kinda random thread

Related:
Create New Tag

6/25/2011 6:51 PM

got plural things to say, show and shit.
any who, i got some fit repeater grips about a week ago, and i have decided there the best grips ive gotten since odi longknecks. there so grippy and sticky. and they dont hurt at all. i give them two thumbs up. try em there nice.
ohhh and ive been doing alot of tricks to fakie lately and my buddy got a couple pretty badass pics of tucks to fakie.
[LINK TO IMAGE]
[LINK TO IMAGE]
how have you guys been lately? stoked on anything. im bored as fuck and feel like talking haha.
ohhhh and follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell

|

when im on my bike, none of life's bullshit phazes me. my mind is free
sub to me on youtube http://www.youtube.com/user/devonisadirtygirl?feature=mhum
follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell

6/25/2011 6:52 PM

Great pics ! btw i just ordered fit repeaters so thats good to hear

|

Free Casey Anthony

6/25/2011 6:53 PM

Large bannanas wrote:

Great pics ! btw i just ordered fit repeaters so thats good to hear

there fucking awesome. so sticky feeling! great for barspins. ohhh and btw i got a pic of a 180 bar on a bank. ima put it up ina second.

|

when im on my bike, none of life's bullshit phazes me. my mind is free
sub to me on youtube http://www.youtube.com/user/devonisadirtygirl?feature=mhum
follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell

6/25/2011 7:00 PM

|

when im on my bike, none of life's bullshit phazes me. my mind is free
sub to me on youtube http://www.youtube.com/user/devonisadirtygirl?feature=mhum
follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell

6/25/2011 7:01 PM

lol i like ur face

|

6/25/2011 7:01 PM

LOL @ your face great riding btw is that an alienation skylark ?

|

Free Casey Anthony

6/25/2011 7:02 PM

devonheartsbmx wrote: [LINK TO IMAGE]

jakebikes wrote:

lol i like ur face

i make the craziest faces when i do shit hahaha. i cant even like control it. and my bars arent that high yet but im getting them more consistent. im stoked.

|

when im on my bike, none of life's bullshit phazes me. my mind is free
sub to me on youtube http://www.youtube.com/user/devonisadirtygirl?feature=mhum
follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell

6/25/2011 7:04 PM

Large bannanas wrote:

LOL @ your face great riding btw is that an alienation skylark ?

shadow orbis

|

My Bicyclemachine.
|United Bike Co|Profile Racing|Odyssey BMX|BSD|Fit Bike Co|Cult|Dub BMX|Nike 6.0|Unit 23 Skatepark|

6/25/2011 7:05 PM

Large bannanas wrote:

LOL @ your face great riding btw is that an alienation skylark ?

mccarthy04 wrote:

shadow orbis

yeah hahah you can see where it says shadow too hahaha

|

when im on my bike, none of life's bullshit phazes me. my mind is free
sub to me on youtube http://www.youtube.com/user/devonisadirtygirl?feature=mhum
follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell

6/25/2011 9:40 PM

your tire looks deformed.

|

Flatlander
BiKeChEcK.

6/25/2011 9:53 PM

Thats dope!
Is that like a bar air? or a 180 bar to fakie on the top?

And that tuck to fakie is rad. Is it easier on quarters or banks? cause i can get little ones on banks, but im pree scared to hit up the quarter proper.

|

6/25/2011 10:03 PM

Shakesman69 wrote:

Thats dope!
Is that like a bar air? or a 180 bar to fakie on the top?

And that tuck to fakie is rad. Is it easier on quarters or banks? cause i can get little ones on banks, but im pree scared to hit up the quarter proper.

It's a 180 bar on a bank. No fakie you justroll forward once u catch em and land. And tucks to fakie are hard on banks. And look pretty lame. Just trythem on a quarter. The coping and angle of the quarter gibeyou a pop which is perfect for tucks.

|

when im on my bike, none of life's bullshit phazes me. my mind is free
sub to me on youtube http://www.youtube.com/user/devonisadirtygirl?feature=mhum
follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell

6/25/2011 10:04 PM

Josh321 wrote:

your tire looks deformed.

It kinda does. It's mildly bent but it looks straight fucked up in that pic

|

when im on my bike, none of life's bullshit phazes me. my mind is free
sub to me on youtube http://www.youtube.com/user/devonisadirtygirl?feature=mhum
follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell

6/25/2011 10:08 PM

Shakesman69 wrote:

Thats dope!
Is that like a bar air? or a 180 bar to fakie on the top?

And that tuck to fakie is rad. Is it easier on quarters or banks? cause i can get little ones on banks, but im pree scared to hit up the quarter proper.

devonheartsbmx wrote:

It's a 180 bar on a bank. No fakie you justroll forward once u catch em and land. And tucks to fakie are hard on banks. And look pretty lame. Just trythem on a quarter. The coping and angle of the quarter gibeyou a pop which is perfect for tucks.

Aiight. thats rad. Im trying them. Always lose my front foot D:

And yeah, i guess i should just man up and do it.

|

6/25/2011 11:15 PM

Looking solid bro! Since were talking about your front rim, in the second pic the rim doesn't even look Purple.. just thought id point that out.

|

6/26/2011 7:43 AM

careyn wrote:

Looking solid bro! Since were talking about your front rim, in the second pic the rim doesn't even look Purple.. just thought id point that out.

sunlight and its anodized so its super shiny looking

|

when im on my bike, none of life's bullshit phazes me. my mind is free
sub to me on youtube http://www.youtube.com/user/devonisadirtygirl?feature=mhum
follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell

6/26/2011 7:44 AM

careyn wrote:

Looking solid bro! Since were talking about your front rim, in the second pic the rim doesn't even look Purple.. just thought id point that out.

the main thing i had to conquer for barspins was forgetting about my feet and just commiting. once you can just keep your feet on it helps you just commit over the long run once you conquer it. it was my main fear. but now im not scared.

|

when im on my bike, none of life's bullshit phazes me. my mind is free
sub to me on youtube http://www.youtube.com/user/devonisadirtygirl?feature=mhum
follow me on twitter and ill follow back! @thedevonrussell