my brothers dialed dirtbike!

Related:
Create New Tag

6/14/2010 11:12 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 3:04 AM

idk all of the parts on her but i do know these.
frame- s&m dirtbike
Bars-FBM big ape bars
grips-odi
Wheels- Gsport marmoset and ratchet 9t laced to pink hazard rims with dt swiss spokes.
seat- aitken nightwolf pivotal
[LINK TO IMAGE]

|

refsss- element4all,prophet,harry95,hattrckhcky,dave805,iridebmxeverday(x3),sir humps alot,spikez5(x2),bstick(x2),kevinl,ezraisabiker,RedCrayon(x2)
email- dallasnewbury@yahoo.com


MOTW 8/9/10-8/15/10

6/14/2010 11:13 PM

super solid

|

6/14/2010 11:34 PM

sick
|

trails are not skateparks, they exist solely from the work and dedication of local riders. so next time you start complaining about not having local trails to ride, you only need look at yourself.
Bike check?

6/14/2010 11:39 PM

cupovjoe wrote: sick

dont like it?

|

refsss- element4all,prophet,harry95,hattrckhcky,dave805,iridebmxeverday(x3),sir humps alot,spikez5(x2),bstick(x2),kevinl,ezraisabiker,RedCrayon(x2)
email- dallasnewbury@yahoo.com


MOTW 8/9/10-8/15/10

6/14/2010 11:50 PM
Edited Date/Time: 6/14/2010 11:51 PM

sweet just some ugly combo of colors.......


i want the wheels lol

|

REFS: udbmx



WANTED A ROGUE STATUS SEAT!!! IF YOU HAVE ONE IM ME!!!!

6/14/2010 11:58 PM

ktm-kx339 wrote:

sweet just some ugly combo of colors.......


i want the wheels lol

yeah. hes a fucking freak. lol

|

refsss- element4all,prophet,harry95,hattrckhcky,dave805,iridebmxeverday(x3),sir humps alot,spikez5(x2),bstick(x2),kevinl,ezraisabiker,RedCrayon(x2)
email- dallasnewbury@yahoo.com


MOTW 8/9/10-8/15/10

6/15/2010 12:06 AM

haha ya tell him to give me his wheels

|

REFS: udbmx



WANTED A ROGUE STATUS SEAT!!! IF YOU HAVE ONE IM ME!!!!

6/15/2010 9:59 AM

haha i came in looking for a yamaha or something
nice parts list, not really digging the colour scheme though

|

6/15/2010 10:10 AM

to each to own, dialed ass wheels

|

Check my Youtube Channel and Subscribe if you like.
https://www.youtube.com/channel/UC62awwE63LVhyBqOgIyY3ZA
Follow me on Instagram @ scott_effting & toododgy

6/15/2010 10:11 AM

bermybmxer wrote:

haha i came in looking for a yamaha or something
nice parts list, not really digging the colour scheme though

this

|

you tryin to throw hands?
fuck trends
it feels like a piece of metal secks between your legs
i ride street cuz im not into trannys

6/17/2010 8:28 PM

HEY! I KNOW WHOS BIKE THAT IS!!!!!!!!!!!!!!!!!

|

Refs: Irideafly, Scramhype, xBikeaholic, Droogskull, riversiderider, milou, showtime402
20+ refs on bmx-forum if that matters

6/17/2010 8:42 PM

looks like a fruit salad haha. man i want a pack, they were so tasty

|

Trails not Rails

E21 - Resto + E30 340i M60 v8 build + E36 328ti Daily skidder

6/17/2010 8:58 PM

jb07 wrote:

HEY! I KNOW WHOS BIKE THAT IS!!!!!!!!!!!!!!!!!

that would b urs bro

|

refsss- element4all,prophet,harry95,hattrckhcky,dave805,iridebmxeverday(x3),sir humps alot,spikez5(x2),bstick(x2),kevinl,ezraisabiker,RedCrayon(x2)
email- dallasnewbury@yahoo.com


MOTW 8/9/10-8/15/10

6/17/2010 9:02 PM

yeah man

|

Refs: Irideafly, Scramhype, xBikeaholic, Droogskull, riversiderider, milou, showtime402
20+ refs on bmx-forum if that matters

6/17/2010 9:07 PM
Edited Date/Time: 4/15/2016 3:07 AM

|

Trails not Rails

E21 - Resto + E30 340i M60 v8 build + E36 328ti Daily skidder

6/22/2010 10:03 PM

check out the for sale section these wheels are not going to last long

|

Refs: Irideafly, Scramhype, xBikeaholic, Droogskull, riversiderider, milou, showtime402
20+ refs on bmx-forum if that matters

6/23/2010 6:01 AM

tooo colorful homie

|