █▀█ █▀█ █▀ █▀
█▀█ █▄█ █▀▀ █▄█ █▀ █▀

ref-spikez5

5/1/2010 5:02 PM

s3.5 has a way better geometry

|

BIKE CHECK!
BEEN HERE SINCE 07 TRUE OG
if you’re pegs ain’t steel, you ain’t real
refs- way to many just ask around
FLICKR
CRAZY MAAZY

5/1/2010 5:04 PM

CRAZY MAAZY wrote:

s3.5 has a way better geometry

i do to and its lighter i got a buddy that has it and he says its so nice i think i might go with the s3.5

|

It don't matter how good you are just ride

5/1/2010 5:05 PM

CRAZY MAAZY wrote:

s3.5 has a way better geometry

the truth speaks.

|

5/1/2010 5:05 PM

nickpeterson95 wrote:

i do to and its lighter i got a buddy that has it and he says its so nice i think i might go with the s3.5

thats what i ride and i dont think i'll ever need another frame until it breaks

|

BIKE CHECK!
BEEN HERE SINCE 07 TRUE OG
if you’re pegs ain’t steel, you ain’t real
refs- way to many just ask around
FLICKR
CRAZY MAAZY

5/1/2010 5:11 PM

i kinda dont like the ovalized downtube but whatever its light an has a good geo

|

It don't matter how good you are just ride

5/1/2010 8:13 PM

Everybody where I live has the 3.5, pretty popular frame and feels great, but I really wanna give the s4 a go

|

5/1/2010 8:19 PM

A23 wrote:

I FUCKIN HATE NOOBS. gaaaa damnit

sunday color. wrote:

would the s4 be better then my stock next complete frame ?

it depends, did you take the stickers off?

|

im alex, and i like to ride my bike.
MOTW 5/24/2010 - 5/30/2010.
BOTM february 2011.

5/1/2010 9:16 PM

Friends got hook ups with FIt. He got it a month before it came out. I rode it and its just another frame. But still all around pretty sick for a frame.

|

Sigs are for Pigs

5/2/2010 10:43 AM

piggy7 wrote:

Friends got hook ups with FIt. He got it a month before it came out. I rode it and its just another frame. But still all around pretty sick for a frame.

holy fucking shit your so fucking cool you bitch nigga

|

BIKE CHECK!
BEEN HERE SINCE 07 TRUE OG
if you’re pegs ain’t steel, you ain’t real
refs- way to many just ask around
FLICKR
CRAZY MAAZY

5/2/2010 11:10 AM

piggy7 wrote:

Friends got hook ups with FIt. He got it a month before it came out. I rode it and its just another frame. But still all around pretty sick for a frame.

CRAZY MAAZY wrote:

holy fucking shit your so fucking cool you bitch nigga

.

|

kobe bryant ready

5/2/2010 11:12 AM

piggy7 wrote:

Friends got hook ups with FIt. He got it a month before it came out. I rode it and its just another frame. But still all around pretty sick for a frame.

CRAZY MAAZY wrote:

holy fucking shit your so fucking cool you bitch nigga

lol julio

|