how do u replace rails on a seat?

Related:
Create New Tag

7/12/2009 9:02 PM

i cant get the rails back in the bottom of my seat how do u do it?

|

7/12/2009 10:08 PM

anyone? comon i need help can ride until i get it fixed

|

7/12/2009 10:09 PM

What seat is it?
That would help us out on a solution,

|

Trinity Bikes Freestyle Team! Bike Check Nigga!

7/12/2009 10:10 PM

you need to unscrew the cap in the front

|

7/12/2009 10:10 PM

verde vex 09 stock seat

|

7/12/2009 10:11 PM

weedisfunforfags wrote:

you need to unscrew the cap in the front

mine doesnt have that so idk how to do it

|

7/12/2009 10:27 PM

how did you take them off?

|

Trinity Bikes Freestyle Team! Bike Check Nigga!

7/12/2009 10:30 PM

StreetSkeet wrote:

how did you take them off?

it just fell of so idk i guess i hit it very hard

|

7/12/2009 10:32 PM

Sounds to me like its broke.The only seat I know of with removable rails is the fly bikes seat.

|

Mostly peaceful posting on vital.

7/12/2009 10:54 PM

bloghogs wrote:

Sounds to me like its broke.The only seat I know of with removable rails is the fly bikes seat.

yeah, you can tape it until you can get a new one i guess haha

|

Trinity Bikes Freestyle Team! Bike Check Nigga!

7/12/2009 10:57 PM

got a zip tie on it already but lookn for some clear tape haha was planin on switn to pivital anyways, getn a purple odysey chameleon seat :D

|

7/12/2009 11:11 PM

yea it looks hella sick i dont care that it has no pading cuz i never really sit down i just like the look, also there acualy kinda cheap for a pivotal seat

|