ouch!

Related:
Create New Tag

1/2/2010 9:24 AM
Edited Date/Time: 4/14/2016 11:59 PM




dont know if anybody has seen this yet but its pretty crazy
|

1/2/2010 9:26 AM

ouch!

|

(\__/)
(='.'=)
(")_(")


BMXFU

Loading Haters
█████████████ 99%
Complete

1/2/2010 9:26 AM

holy shit
ive never seen that

|

http://grouphomebikes.com/

5050 Skatepark





text me for faster response 646 two four nine 2552

1/2/2010 9:28 AM

yea glad that wasnt me lol

|

1/2/2010 9:44 AM

that's why i will never backflip a spine.

|

1/2/2010 9:47 AM

holly shit

|

1/2/2010 9:54 AM

ouch

|

PSN - TheNunPoacher

1/2/2010 10:26 AM

AAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|

http://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=100000120996960

""""\___/""""

does this make my signature look fat?


1/2/2010 10:28 AM

im not even gonna watch this. im almost 100% sure he backflips and nose cases. i hate doing spins or flips over spines. thats what im afraid of when i 360 spines.

|

Vital's Official New Mod!


FOR SALE MUST CLICK!!!

1/2/2010 10:30 AM

abod wrote:

im not even gonna watch this. im almost 100% sure he backflips and nose cases. i hate doing spins or flips over spines. thats what im afraid of when i 360 spines.

watch it man its crazy its not even a face plant its like a rib destroyer

|

http://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=100000120996960

""""\___/""""

does this make my signature look fat?


1/2/2010 10:32 AM

abod wrote:

im not even gonna watch this. im almost 100% sure he backflips and nose cases. i hate doing spins or flips over spines. thats what im afraid of when i 360 spines.

squash96 wrote:

watch it man its crazy its not even a face plant its like a rib destroyer

no thanks. i dont want to get any more scared of spines then i already am.

|

Vital's Official New Mod!


FOR SALE MUST CLICK!!!

1/2/2010 10:57 AM

OUCH! He almost had it though.

|

My nigga Ressler, stay up!
My nigga Babysatan, stay up!
My nigga Copiolet, stay up!
My nigga DakAttack, stay up!
My nigga NCDave, stay up!
My nigga Enzo, stay up!


And I ride for my niggas

1/2/2010 10:58 AM

ow

|

1/2/2010 10:59 AM

im always afraid of that because i dont wanna knock my fake teeth out lol

|

1/2/2010 1:35 PM

holy shit that wouldve hurt

|

Big Penis
I like Fly Brakes and hate plastic pegs

1/2/2010 1:52 PM

lmao...fail!

|

1/2/2010 5:13 PM

yeh i seen this a while ago, sooo nasty
everytime i watch it i cringe

|

1/2/2010 5:15 PM

ive seen this before
its actually a skateboarder who though it would be easy
big mistake

|

1/2/2010 5:17 PM

the would only hurt a little
sarcasm(:

|

1/2/2010 5:20 PM

holly fuck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

|

1/2/2010 5:20 PM
Edited Date/Time: 1/2/2010 5:20 PM

|

kobe bryant ready

1/2/2010 5:21 PM
Edited Date/Time: 4/14/2016 11:59 PM

[img]http://


[/img]

|

kobe bryant ready

1/2/2010 5:22 PM

More like his neck! haha

|

"Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?"

1/2/2010 5:22 PM

spikez5 wrote:

[img]http://


[/img]

why is he crying?
gingers have no souls

|

1/2/2010 5:45 PM

spikez5 wrote:

[img]http://


[/img]

ben c wrote:

why is he crying?
gingers have no souls

i was gonna say its a ginger and hes cryin tooo but i forgot lol

|

kobe bryant ready

1/2/2010 5:49 PM

spikez5 wrote:

[img]http://


[/img]

HAHAHAHAHAHA ITS A GINGER HAHAHAHAHAHA I BET ITS GLUB HAHAHA.

P.S. IM A NOOB I LOVE CAPS LOCK!!!!!!

|

crystal meth

1/2/2010 5:49 PM

That was brutal.

|

Refs: irideafly, nikpeterson, spikez5, \BMX-1995/

1/2/2010 5:51 PM

ahhh. forget spines.

|

1/2/2010 6:25 PM

i saw that a long time ago

if you listen at the end a guy says "you dropped your hat"
hahahaha

|

Bike Check
#Merica.

1/2/2010 6:35 PM

jesus tits dude!

|

AH HELL NAH